Kolesie parlamentarzystów PiS

Data: 2011-03-22 07:15:11
Autor: zbig
Kolesie parlamentarzystów PiS
Wczoraj u Lisa odbyła się interesująca dyskusja na temat gotowości
Polaków do zmierzenia się trudnymi faktami historycznymi dotyczącymi
uczestnictwa naszych rodaków w zagładzie Żydów. Jedna strona (posłowie
PiS) jak zwykle doszukiwała się manipulacji dowodząc , że zagłada
żydów była w 100% wymyślona i przeprowadzona przez Niemców a
ewentualne przypadki niegodnego postępowania Polaków były dziełem
garstki kryminalistów a druga zaś, (głownie Szczuka) stała na
stanowisku , że skala była masowa. Szacun dla Najsztuba a przede
wszystkim Więckiewicza, którzy tę pyskówke starali się jakoś
uporządkować.
Ale mnie uderzyło jedno -udział parlamentarzystów Pis w liczbie chyba
5 w zjeździe u Kobylańskiego, który to zjazd był jedną antysemicką
hucpą. Dowiedziałem się m. in.z ust Kazimierza Świtonia (też gościa
zjazdu), że Rząd Światowy (nie wiem co to za twór, chyba jakiś
sanhedryn) postanowił, że Polaków ma być tylko 15 milionów i to
wyłącznie jako pachołków żydowskich. Girzyński i Wojciechowski wili
się jak piskorze wymigując się od oceny swoich kolegów. Ciekaw jestem
opinii tutejszych pisolubów na ten temat. I jeszcze może ktoś wie
dlaczego tego wstrętnego starucha Kobylańskiego z farbowanymi włosami
tytułowano na tym zjeździe generałem.

Data: 2011-03-22 15:44:06
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:64cdc4b8-eb8c-4c2f-b024-cc8b1fac1d25i14g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Prawdopodobnie na takiej zasadzie jak Kaczyńskiego - profesorem.

Nigdy nie miałem problemów z antysemityzmem. Czytając relacje o antysemityzmie nie rozumiałem o co chodzi. Ale. Słuchając i czytając obecne różnorodne media dowiaduję się, że w Polsce co najmniej 80% ludności jest żydami, a jeśli ktoś nie jest żydem, to wystarczy zostać znaczącym politykiem i już się jest żydem.

Data: 2011-03-22 16:34:20
Autor: cirrus
[...]

Liczba bzdur wypowiadanych na tym zjeździe jest na miarę rozumku większości pisowców.

--
stevep

Data: 2011-03-22 16:56:27
Autor: Voodoo People
Kolesie parlamentarzystów PiS

Liczba bzdur wypowiadanych na tym zjeździe jest na miarę rozumku większości pisowców.

-- stevep

Pietrzykowski ale was nic nie przebije :)

Data: 2011-03-22 16:53:38
Autor: Voodoo People
Kolesie parlamentarzystów PiS
To macie kórwa swoje autolytety :)
Szczuka - lewacka suka, czerwony chój Najsztub i Holland (bo juz Wajda spalony), ktora nie odroznia socjologa od historyka i powtarza nie wiadomo co, po nie wiadomo kim :)
Oj wy kurwa barany :)

Data: 2011-03-22 16:55:54
Autor: Voodoo People

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:64cdc4b8-eb8c-4c2f-b024-cc8b1fac1d25i14g2000yqe.googlegroups.com...
[...]