Kolejny z serii: miałem kolizję.

Data: 2009-10-31 23:45:10
Autor: Michał Gut
Kolejny z serii: miałem kolizję.
pomiziany tylko
 nie powinno byc problemuz  tania naprawa - czesci tanie jak do kaszlaka:)

napraw i ciesz sie autkiem
wez z AC i nie przedluzaj ac na nastepny rok

w dobrym warsztacie ci tak poprostuja ze nie odroznisz od nowego;)

poza tym...tez mam takiego i uwazam ze jest fantastycznym autkiem!
Mam tez p2 fl i mimo ze nowszy to bardzo lubie jezdzic starym punciakiem.

Data: 2009-11-01 12:20:42
Autor: marjan
Michał Gut pisze:
pomiziany tylko
 nie powinno byc problemuz  tania naprawa - czesci tanie jak do kaszlaka:)

napraw i ciesz sie autkiem
wez z AC i nie przedluzaj ac na nastepny rok

No właśnie nie wiem, stawki na pewno mi skoczą ostro, zwłaszcza że ja gówniarz <20 lat, <2 lata prawko. Ale ta ostatnia kolizja uświadomiła mi, że czasem po prostu warto to wykupić i mieć święty spokój. Zobaczę jeszcze.

w dobrym warsztacie ci tak poprostuja ze nie odroznisz od nowego;)

poza tym...tez mam takiego i uwazam ze jest fantastycznym autkiem!
Mam tez p2 fl i mimo ze nowszy to bardzo lubie jezdzic starym punciakiem.

Też bardzo lubię jeździć tym Punciakiem. Rodzice mają Grande Punto, ale jakoś tak wolę jeździć tym moim ;)

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2009-11-01 12:29:26
Autor: J.F.
On Sun, 01 Nov 2009 12:20:42 +0100,  marjan wrote:
[...]

Zobacz ile ci wyplaca, a ile zaplaciles w skladkach Tak to niestety jest w starych samochodach, ze wyplata nie bedzie
duza.

J.

Data: 2009-11-01 12:31:20
Autor: marjan
J.F. pisze:
[...]

W tym roku? Dokładnie 226 zł za AC.
A niewiele mniej bym zapłacił za samą lawetę którą dostałem zaraz po kolizji od ubezpieczyciela.