Kolejny zgybiony telefon :( Jak zabezpieczyc sie ?

Data: 2009-07-08 10:17:10
Autor: Roger from Cracow
Kolejny zgybiony telefon :( Jak zabezpieczyc sie ?
Witam

wczoraj tym razem dzięki mojemu synkowi pożegnałem się
z moim wypasionym HTC Diamondem :( RIP

Trochę mam już tego dość i szukam urządzenia na bluetooth,
które po zerwaniu połączenia z telefonem włącza alarm. Musi
coś takiego chyba być. Kolejnej zgubionej komórki już nie
zniesie mój budżet...

--
Marcin 'Roger' Pojałowski
fotografia: http://www.studio-roger.pl

Data: 2009-07-08 08:20:28
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 08 Jul 2009 10:17:10 +0200, Roger from Cracow napisał(a):

Trochę mam już tego dość i szukam urządzenia na bluetooth, które po
zerwaniu połączenia z telefonem włącza alarm. Musi coś takiego chyba
być. Kolejnej zgubionej komórki już nie zniesie mój budżet...

Jak tak, to lepiej kupować tańsze komórki, takie do stówki ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

Data: 2009-07-08 10:22:14
Autor: Roger from Cracow
Kolejny zgybiony telefon :( Jak zabezpieczyc sie ?
Jak tak, to lepiej kupować tańsze komórki, takie do stówki ;-)

odpada, komorka dla mnie stanowi biuro z terminarzami, kontaktami,
notatkami, nawigacja, internetem itp. Nie wyobrazam sobie tego
uzywac w czyms innym jak system operacyjny np. windows mobile :)
A badziewnych telefonow juz nie strawie :)

Roger

Data: 2009-07-08 08:47:34
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 08 Jul 2009 10:22:14 +0200, Roger from Cracow napisał(a):

Jak tak, to lepiej kupować tańsze komórki, takie do stówki ;-)

odpada, komorka dla mnie stanowi biuro z terminarzami, kontaktami,
notatkami, nawigacja, internetem itp.

Trzy pierwsze sprawy załatwisz sobie notatniczkiem-kalendarzyskiem za 12 złotych z Empiku ;-) --

Data: 2009-07-09 16:04:32
Autor: Atlantis
Olgierd pisze:

Trzy pierwsze sprawy załatwisz sobie notatniczkiem-kalendarzyskiem za 12 złotych z Empiku ;-)

Taa... I ten notatniczek zsynchronizuje Ci się z Outlookiem? Przypomni o
urodzinach/imieninach znajomych, każdej rocznicy czy innej okazji z
odpowiednim wyprzedzeniem? Podlinkuje notatkę pod wpis w kalendarzu
etc.? Wiem, że nie pisałeś do końca na poważnie, ale mam już czasami
dość takich samych komentarzy na poważnie: "Ty to chyba nie masz co
robić z pieniędzmi. Miałbyś to samo na Nokii 3310 i papierowym
terminarzu"...

Data: 2009-07-09 20:22:01
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 09 Jul 2009 16:04:32 +0200, Atlantis napisał(a):

[...]

Jesteś bardzo młodym człowiekiem, nie pamiętasz, że kiedyś nic się nie synchronizowało (prócz kanałów przy nagrywaniu płyt z II programu radia), o urodzinach przypominali znajomi, a wpisy w kalendarzu robiło długopisem.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-07-10 01:02:01
Autor: Atlantis
Olgierd pisze:

[...]

Taa... Kiedyś pisało się gęsim piórem. Wiem, że się dało, ale mam
wywalić z tego powodu laptopa?
Mówię tylko, że ogólnie śmieszą mnie gadki niektórych rodaków, którzy
widząc u bliźniego nieco lepszy sprzęt za wszelką cenę próbują mu
udowodnić, że ich Sagem i kartka papieru są więcej warte. ;)

Data: 2009-07-10 06:26:47
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 10 Jul 2009 01:02:01 +0200, Atlantis napisał(a):

[...]

Gęślim jeśli już. Pisali ci, którzy umieli.

Data: 2009-07-08 09:13:00
Autor: barum
Roger from Cracow <rogerosUSUNTO@skrzynka.pl> napisał(a):
odpada, komorka dla mnie stanowi biuro z terminarzami, kontaktami,
notatkami, nawigacja, internetem itp.

To czemu dzięki synkowi? Może synkowi taki za 50zł?

barum

Data: 2009-07-08 11:16:07
Autor: Michal Jankowski
"Roger from Cracow" <rogerosUSUNTO@skrzynka.pl> writes:

[...]

I dajesz dziecku swoje biuro do zabawy? I gdzie ono te telefony gubi?

  MJ

Data: 2009-07-08 11:24:39
Autor: Dominik & Co
Michal Jankowski napisał(a):

I dajesz dziecku swoje biuro do zabawy? I gdzie ono te telefony gubi?

Otóż to. Moje Młode jest wyćwiczone, że taty telefonu się nie rusza :-)
Mamusia była łagodna (a niech się pobawi), a potem był jęk, że wszystkie
fotki z jej telefonu wcięło.

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-07-08 13:11:06
Autor: SDD
Kolejny zgybiony telefon :( Jak zabezpieczyc sie ?

Uzytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisal w wiadomosci news:kjzskh7cz6w.fsfccfs1.fuw.edu.pl...

I dajesz dziecku swoje biuro do zabawy? I gdzie ono te telefony gubi?

Moze nie tyle gubi, co po prostu ma niezly leb do interesow. Tatus powinien byc dumny, ze wychowuje przyszlego Rockefelera ;)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-07-08 11:00:41
Autor: Luki

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=464336

Data: 2009-07-08 12:58:25
Autor: Roger from Cracow
[...]

pechowo bo po ostatnim flashowaniu nie wgralem podobnego
softu. Wczesniej mialem. Pytanie tylko na ile by to sie sprawdzilo
w realu.

Roger

Data: 2009-07-08 11:10:32
Autor: robert1
[...]

Może cos z GPS i symbian/WM?
+ odpowiedni program pozwalający w razie czego zdalnie ustalic pozycje telefonu.

Data: 2009-07-08 11:33:36
Autor: Kot Prezydenta

Użytkownik <robert1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:796e.00000ae9.4a546288newsgate.onet.pl...
[...]

a jakiż to jest mechanizm namierzania tego telefonu ?

Data: 2009-07-08 13:54:08
Autor: robert1
> [...]

> telefonu.

a jakiż to jest mechanizm namierzania tego telefonu ?

Pozycja z GPS jest na bieżąco wysyłana przez GPRS do internetu skąd możliwy jest podgląd na stronie www (mapa)

Data: 2009-07-08 11:12:03
Autor: gasper
Użytkownik "Roger from Cracow" <rogerosUSUNTO@skrzynka.pl> napisał w wiadomości news:h31jj9$j6p$1news.interia.pl...
Witam

wczoraj tym razem dzięki mojemu synkowi pożegnałem się
z moim wypasionym HTC Diamondem :( RIP

zacznij od wychowania synka :) albo umieszczaj telefon w miejscu niedostępnym dla dzieci
chyba, że Cie stać ;) mi nigdy nie udało sie zgubić telefonu a mam dzieci i psa

Data: 2009-07-08 14:11:07
Autor: Maciek
[...]

Na powrozie uwiąż do portek. Albo użyj tzw. smyczy.
Aparat fotograficzny też najczęściej się nosi w ten sposób i pomijając ingerencję złodzieja - ciężko go zgubić, prawda?

Powiesz, że dziecko zgubiło... Ale to przecież nie dziecka wina, że weszło w posiadanie. :)

Maciek.

Data: 2009-07-09 09:48:40
Autor: Paw
Kolejny zgybiony telefon :( Jak zabezpieczyc sie ?
Witam

wczoraj tym razem dzięki mojemu synkowi pożegnałem się
z moim wypasionym HTC Diamondem :( RIP

ja mam w swoim fonie usługę "mobile tracker". definiuje w niej numer innego telefonu pod ktory zostanie wyslany sms w przypadku wlozenia innej karty sim. przeslany sms zawiera numer telefonu (karty) ktora zostala wlozona. mozna sobie tam zadzwonic lub zglosic odpowiednim organom :)

Data: 2009-07-09 10:25:32
Autor: Maseł
Paw wrote:
[...]

Hmm - to jest Twoja wlasna przerobka telefonu, czy wbudowana funkcjonalnosc?

Pozdro

Maseł

Data: 2009-07-09 11:17:26
Autor: Maciek
Kolejny zgybiony telefon :( Jak zabezpieczyc sie ?
Użytkownik "Maseł"
ja mam w swoim fonie usługę "mobile tracker".

Hmm - to jest Twoja wlasna przerobka telefonu, czy wbudowana funkcjonalnosc?

Prawie każdy Samsung to ma.
Tyle, że nie rozwiązuje to problemu zgubienia aparatu przez własne dziecko. Nie mówiąc już o fakcie zmiany karty sim a przecież dopiero wtedy mobile tracker zadziała.

Maciek.

Data: 2009-07-09 11:49:47
Autor: woohoo
Kolejny zgybiony telefon :( Jak zabezpieczyc sie ?
Maciek:
Tyle, że nie rozwiązuje to problemu zgubienia aparatu przez własne dziecko. Nie mówiąc już o fakcie zmiany karty sim a przecież dopiero wtedy mobile tracker zadziała.

No i jeśli dobrze kombinuję, to w przypadku, gdy nową kartą SIM będzie niezarejestrowana karta pre-paid, to bez dobrej woli jej właściciela, niczego się nie uda zdziałać.
A co się dzieje po włożeniu kolejnej karty SIM - znów jest wysyłany SMS?
No i co w przypadku braku środków na koncie - zostanie wysłany po doładowaniu?

--
wo_Ohoo!

Data: 2009-07-09 12:03:43
Autor: woohoo
Kolejny zgybiony telefon :( Jak zabezpieczyc sie ?
woohoo:
No i jeśli dobrze kombinuję, to w przypadku, gdy nową kartą SIM będzie niezarejestrowana karta pre-paid, to bez dobrej woli jej właściciela, niczego się nie uda zdziałać.

No chyba, że przy dużej determinacji (wartości telefonu), operator danego numeru, na wniosek policji udostępniłby jej billing nowego numeru. Ktoś miał do czyniena z czymś takim w praktyce?

--
wo_Ohoo!

Data: 2009-07-09 11:50:08
Autor: Maseł
Kolejny zgybiony telefon :( Jak zabezpieczyc sie ?
Maciek wrote:
Użytkownik "Maseł"
[...]

I ty w to wierzysz?
Mysle ze potencjalny "znalazca" wie, ze w takim telefonie pierwsza rzecz
przed wlozeniem karty powinna byc zdeaktywowanie tej funkcji :-)

Pozdro

Maseł

Data: 2009-07-09 12:10:30
Autor: woohoo
Kolejny zgybiony telefon :( Jak zabezpieczyc sie ?
Maseł:
I ty w to wierzysz?
Mysle ze potencjalny "znalazca" wie, ze w takim telefonie pierwsza rzecz
przed wlozeniem karty powinna byc zdeaktywowanie tej funkcji :-)

Potencjalny znalazca, czyli kto?
Typowy dres? Jeśli nie miał wcześniej Samsunga, to nie będzie o tym wiedział.
Ktokolwiek inny, nie będący ekspertem gsm i nie posiadający wcześniej Samsunga - jw.

--
wo_Ohoo!

Data: 2009-07-09 12:38:39
Autor: JoteR
"woohoo" napisał:

Jeśli nie miał wcześniej Samsunga, to nie będzie o tym wiedział.
Ktokolwiek inny, nie będący ekspertem gsm i nie posiadający wcześniej Samsunga - jw.

Ech, sam ustawiałem tę funkcję i definiowałem numery, a jak przyszło do ściągania blokady w salonie (i związanego z tym przekładania karty) to oczywiście o tym zapomniałem i mój Samsung narobił rabanu aż cała rodzina się zbiegła ;->

JoteR

Data: 2009-07-09 12:39:44
Autor: Maseł
woohoo wrote:
[...]

Juz napisalem "znalazca"

Typowy dres? Jeśli nie miał wcześniej Samsunga, to nie będzie o tym
wiedział.

Nie boj sie bedzie wiedzial...
Zreszta i tak wie, ze taki trefny telefon to nalezy od razu pozbawic
baterii i zaniesc w odpowiednie miejsce (niezaleznie, czy to noki, czy
samsung, czy ajfon)

Ktokolwiek inny, nie będący ekspertem gsm i nie posiadający wcześniej
Samsunga - jw.

Jezeli przez przypadek jest to "uczciwuy znalazca" - to najpierw
sproboje przejrzec ksiazke telefoniczna, pozniej poszuka innych sposobow
dotarcia do wlasciciela telefonu...

Pozdro

Maseł

Data: 2009-07-09 13:14:01
Autor: Atlantis
Roger from Cracow pisze:

Trochę mam już tego dość i szukam urządzenia na bluetooth,
które po zerwaniu połączenia z telefonem włącza alarm. Musi
coś takiego chyba być. Kolejnej zgubionej komórki już nie
zniesie mój budżet...

Jest. Ale cena chyba Ci się nie spodoba. ;)
Za to możliwości "nieco" większe niż to, czego oczekujesz.

http://www.youtube.com/watch?v=1yPadf8wrk4
http://allegro.pl/item678374365.html

Data: 2009-07-10 06:48:32
Autor: Jakub Danecki
Roger from Cracow wrote:
Trochę mam już tego dość i szukam urządzenia na bluetooth,
które po zerwaniu połączenia z telefonem włącza alarm. Musi
coś takiego chyba być. Kolejnej zgubionej komórki już nie
zniesie mój budżet...

To oczym mówisz to w wersji najdroższej możliwej: Sony Ericcson MBW-150
po zainstalowaniu w WM programiku SmarWatchWM - masz powiadomienia o
wszystkich zdarzeniach w zegarku, a do tego właśnie gratis powiadomienie
(wibracją i komunikatem tekstowym) o utracie zasięgu.

Jakub

Data: 2009-07-12 12:26:05
Autor: peter
Roger from Cracow pisze:
[...]

przed zgubieniem:
  kup sobie sluchawki bt i sluchaj muzy non stop;)

po zgubieniu:
  w google maps jest usluga google latitude
pokazuje na mapie lokalizacje
tyle ze u mnie na n95 laczy sie co jakies 40m odbiera wysyla po 1kb
i przerywa polaczenie innymi slowy pakiety internetowe
sie koncza szybciej...

http://www.google.com/intl/en_us/latitude/intro.html

Kolejny zgybiony telefon :( Jak zabezpieczyc sie ?