Kolejny zgybiony telefon :( Jak zabezpieczyc sie ?

Data: 2009-07-08 11:12:03
Autor: gasper
Kolejny zgybiony telefon :( Jak zabezpieczyc sie ?
Użytkownik "Roger from Cracow" <rogerosUSUNTO@skrzynka.pl> napisał w wiadomości news:h31jj9$j6p$1news.interia.pl...
Witam

wczoraj tym razem dzięki mojemu synkowi pożegnałem się
z moim wypasionym HTC Diamondem :( RIP

zacznij od wychowania synka :) albo umieszczaj telefon w miejscu niedostępnym dla dzieci
chyba, że Cie stać ;) mi nigdy nie udało sie zgubić telefonu a mam dzieci i psa

Kolejny zgybiony telefon :( Jak zabezpieczyc sie ?