Kolejny wypadek z udziałem rowerów

Data: 2012-08-21 02:14:43
Autor: Piotrpo
Kolejny wypadek z udziałem rowerów
Nie wiem co mnie bardziej przeraża - sama sytuacja, czy komentarze debili pod artykułem.

http://www.tvn24.pl/wjechal-w-dwie-rowerzystki-i-dziecko-byl-nietrzezwy,272010,s.html

Data: 2012-08-21 11:36:59
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2012-08-21 11:14, Piotrpo pisze:
Nie wiem co mnie bardziej przeraża - sama sytuacja, czy komentarze debili pod artykułem.

http://www.tvn24.pl/wjechal-w-dwie-rowerzystki-i-dziecko-byl-nietrzezwy,272010,s.html

Komentarze komentarzami, ale informacja metnie podana. Zamiast "nietrzezwy" nalezaloby napisac "pijany". I to bardzo. Podaja 1.14 mg alkoholu, zamiast podac w promilach. To ok. 2.3 promila alkoholu we krwi. Bardzo duzo. Jechac samochodem w takim stanie upojenia po drodze publicznej to zbrodnia.

BTW w dzisiejszej Wyborczej podano mape tolerowanych promili we krwi w Europie. Okazuje sie, ze im bardziej cywilizowany kraj, tym wiecej mozna wypic. W GB np. dopuszczalne jest 0.8 promila. A im dalej na wschod tym bardziej procenty spadaja. http://moto.pl/Porady/1,115891,12336076,W_niektorych_krajach_mozesz_legalnie_jezdzic_po_kilku.html

Data: 2012-08-21 03:30:47
Autor: rmikke
On Tuesday, August 21, 2012 11:36:59 AM UTC+2, Andrzej Ozieblo wrote:
> [...]

BTW w dzisiejszej Wyborczej podano mape tolerowanych promili we krwi w Europie. Okazuje sie, ze im bardziej cywilizowany kraj, tym wiecej mozna wypic. W GB np. dopuszczalne jest 0.8 promila. A im dalej na wschod tym bardziej procenty spadaja. http://moto.pl/Porady/1,115891,12336076,W_niektorych_krajach_mozesz_legalnie_jezdzic_po_kilku.html

Kiepskie uogólnienie. Włochy - 0,8, Szwecja - 0,2, Turcja - 0,5...

Data: 2012-08-21 11:40:10
Autor: BoDro
Dnia 21-08-2012 o 11:14:43 Piotrpo <piotrpo@gmail.com> napisał(a):

Nie wiem co mnie bardziej przeraża - sama sytuacja, czy komentarze  debili pod artykułem.

http://www.tvn24.pl/wjechal-w-dwie-rowerzystki-i-dziecko-byl-nietrzezwy,272010,s.html

No to kolejny tragiczny wypadek w kuj-pom:

http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20120821/GRUDZIADZ02/120829888

Brak szczegółów, ale z fotki wynika, że to bardzo wąska droga, co przy  tradycyjnym wyprzedzaniu na gazetę mogło doprowadzić do nieszczęścia...

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Kolejny wypadek z udziałem rowerów