Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Kolejowa katastrofa

Kolejowa katastrofa

Data: 2012-03-06 09:05:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Kolejowa katastrofa
Drodzy państwo,  ponieważ do pracy przystąpiła komisja od kolejowych wypadków, to warto by było, żeby jakiś Pospieszalski albo Stankiewicz, a redaktor Sakiewicz to już koniecznie, sprawdzili kim jest ten przewodniczący Ryś. Czy aby to nie koleś chodzący na krótkim sznurku Anodiny, bo jak wiadomo Anodina może wszystko,  także w kwestii kolejowych katastrof.

Już kolega Pospieszalski mówił w miniony weekend w Krakowie (a Sakiewicz ze zrozumieniem kiwał głową), że tę katastrofę ma na swoim brudnym sumieniu rząd polski. Tusk i koledzy, do spółki z masonami rzecz jasna, nie zrobili nic, by tych w istocie biednych ludzi uratować. Tusk więc z Komorowskim, mają kolejową krew na rękach i dlatego też w te pędy pojawili się na miejscu katastrofy, by krew tę dyskretnie zetrzeć  i przy okazji zatrzeć  dowody swojej winy i kierowniczego sprawstwa.

Tych kierujących ruchem to też trzeba wywrócić na drugą stronę niczym kieszeń, bo przecież kto wie, czy nie są ruskami z pochodzenia w trzecim pokoleniu. Najpewniej z rozmysłem skierowali pociąg na zły tor, nie mrugnąwszy nawet okiem informując, że jest na torze i na ścieżce. W Polsce nic nie dzieje się przypadkowo, a takie tragedie to na milę śmierdzą zamachem. Zamach zaś to jest przecież ulubiona  ostatnimi czasy rozrywka polskich (choć nie polskich) elit politycznych. Tomaszu Sakiewicz prosimy o obywatelską czujność, a Pan panie Antoni znów ma na horyzoncie nową komisję i ręce pełne roboty. Że też ma pan czas spać.?
wtorek, 06 marca 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/03/2604.html

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

Data: 2012-03-06 04:59:08
Autor: Marek
Kolejowa katastrofa
On Mar 6, 9:05 am, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Drodzy państwo,  ponieważ do pracy przystąpiła komisja od kolejowych wypadków,
to warto by było, żeby jakiś Pospieszalski albo Stankiewicz, a redaktor
Sakiewicz to już koniecznie, sprawdzili kim jest ten przewodniczący Ryś. Czy aby
to nie koleś chodzący na krótkim sznurku Anodiny, bo jak wiadomo Anodina może
wszystko,  także w kwestii kolejowych katastrof.

Już kolega Pospieszalski mówił w miniony weekend w Krakowie (a Sakiewicz ze
zrozumieniem kiwał głową), że tę katastrofę ma na swoim brudnym sumieniu rząd
polski. Tusk i koledzy, do spółki z masonami rzecz jasna, nie zrobili nic, by
tych w istocie biednych ludzi uratować. Tusk więc z Komorowskim, mają kolejową
krew na rękach i dlatego też w te pędy pojawili się na miejscu katastrofy, by
krew tę dyskretnie zetrzeć  i przy okazji zatrzeć  dowody swojej winy i
kierowniczego sprawstwa.

Tych kierujących ruchem to też trzeba wywrócić na drugą stronę niczym kieszeń,
bo przecież kto wie, czy nie są ruskami z pochodzenia w trzecim pokoleniu.
Najpewniej z rozmysłem skierowali pociąg na zły tor, nie mrugnąwszy nawet okiem
informując, że jest na torze i na ścieżce. W Polsce nic nie dzieje się
przypadkowo, a takie tragedie to na milę śmierdzą zamachem. Zamach zaś to jest
przecież ulubiona  ostatnimi czasy rozrywka polskich (choć nie polskich) elit
politycznych. Tomaszu Sakiewicz prosimy o obywatelską czujność, a Pan panie
Antoni znów ma na horyzoncie nową komisję i ręce pełne roboty. Że też ma pan
czas spać.?
wtorek, 06 marca 2012, revelsteinhttp://revelstein.blox.pl/2012/03/2604.html

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

A nie przesiewali tym razem ziemi, na glebokosc 1 metra ?

Data: 2012-03-10 09:45:33
Autor: pluton
Kolejowa katastrofa
krew tę dyskretnie zetrzeć i przy okazji zatrzeć dowody swojej winy i
kierowniczego sprawstwa.

Sam widzialem w telewizorni, jak Tusk dyskretnie te zwrotnice przestawial.

że jest na torze i na ścieżce.

No to w koncu na torze, czy na sciezce ?

A nie przesiewali tym razem ziemi, na glebokosc 1 metra ?

I probek powietrza nie pobrali...



--
pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online
Nullification

Data: 2012-03-11 19:02:58
Autor: kleczynski
Kolejowa katastrofa
Am 10.03.2012 09:45, schrieb pluton:
krew tę dyskretnie zetrzeć i przy okazji zatrzeć dowody swojej winy i
kierowniczego sprawstwa.

Sam widzialem w telewizorni, jak Tusk dyskretnie te zwrotnice przestawial.

że jest na torze i na ścieżce.

No to w koncu na torze, czy na sciezce ?

A nie przesiewali tym razem ziemi, na glebokosc 1 metra ?

I probek powietrza nie pobrali...



A sztucznej mgly tam nie bylo?
K.C.

Data: 2012-03-06 09:14:16
Autor: boukun
Kolejowa katastrofa

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f55c56a$0$26687$65785112news.neostrada.pl...
Drodzy państwo,  ponieważ do pracy przystąpiła komisja od kolejowych wypadków, to warto by było, żeby jakiś Pospieszalski albo Stankiewicz, a redaktor Sakiewicz to już koniecznie, sprawdzili kim jest ten przewodniczący Ryś.

He, he, he, komisja...

Znów jest komu kasę zarobić na tragedii ludzkiej...

Minister transportu Sławomir Nowak oświadczył, że podnoszenie standardów bezpieczeństwa w transporcie jest priorytetem. W tym celu będzie on konsekwentnie egzekwował wszystkie zalecenia raportu, który powstanie po zbadaniu katastrofy kolejowej pod Szczekocinami.

Jak tłumaczył, ta katastrofa musi być przyczynkiem do szukania nowych, lepszych rozwiązań dotyczących podniesienia bezpieczeństwa w ruchu kolejowym. - I to konsekwentnie, bez kompromisów będziemy robili - podkreślił Nowak. Poinformował też, że obok Państwowej Komisji Badania Wypadków Kolejowych okoliczności katastrofy będzie badał specjalny, dodatkowy zespół powypadkowy, którym kieruje przewodniczący Komisji Tadeusz Ryś.

- Zadaniem komisji jest badanie w spokoju, niezależności, przy zachowaniu autonomii pracy. Ja ze swojej strony gwarantuję wsparcie, niezbędne dla konsekwentnej, profesjonalnej pracy zespołu badawczego - mówił Nowak. Przypomniał, że raport powinien być znany najdalej w ciągu 12 miesięcy.

Tadeusz Ryś powiedział, że z góry przeprasza media, z którymi unika kontaktu, bo jego zadaniem jest pracować merytorycznie. - Staramy się postępować neutralnie. Wszystkie moje publiczne wypowiedzi mogą zostać odebrane w sposób inny niż powinny być, a to może zaciemnić sens pracy komisji - mówił.

"My nie ustalamy winnych"

Podkreślił, że Komisja na razie pracuje wspólnie z prokuraturą, ale w pewnym momencie ich ścieżki rozdzielają się. - My nie ustalamy winnych, jedynie wykonujemy wszystkie czynności, które pozwalają zapobiec w przyszłości wypadkom - zaznaczył.

"Wyjaśnienie przyczyn katastrofy zajmie rok"

Czy nie wystarczyłaby prokuratura? Już dziś wiadomo, że rząd był ostrzegany przez związkowców, zatem jego komisja z góry nie może być bezstronna... Przez rok chcą z prokuraturą mataczyć?

boukun

Kolejowa katastrofa

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona