Kolejnym efektem kuriozalnej decyzji zakompleksionego Kaczyńskiego jest...

Data: 2010-04-15 08:51:37
Autor: karwanjestkretynem
Kolejnym efektem kuriozalnej decyzji zakompleksionego Kaczyńskiego jest...

przerzucanie gorącego ziemniaka. Okazuje się, że nikt nie chce się przyznac do absurdalnego pomysłu pochówku na Wawelu. Dziwisz powiedziałł, że nie on jest pomysłodawcą i że rozmawiał z Jarosławem Kaczyńskim kilkakrotnie. Ile zła jest w tym człowieku, że nawet z pogrzebu brata potrafi zrobic awanturę....

Przemysław Warzywny

--
"Benedykt XVI, który w Wielki Piątek w 2005 r. jeszcze jako kardynał wyznał "przerażenie brudem Kościoła", zmaga się dziś z największym kryzysem swego pontyfikatu sprowokowanym próbami oczyszczenia Kościoła z grzechów pedofilii."

Data: 2010-04-15 08:57:05
Autor: Roman Rumian
Kolejnym efektem kuriozalnej decyzj i zakompleksionego Kaczyńskiego jest...
Panie Kłamecki,

W dniu 2010-04-15 08:51, karwanjestkretynem pisze:
[...]

dlaczego pan znowu kłamie i szczuje ?
Pora się opamiętać ...

http://wiadomosci.onet.pl/2155392,11,j_kaczynska_wciaz_nie_wie_o_tragedii,item.html

(...)Adam Bielan ujawnił, że widział się dziś przez chwilę z córką tragicznie zmarłego prezydenta. - Wie o kontrowersjach wokół pochówku jej rodziców na Wawelu i bardzo to przeżywa. Nie chcę jednak mówić nic więcej, to zbyt intymne - mówił europoseł.

Zdradził także, że Jarosław Kaczyński w sprawie miejsca pochówku swojego brata na Wawelu był "raczej przekonywanym niż przekonującym". - Nie wiem, kto jest autorem tego pomysłu. Wiem, że były osoby, które rozmawiały o tym z kardynałem Stanisławem Dziwiszem wcześniej, przed Jarosławem Kaczyńskim. Rozmowy metropolity z prezesem PiS odbyły się dopiero wówczas, gdy o sprawie poinformowały już media. (...)

Roman Rumian

Data: 2010-04-15 11:00:27
Autor:
Kolejnym efektem kuriozalnej decyzji zakompleksionego Kaczyńskiego jest...
On Thu, 15 Apr 2010 08:57:05 +0200, Roman Rumian
<rumian.wytnij.@agh.edu.pl> wrote:

> [...]

> jest pomysłodawcą i że rozmawiał z Jarosławem Kaczyńskim kilkakrotnie. Ile
> zła jest w tym człowieku, że nawet z pogrzebu brata potrafi zrobic

 roman, nie masz racji. widzialem na tvn reakcje dziwisza
 kiedy zapytano go o to czy wie, ze lech i maria beda pochowani
 na wawelu. dziwisz byl zdezorientowany, powiedzial, ze to chyba
 nieporozumienie, on o tym nic nie wie. najwyrazniej pozniej pod
 naciskiem zmienil zdanie. tak jak pilot w pechowym tupolewie...

 zobacz:  http://miniurl.pl/krakowskiepowazki

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-15 09:38:51
Autor: Dirko
autor, autor, autor

Użytkownik "karwanjestkretynem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hq6d1u$ltl$1inews.gazeta.pl...

przerzucanie gorącego ziemniaka. Okazuje się, że nikt nie chce się przyznac do absurdalnego pomysłu pochówku na Wawelu.

    Autor pomysłu zapewne skromny nad wyraz jest.

Data: 2010-04-15 16:11:10
Autor: ColgatesBilly
autor, autor, autor
"Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> wrote in message news:hq6cuj$kri$1news.vectranet.pl...

[...]

A dlaczego mialby sie tlumaczyc, przed byle kim?
Czy to nie dlatego, ze przez rok czyhalyby na niego hordy
wypasionych i bezczelnych dziennikarzyn?

Kolejnym efektem kuriozalnej decyzji zakompleksionego Kaczyńskiego jest...