Kolektory s這neczne po raz kolejny

Data: 2018-04-09 06:08:48
Autor: Kris
Kolektory s這neczne po raz kolejny
Jest okazja na wyrwanie kasy z dotacji to spr鏏uje
Prosz dorad嬈ie mi jakie konkretne zestawy kolektor+ zbiornik CWU
1. Pierwsza lokalizacja- rodzina 2+1 wanna, prysznic, tu idealnie pasowa豚y zbiornik w御ki a wysoki. 鈔ednica max 80cm wysoko嗆 nawet ponad dwa metry
2. Druga lokalizacja- emeryt+ rodzina 2+2. Tu dla odmiany zbiornik musia豚y si zmie軼i w pomieszczeniu o wysoko軼i ok 2 metr闚. Za to 鈔ednica mog豉by by wi瘯sza po miejsca po pod這gach sporo.

Preferowa豚ym jakie kompletne zestawy bez bawienia si w indywidualne dobieranie komponent闚
Wdzi璚zny be de za ew linki
W lokalizacji 2 zestaw musia豚y by w typie "zamontuj i zapomnij" bo kompletnie nietechniczne osoby tam zamieszkuj
Jakiej pojemno軼i zasobniki i ile szt kolektor闚 dla w/w przypadk闚 b璠zie optymalne? Kolektory rurowe czy p豉skie?

Data: 2018-04-09 20:08:27
Autor: Uncle Pete
On 2018-04-09 15:08, Kris wrote:
[...]

Sprawd ustawienie anteny (i czy na w豉軼iw grup wys豉貫).

Data: 2018-04-09 22:19:39
Autor: Kris
Kolektory s這neczne po raz kolejny
W dniu poniedzia貫k, 9 kwietnia 2018 20:08:26 UTC+2 u篡tkownik Uncle Pete napisa:

Sprawd ustawienie anteny (i czy na w豉軼iw grup wys豉貫).

Sprawd czy nie odpowiedzia貫 na usuni皻y post;)

Data: 2018-04-10 09:12:20
Autor: Mirek Ptak
W dniu 2018-04-10 o07:19, Kris pisze:
W dniu poniedzia貫k, 9 kwietnia 2018 20:08:26 UTC+2 u篡tkownik Uncle Pete napisa:

Sprawd ustawienie anteny (i czy na w豉軼iw grup wys豉貫).

Sprawd czy nie odpowiedzia貫 na usuni皻y post;)

Odpowiedzia na nieusuni皻y - w豉郾ie go 軼i庵n掖em :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2018-04-10 00:58:44
Autor: Kris
Kolektory s這neczne po raz kolejny
W dniu wtorek, 10 kwietnia 2018 09:12:21 UTC+2 u篡tkownik Mirek Ptak napisa:
W dniu 2018-04-10 o07:19, Kris pisze:
> W dniu poniedzia貫k, 9 kwietnia 2018 20:08:26 UTC+2 u篡tkownik Uncle Pete napisa:
> Odpowiedzia na nieusuni皻y

Znaczy kiepskie czytniki macie;)
Bo ja od wczoraj pierwotnego posta nie widz.

w豉郾ie go 軼i庵n掖em :)
To czemu na niego nie odpowiedzia貫?;)

Data: 2018-04-10 13:08:22
Autor: Adam
W dniu 2018-04-10 o09:58, Kris pisze:
[...]

Jest jaka sygnatura pokazuj帷a, 瞠 post zosta wycofany?

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2018-04-10 05:09:43
Autor: Kris
Kolektory s這neczne po raz kolejny
W dniu wtorek, 10 kwietnia 2018 13:08:23 UTC+2 u篡tkownik Adam napisa:

Jest jaka sygnatura pokazuj帷a, 瞠 post zosta wycofany?
Nie mam poj璚ia
Napisa貫m post, wys豉貫m, za kilka minut zorientowa貫m si ze pomyli貫m grupy i kline貫m "usu posta"
Post znikn掖;)

Data: 2018-04-10 15:58:05
Autor: Uncle Pete
Kolektory s這neczne po raz kolejny
Napisa貫m post, wys豉貫m, za kilka minut zorientowa貫m si ze pomyli貫m grupy i kline貫m "usu posta"
Post znikn掖;)

W Twoim czytniku. A nie na serwerach.

Data: 2018-04-10 07:05:46
Autor: Kris
Kolektory s這neczne po raz kolejny
W dniu wtorek, 10 kwietnia 2018 15:58:01 UTC+2 u篡tkownik Uncle Pete napisa:
> Napisa貫m post, wys豉貫m, za kilka minut zorientowa貫m si ze pomyli貫m grupy i kline貫m "usu posta"
> Post znikn掖;)

W Twoim czytniku. A nie na serwerach.

Si pewnie nie znam ale na 瘸dnym z urz康ze w r騜nych lokalizacjach go nie widz
Czyli pewnie post znikn掖 z serwer闚 Google a jak jaki inny serwer zdarzy go zaci庵n望 to tam zosta.

Kolektory s這neczne po raz kolejny