Kolejny wywiad z ZAMORDOWANYM gen. Slawomirem Petelickim.

Data: 2012-06-22 12:44:03
Autor: Observatore
Kolejny wywiad z ZAMORDOWANYM gen. Slawomirem Petelickim.

Gebneral m.innymi w tym bardzo ciekawym wywiadzie stwierdzil:

1. GROM, elitarna jednostka specjalna, nalezy do trojki najlepszych tego typu
jednostek na swiecie !!

2. Donald Tusk i Minister Obrony Narodowej, za powazne zaniedbania w
zarzadzaniu panstwem i zapewnieniu bezpieczenstwa (ktore pokazala dobitnie
katastrofa smolenska), powinni stanac przed Trybunalem Stanu.

3. Wysocy urzednicy musza ponosic ODPOWIEDZIALNOSC za lekcewazenie swoich
obowiazkow sluzbowych.

4. Gaz lupkowy to ogromna szansa dla zagwarantowania niezleznosci  i
suwerennosci Polsce.

5. Aby obecna tragiczna sytuacje zmienic, obywatele powinni GREMIALNIE pojsc
do wyborow i usunac ten nieudolny rzad.

6.Dla Rosjan Polacy powinni byc mili, ale nie na kolanach ! http://vod.gazetapolska.pl/1958-wywiad-z-gen-slawomirem-petelickim

Data: 2012-06-18 19:48:52
Autor: pluton
Kolejny wywiad z ZAMORDOWANYM gen. Slawomirem Petelickim.
Gebneral m.innymi w tym bardzo ciekawym wywiadzie stwierdzil:

To nie byl Jebneral ?

Nullification

Data: 2012-06-22 15:02:34
Autor: amor

Użytkownik " Observatore"  napisał w wiadomości news:js1paj$9i6$1inews.gazeta.pl...

1. GROM, elitarna jednostka specjalna, nalezy do trojki najlepszych tego typu
jednostek na swiecie !!

A kto o tym ne wie?

2. Donald Tusk i Minister Obrony Narodowej, za powazne zaniedbania w
zarzadzaniu panstwem i zapewnieniu bezpieczenstwa (ktore pokazala dobitnie
katastrofa smolenska), powinni stanac przed Trybunalem Stanu.

A kto o tym nie wie?

3. Wysocy urzednicy musza ponosic ODPOWIEDZIALNOSC za lekcewazenie swoich
obowiazkow sluzbowych.

Nie prawda. WSZYSCY, a nie tylko wysocy.

[...]

Bzdura. Na ich miejsce przyjdzie inny nieudolny rząd, ktory spieprzy to, co jeszcze nie jest spieprzone. Na wyborach  obywatele nie wybieraja nikogo, a jedynie przyklepują tych, ktorych czesniej wybrali szefowie partii. A kogo szefowie umieszczaja na listach? Przeciez nie tych, co chca pracowac dla obywateli, tylko tych, ktorzy chca pracowac dla partii i kolesiow. I to dotyczy WSZYSTKICH szefow WSZYSTKICH partii. Gowno mamy a nie demokracje. Wybor jak miedzy mafia wolominska, a pruszkowska.
Obywatele powinni postawic kosy na sztorc, i zrobic porzadek. Byla rewolucja francuska, byla pazdziernikowa. Czas na polską.

6.Dla Rosjan Polacy powinni byc mili, ale nie na kolanach !

Przeciez tak jest. A tekst o kolanach zalatuje nie generalem, tylko Jaroslawem (jak wszystko to, co napisales).

Zmiana wariata, ktory chociaz nie wkurwia sasiadow na takiego, ktory nie dosc ze jest wariatem, to jeszcze prowadzi Polske na wojne to dopiero glupota.

Data: 2012-06-22 13:19:25
Autor: Observatore
amor <amor@amor.amor> napisał(a):
> [...]

Bzdura. Na ich miejsce przyjdzie inny nieudolny rząd, ktory spieprzy to, co jeszcze nie jest spieprzone. Na wyborach  obywatele nie wybieraja nikogo, a jedynie przyklepują tych, ktorych czesniej wybrali szefowie partii. A kogo szefowie umieszczaja na listach? Przeciez nie tych, co chca pracowac dla obywateli, tylko tych, ktorzy chca pracowac dla partii i kolesiow. I to dotyczy WSZYSTKICH szefow WSZYSTKICH partii. Gowno mamy a nie demokracje. Wybor jak miedzy mafia wolominska, a pruszkowska.

demokracje sie buduje, a nie dekretuje i na to potrzeba czasu.

Obywatele powinni postawic kosy na sztorc, i zrobic porzadek. Byla rewolucja francuska, byla pazdziernikowa. Czas na polską.

to sami najpierw postawcie i pokazcie co potraficie:)

> 6.Dla Rosjan Polacy powinni byc mili, ale nie na kolanach !

Przeciez tak jest. A tekst o kolanach zalatuje nie generalem, tylko Jaroslawem (jak wszystko to, co napisales).

akurat gen. S.Petelicki nie nalezal do zwolennikow Pana Jaroslawa
Kaczynskiego, wiec kula w plot.

Zmiana wariata, ktory chociaz nie wkurwia sasiadow na takiego, ktory nie dosc ze jest wariatem, to jeszcze prowadzi Polske na wojne to dopiero glupota.

jakas niekonsekwencja w tekscie. To przeciez wy chcecie stawiac kosy na sztorc
i prowadzic na wojne:))

Data: 2012-06-22 15:24:37
Autor: amor

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:js1rct$st1$1inews.gazeta.pl...

Obywatele powinni postawic kosy na sztorc, i zrobic porzadek. Byla rewolucja
francuska, byla pazdziernikowa. Czas na polską.

to sami najpierw postawcie i pokazcie co potraficie:)

Wy to znaczy kto? Ja mowie o obywatelach. A do kogo ty sie zwracasz?

[...]

Nie wojne tylko porzadek. Rewolucje. Politycy nie pamietaja, ze pracuja dla nas za nasza kase, wiec trzeba im o tym przypomniec.
Nie mowie o wciagnieciu Polski w wojne z ruskimi i niemcami.
Twoj poziom zrozumienia czytanego tekstu jest porownywalny z poziomem patriotyzmu PISu czyli na poziomie dna.

Data: 2012-06-22 13:39:29
Autor: Observatore
Kolejny wywiad z ZAMORDOWANYM gen. Slawomirem Petelickim.
amor <amor@amor.amor> napisał(a):

> to sami najpierw postawcie i pokazcie co potraficie:)

Wy to znaczy kto? Ja mowie o obywatelach. A do kogo ty sie zwracasz?

do was sie zwracam. Nie przypominam sobie abym z wami przeszedl na *TY*.

A kto dal wam prawo wypowiadania sie za wszytkich obywateli? Wypowiadjcie sie
za siebie.

> [...]

Nie wojne tylko porzadek. Rewolucje. Politycy nie pamietaja, ze pracuja dla nas za nasza kase, wiec trzeba im o tym przypomniec.

napiszcie lepiej jak wyglada demokracja w Belgii i jak ja tam budowano.
Cos chyba na ten temat tam sie dowiedzieliscie?

Nie mowie o wciagnieciu Polski w wojne z ruskimi i niemcami.
Twoj poziom zrozumienia czytanego tekstu jest porownywalny z poziomem patriotyzmu PISu czyli na poziomie dna.

nie projektujcie swoich ulomnosci na innych. --

Data: 2012-06-22 17:43:29
Autor: amor

Użytkownik " Observatore" <fajny.darzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:js1sih$khf$1inews.gazeta.pl...

napiszcie lepiej jak wyglada demokracja w Belgii i jak ja tam budowano.
Cos chyba na ten temat tam sie dowiedzieliscie?

Jak ci sieBelgia podoba, to popros tam o azyl

Data: 2012-06-22 15:57:28
Autor: Observatore
> [...]

> Cos chyba na ten temat tam sie dowiedzieliscie?

Jak ci sieBelgia podoba, to popros tam o azyl
 twierdzicie, ze ja nie czytam ze zrozumieniem. Gdzie ja napisalem, ze mi sie
Belgia nie podoba? Gdzie ja prosilem abyscie mi napisali, ze chce tam prosic o
azyl?

Napisalem wyraznie: napiszcie jak tam budowamo demokracje? Tez rewolucyjnie z kosami na sztorc, tak jak proponujecie Polakom?

Data: 2012-06-22 15:12:06
Autor: boukun

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:js1paj$9i6$1inews.gazeta.pl...

Gebneral m.innymi w tym bardzo ciekawym wywiadzie stwierdzil:

1. GROM, elitarna jednostka specjalna, nalezy do trojki najlepszych tego typu
jednostek na swiecie !!

Przesiąknięta i przeszkolona przez mossad...

boukun

Data: 2012-06-22 16:00:03
Autor: Klin
W dniu 2012-06-22 14:44,  Observatore pisze:

4. Gaz lupkowy to ogromna szansa dla zagwarantowania niezleznosci  i
suwerennosci Polsce.

   Komu na tym zależy?

 http://www.stefczyk.info/wiadomosci/gospodarka/exxon-rezygnuje-z-poszukiwania-gazu-lupkowego-w-polsce

Data: 2012-06-22 14:03:47
Autor: Observatore
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisał(a):
W dniu 2012-06-22 14:44,  Observatore pisze:

> 4. Gaz lupkowy to ogromna szansa dla zagwarantowania niezleznosci  i
> [...]

ruskim, a obecna mafia rzadzaca Polska w tym pomaga.

Data: 2012-06-22 16:48:49
Autor: Klin
W dniu 2012-06-22 16:03,  Observatore pisze:
Klin <klin\@wp.pl,

                                         .> napisał(a):

[...]

   a exxon woli z nimi kręcić lody!

Kolejny wywiad z ZAMORDOWANYM gen. Slawomirem Petelickim.