Kolejny zgybiony telefon :( Jak zabezpieczyc sie ?

Data: 2009-07-08 14:11:07
Autor: Maciek
Kolejny zgybiony telefon :( Jak zabezpieczyc sie ?
Użytkownik "Roger from Cracow" <rogerosUSUNTO@skrzynka.pl> napisał
wczoraj tym razem dzięki mojemu synkowi pożegnałem się
z moim wypasionym HTC Diamondem :( RIP

Trochę mam już tego dość i szukam urządzenia na bluetooth,
które po zerwaniu połączenia z telefonem włącza alarm. Musi
coś takiego chyba być.

Na powrozie uwiąż do portek. Albo użyj tzw. smyczy.
Aparat fotograficzny też najczęściej się nosi w ten sposób i pomijając ingerencję złodzieja - ciężko go zgubić, prawda?

Powiesz, że dziecko zgubiło... Ale to przecież nie dziecka wina, że weszło w posiadanie. :)

Maciek.

Kolejny zgybiony telefon :( Jak zabezpieczyc sie ?