Kolektory s³oneczne po raz kolejny

Data: 2018-04-09 06:08:48
Autor: Kris
Kolektory s³oneczne po raz kolejny
Jest okazja na wyrwanie kasy z dotacji to spróbuje
Proszê dorad¼cie mi jakie¶ konkretne zestawy kolektor+ zbiornik CWU
1. Pierwsza lokalizacja- rodzina 2+1 wanna, prysznic, tu idealnie pasowa³by zbiornik w±ski a wysoki. ¶rednica max 80cm wysoko¶æ nawet ponad dwa metry
2. Druga lokalizacja- emeryt+ rodzina 2+2. Tu dla odmiany zbiornik musia³by siê zmie¶ciæ w pomieszczeniu o wysoko¶ci ok 2 metrów. Za to ¶rednica mog³aby byæ wiêksza po miejsca po pod³ogach sporo.

Preferowa³bym jakie¶ kompletne zestawy bez bawienia siê w indywidualne dobieranie komponentów
Wdziêczny be de za ew linki
W lokalizacji 2 zestaw musia³by byæ w typie "zamontuj i zapomnij" bo kompletnie nietechniczne osoby tam zamieszkuj±
Jakiej pojemno¶ci zasobniki i ile szt kolektorów dla w/w przypadków bêdzie optymalne? Kolektory rurowe czy p³askie?

Data: 2018-04-09 20:08:27
Autor: Uncle Pete
On 2018-04-09 15:08, Kris wrote:
[...]

Sprawd¼ ustawienie anteny (i czy na w³a¶ciw± grupê wys³a³e¶).

Data: 2018-04-09 22:19:39
Autor: Kris
Kolektory s³oneczne po raz kolejny
W dniu poniedzia³ek, 9 kwietnia 2018 20:08:26 UTC+2 u¿ytkownik Uncle Pete napisa³:

Sprawd¼ ustawienie anteny (i czy na w³a¶ciw± grupê wys³a³e¶).

Sprawd¼ czy nie odpowiedzia³e¶ na usuniêty post;)

Data: 2018-04-10 09:12:20
Autor: Mirek Ptak
W dniu 2018-04-10 o 07:19, Kris pisze:
W dniu poniedzia³ek, 9 kwietnia 2018 20:08:26 UTC+2 u¿ytkownik Uncle Pete napisa³:

Sprawd¼ ustawienie anteny (i czy na w³a¶ciw± grupê wys³a³e¶).

Sprawd¼ czy nie odpowiedzia³e¶ na usuniêty post;)

Odpowiedzia³ na nieusuniêty - w³a¶nie go ¶ci±gn±³em :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2018-04-10 00:58:44
Autor: Kris
Kolektory s³oneczne po raz kolejny
W dniu wtorek, 10 kwietnia 2018 09:12:21 UTC+2 u¿ytkownik Mirek Ptak napisa³:
W dniu 2018-04-10 o 07:19, Kris pisze:
> W dniu poniedzia³ek, 9 kwietnia 2018 20:08:26 UTC+2 u¿ytkownik Uncle Pete napisa³:
> Odpowiedzia³ na nieusuniêty

Znaczy kiepskie czytniki macie;)
Bo ja od wczoraj pierwotnego posta nie widzê.

w³a¶nie go ¶ci±gn±³em :)
To czemu na niego nie odpowiedzia³e¶?;)

Data: 2018-04-10 13:08:22
Autor: Adam
W dniu 2018-04-10 o 09:58, Kris pisze:
[...]

Jest jaka¶ sygnatura pokazuj±ca, ¿e post zosta³ wycofany?

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2018-04-10 05:09:43
Autor: Kris
Kolektory s³oneczne po raz kolejny
W dniu wtorek, 10 kwietnia 2018 13:08:23 UTC+2 u¿ytkownik Adam napisa³:

Jest jaka¶ sygnatura pokazuj±ca, ¿e post zosta³ wycofany?
Nie mam pojêcia
Napisa³em post, wys³a³em, za kilka minut zorientowa³em siê ze pomyli³em grupy i kline³em "usuñ posta"
Post znikn±³;)

Data: 2018-04-10 15:58:05
Autor: Uncle Pete
Kolektory s³oneczne po raz kolejny
Napisa³em post, wys³a³em, za kilka minut zorientowa³em siê ze pomyli³em grupy i kline³em "usuñ posta"
Post znikn±³;)

W Twoim czytniku. A nie na serwerach.

Data: 2018-04-10 07:05:46
Autor: Kris
Kolektory s³oneczne po raz kolejny
W dniu wtorek, 10 kwietnia 2018 15:58:01 UTC+2 u¿ytkownik Uncle Pete napisa³:
> Napisa³em post, wys³a³em, za kilka minut zorientowa³em siê ze pomyli³em grupy i kline³em "usuñ posta"
> Post znikn±³;)

W Twoim czytniku. A nie na serwerach.

Siê pewnie nie znam ale na ¿adnym z urz±dzeñ w ró¿nych lokalizacjach go nie widzê
Czyli pewnie post znikn±³ z serwerów Google a jak jaki¶ inny serwer zdarzy³ go zaci±gn±æ to tam zosta³.

Kolektory s³oneczne po raz kolejny