Data: 2012-08-21 02:14:43 | |
Autor: Piotrpo | |
Kolejny wypadek z udziałem rowerów | |
Nie wiem co mnie bardziej przeraża - sama sytuacja, czy komentarze debili pod artykułem.
http://www.tvn24.pl/wjechal-w-dwie-rowerzystki-i-dziecko-byl-nietrzezwy,272010,s.html |
|
Data: 2012-08-21 11:36:59 | |
Autor: Andrzej Ozieblo | |
Kolejny wypadek z udziałem rowerów | |
W dniu 2012-08-21 11:14, Piotrpo pisze:
Nie wiem co mnie bardziej przeraża - sama sytuacja, czy komentarze debili pod artykułem. Komentarze komentarzami, ale informacja metnie podana. Zamiast "nietrzezwy" nalezaloby napisac "pijany". I to bardzo. Podaja 1.14 mg alkoholu, zamiast podac w promilach. To ok. 2.3 promila alkoholu we krwi. Bardzo duzo. Jechac samochodem w takim stanie upojenia po drodze publicznej to zbrodnia. BTW w dzisiejszej Wyborczej podano mape tolerowanych promili we krwi w Europie. Okazuje sie, ze im bardziej cywilizowany kraj, tym wiecej mozna wypic. W GB np. dopuszczalne jest 0.8 promila. A im dalej na wschod tym bardziej procenty spadaja. http://moto.pl/Porady/1,115891,12336076,W_niektorych_krajach_mozesz_legalnie_jezdzic_po_kilku.html |
|
Data: 2012-08-21 03:30:47 | |
Autor: rmikke | |
Kolejny wypadek z udziałem rowerów | |
On Tuesday, August 21, 2012 11:36:59 AM UTC+2, Andrzej Ozieblo wrote:
W dniu 2012-08-21 11:14, Piotrpo pisze: Kiepskie uogólnienie. Włochy - 0,8, Szwecja - 0,2, Turcja - 0,5... |
|
Data: 2012-08-21 11:40:10 | |
Autor: BoDro | |
Kolejny wypadek z udziałem rowerów | |
Dnia 21-08-2012 o 11:14:43 Piotrpo <piotrpo@gmail.com> napisał(a):
Nie wiem co mnie bardziej przeraża - sama sytuacja, czy komentarze debili pod artykułem. http://www.tvn24.pl/wjechal-w-dwie-rowerzystki-i-dziecko-byl-nietrzezwy,272010,s.html No to kolejny tragiczny wypadek w kuj-pom: http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20120821/GRUDZIADZ02/120829888 Brak szczegółów, ale z fotki wynika, że to bardzo wąska droga, co przy tradycyjnym wyprzedzaniu na gazetę mogło doprowadzić do nieszczęścia... -- Bogdan 53.659956 N, 17.347842 E bodro_malpa_wp.pl |