Kolejny zgybiony telefon :( Jak zabezpieczyc sie ?

Data: 2009-07-08 11:00:41
Autor: Luki
Kolejny zgybiony telefon :( Jak zabezpieczyc sie ?
wczoraj tym razem dzięki mojemu synkowi pożegnałem się
z moim wypasionym HTC Diamondem :( RIP

Trochę mam już tego dość i szukam urządzenia na bluetooth,
które po zerwaniu połączenia z telefonem włącza alarm. Musi
coś takiego chyba być. Kolejnej zgubionej komórki już nie
zniesie mój budżet...

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=464336

Data: 2009-07-08 12:58:25
Autor: Roger from Cracow
[...]

pechowo bo po ostatnim flashowaniu nie wgralem podobnego
softu. Wczesniej mialem. Pytanie tylko na ile by to sie sprawdzilo
w realu.

Roger

Kolejny zgybiony telefon :( Jak zabezpieczyc sie ?