Kolesie razem

Data: 2014-12-10 14:00:46
Autor: El Comandante
Kolesie razem
Lech Wałęsa jest w szpitalu, tym samym, co Kiszczak...

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Lech-Walesa-jest-w-szpitalu-Zlamal-noge,
wid,17091863,wiadomosc.html?ticaid=113f46&_ticrsn=3

Swój do swojego ciągnie...

Data: 2014-12-10 13:59:56
Autor: Budzik
Kolesie razem
Użytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

[...]

Nareszcie jakiś konstruktywny kmentarz... Wiedziałem, ze w koncu trafisz w sedno... ROTFL

Data: 2014-12-10 15:40:08
Autor: platformowe głupki
Kolesie razem
jakby wałęsa umarł na nogę to by chyba nastąpił koniec świata, przynajmniej dla po i tvn-u...

Data: 2014-12-10 10:07:45
Autor: husar
Kolesie razem

"platformowe głupki" <NOSPAM_testowanije@go2.pl> wrote in message news:m69m0f$6e8$1node2.news.atman.pl...
jakby wałęsa umarł na nogę to by chyba nastąpił koniec świata, przynajmniej dla po i tvn-u...

Ja stawiam że wyrok 'łamacza nóg' już na niego zapadł.
Pewnie sie skonczy na samobojstwie albo innym wypadku.

Data: 2014-12-10 16:45:06
Autor: El Comandante
Kolesie razem
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA3FF972E6D3F4budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

~olo 23 minuty temu

Bolek masz to jak w banku że spotkasz się i z Kiszczakiem i Jaruzelskim - ale nie w niebie zdrajco narodu Polskiego.

Data: 2014-12-10 16:28:35
Autor: Budzik
Kolesie razem
Użytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

Bolek masz to jak w banku że spotkasz się i z Kiszczakiem i
Jaruzelskim - ale nie w niebie zdrajco narodu Polskiego.

Poetycko...

Data: 2014-12-11 05:35:22
Autor: stevep
Kolesie razem
W dniu .12.2014 o 14:59 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

Jak to debil.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-10 17:36:06
Autor: MarkWoydak
Kolesie razem
Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości news:m69g5r$6rr$1speranza.aioe.org...
[...]

Nie bój nie bój! Ciebie jak nawet położą w tym samym szpitalu to na korytarzu. Pod godłem z kremlowska gwiazdą.

MW

Kolesie razem