Kolejnym efektem kuriozalnej decyzj i zakompleksionego Kaczyńskiego jest...

Data: 2010-04-15 08:57:05
Autor: Roman Rumian
Kolejnym efektem kuriozalnej decyzj i zakompleksionego Kaczyńskiego jest...
Panie Kłamecki,

W dniu 2010-04-15 08:51, karwanjestkretynem pisze:
przerzucanie gorącego ziemniaka. Okazuje się, że nikt nie chce się przyznac
do absurdalnego pomysłu pochówku na Wawelu. Dziwisz powiedziałł, że nie on
jest pomysłodawcą i że rozmawiał z Jarosławem Kaczyńskim kilkakrotnie. Ile
zła jest w tym człowieku, że nawet z pogrzebu brata potrafi zrobic
awanturę....

dlaczego pan znowu kłamie i szczuje ?
Pora się opamiętać ...

http://wiadomosci.onet.pl/2155392,11,j_kaczynska_wciaz_nie_wie_o_tragedii,item.html

(...)Adam Bielan ujawnił, że widział się dziś przez chwilę z córką tragicznie zmarłego prezydenta. - Wie o kontrowersjach wokół pochówku jej rodziców na Wawelu i bardzo to przeżywa. Nie chcę jednak mówić nic więcej, to zbyt intymne - mówił europoseł.

Zdradził także, że Jarosław Kaczyński w sprawie miejsca pochówku swojego brata na Wawelu był "raczej przekonywanym niż przekonującym". - Nie wiem, kto jest autorem tego pomysłu. Wiem, że były osoby, które rozmawiały o tym z kardynałem Stanisławem Dziwiszem wcześniej, przed Jarosławem Kaczyńskim. Rozmowy metropolity z prezesem PiS odbyły się dopiero wówczas, gdy o sprawie poinformowały już media. (...)

Roman Rumian

Data: 2010-04-15 11:00:27
Autor:
Kolejnym efektem kuriozalnej decyzji zakompleksionego Kaczyńskiego jest...
On Thu, 15 Apr 2010 08:57:05 +0200, Roman Rumian
<rumian.wytnij.@agh.edu.pl> wrote:

> [...]

> jest pomysłodawcą i że rozmawiał z Jarosławem Kaczyńskim kilkakrotnie. Ile
> zła jest w tym człowieku, że nawet z pogrzebu brata potrafi zrobic

 roman, nie masz racji. widzialem na tvn reakcje dziwisza
 kiedy zapytano go o to czy wie, ze lech i maria beda pochowani
 na wawelu. dziwisz byl zdezorientowany, powiedzial, ze to chyba
 nieporozumienie, on o tym nic nie wie. najwyrazniej pozniej pod
 naciskiem zmienil zdanie. tak jak pilot w pechowym tupolewie...

 zobacz:  http://miniurl.pl/krakowskiepowazki

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Kolejnym efektem kuriozalnej decyzj i zakompleksionego Kaczyńskiego jest...