Kolesie z Platformy złapani za jaja

Data: 2013-03-27 04:32:44
Autor: Brawo Platfusy
Kolesie z Platformy złapani za jaja

Obietnicę załatwienia pracy za 2 tysiące na rękę oraz stanowisko
wiceprzewodniczącego w komisji infrastruktury rady miasta i dodatkowe 200
zł. To cena, jaką politycy Platformy Obywatelskiej mieliby zapłacić jednemu
z radnych lewicy za przejście do ich klubu. Propozycja została nagrana Posłuchaj nagrania:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,13635633,Korupcja_polityczna_w_bialostockiej_radzie_miejskiej.html#BoxWiadTxt

--
 " Wyobraźcie sobie, że zdechł wam osioł. Stracilibyście w ten sposób
pieniądze. To jest taki sam sługa. Właśnie dlatego goj otrzymuje długie

Data: 2013-03-27 10:58:11
Autor: xan
W dniu 27.03.2013 10:32, Brawo Platfusy pisze:

[...]

Taśmy Beger są jeszcze lepsze, zapomniał już ?

Data: 2013-03-27 05:02:56
Autor: Brawo Platfusy
Dnia Wed, 27 Mar 2013 10:58:11 +0100, xan napisał(a):

[...]

Zabolało? To dobrze.

--

Wasza Świątobliwość, Z wielką radością pragnę przekazać Waszej
Świątobliwości w imieniu Rządu Rzeczypospolitej Polskiej oraz moim własnym

Data: 2013-03-27 11:06:13
Autor: xan
W dniu 27.03.2013 11:02, Brawo Platfusy pisze:
[...]

Mnie nie boli, dla mnie wszyscy politycy to banda złodziei - po prostu nie trawię fanatyków takich jak ty :)

Data: 2013-03-27 05:11:53
Autor: Brawo Platfusy
Dnia Wed, 27 Mar 2013 11:06:13 +0100, xan napisał(a):

[...]

To już nie będziesz zawsze gosował na PO?
- po prostu nie trawię fanatyków takich jak ty :)

A kogo to może interesować? Pij krople na żoładek, poprawisz trawienie :)

Data: 2013-03-27 11:14:15
Autor: xan
W dniu 27.03.2013 11:11, Brawo Platfusy pisze:
[...]

Będe, bo nie ma na kogo innego, wybieram mniejsze zło. Dla ciebie jest to zbyt cieżkie do zrozumienia.

Data: 2013-03-27 05:20:29
Autor: Brawo Platfusy
Dnia Wed, 27 Mar 2013 11:14:15 +0100, xan napisał(a):

[...]

To głosuj na bandę złodziei i nie kwękaj.

Dla ciebie jest to zbyt cieżkie do zrozumienia.

Mnie to po prostu lata koło dupy, pewnie jest ci to cięzko zrozumieć,
no ale kto by się dziwił :)

Data: 2013-03-27 11:25:35
Autor: xan
W dniu 27.03.2013 11:20, Brawo Platfusy pisze:
[...]

Wole 100 razy tę bandę od bandy nawiedzonych zamachem.

Dla ciebie jest to zbyt cieżkie do zrozumienia.

Mnie to po prostu lata koło dupy, pewnie jest ci to cięzko zrozumieć,
no ale kto by się dziwił :)

Po ilości wpisów widać jak ci lata - ale takim jak ty kłamstwo to jak chleb powszedni.

Data: 2013-03-27 05:31:55
Autor: Brawo Platfusy
Dnia Wed, 27 Mar 2013 11:25:35 +0100, xan napisał(a):

[...]

Kogo to może interesować? Znowu sobie kękasz bez powodu.

[...]

Jakby ci to deliktanie wytłumaczyć...już wiem. Spierdalaj głosować :)

Data: 2013-03-27 11:41:22
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Brawo Platfusy" <jebac@palikota.org> napisał w wiadomości news:kiuhmr$mld$1dont-email.me...
[...]

I tak się kończy dyskusja z nawiedzonym pisiorkiem! Oczywista oczywistość (klasyk).

ubawiony po pachy

Data: 2013-03-27 05:46:44
Autor: Brawo Platfusy
Dnia Wed, 27 Mar 2013 11:41:22 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Dobra, dobra PO czubek, nie moralizuj bo ci się ciśnienie
po pachy podniesie :)

Data: 2013-03-27 18:42:22
Autor: mkarwan
Kolesie z Platformy złapani za jaja
From: Brawo Platfusy <jebac@palikota.org>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: Kolesie z Platformy =?iso-8859-2?Q?z=B3apani_za_jaja?=
Date: Wed, 27 Mar 2013 05:46:44 -0500

Data: 2013-03-27 12:09:58
Autor: xan
W dniu 27.03.2013 11:31, Brawo Platfusy pisze:
[...]

Widać ciebie, skoro ciągle odpisujesz.

[...]

Nawąchałeś się helu ? Mgła ci przysłoniła oczy ? A już wiem, trotyl w swoim mózgu znalazłeś - i stąd ten polot twórczy.

Data: 2013-03-27 06:18:34
Autor: Brawo Platfusy
Dnia Wed, 27 Mar 2013 12:09:58 +0100, xan napisał(a):

[...]

Odpisuje bo mnie bawisz po pachy, co nie oznacza, że interesują
mnie twoje "wolę". Potrenuj jeszcze przez chwilę i może złapiesz o co chodzi.

[...]

Nie, po prostu napisałem delikatnie, żebyś spierdalał głosować,
ponieważ nie intersują mnie powody o których tutaj kwękasz :)

Data: 2013-03-27 12:34:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Brawo Platfusy" <jebac@palikota.org> napisał w wiadomości news:kiuke9$5g5$1dont-email.me...
[...]

Jeśli tak się wyrażasz, to sądzę, że akceptujesz w całej rozciągłości nazwanie Papieża chujem. Nieprawdaż pisiaczku?

ubawiony po pachy

Data: 2013-03-27 06:40:59
Autor: Brawo Platfusy
Dnia Wed, 27 Mar 2013 12:34:03 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Jeśli tak się wyrażasz,

Jak? Tak jak ty czy tak jak ten drugi czubek z PO?

to sądzę,

ubawiony po pachy :) Sitko ci się popsuło?

Data: 2013-03-27 18:43:24
Autor: mkarwan
Kolesie z Platformy złapani za jaja
From: Brawo Platfusy <jebac@palikota.org>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Wed, 27 Mar 2013 06:40:59 -0500

Data: 2013-03-27 13:00:42
Autor: xan
W dniu 27.03.2013 12:18, Brawo Platfusy pisze:
[...]

Psychiatrą nie jestem, więc nie załapie. Takich jak ty tylko ci zrozumieją.

[...]

Na razie to ty kwękasz cały czas jak to źle jest, do roboty się weź a nie narzekać.

Data: 2013-03-27 07:26:53
Autor: Brawo Platfusy
Dnia Wed, 27 Mar 2013 13:00:42 +0100, na pl.soc.polityka napisałeś(aś):

Psychiatrą nie jestem, więc nie załapie.

To widać, masz coś z pacjenta :)

Takich jak ty tylko ci zrozumieją.

Braki w wykształceniu nie muszą zamykać ci drogi do awansu,
nie stresuj się z tego powodu.
Na razie to ty kwękasz cały czas jak to źle jest,

Nie interesuje cię to? Kup sobie sitko tak jak PO czubek Idzikowski
Bogdan:)

do roboty się weź a nie narzekać.

Już zapomniałeś że to jest banda złodziei? Może jednak idź i pogwizdaj
tatusiowi, jemu się będzie lepiej sikało, a ty wypełnisz sobie czas czymś pożytecznym :)

Data: 2013-03-27 13:34:30
Autor: xan
W dniu 27.03.2013 13:26, Brawo Platfusy pisze:
Dnia Wed, 27 Mar 2013 13:00:42 +0100, na pl.soc.polityka napisałeś(aś):

Psychiatrą nie jestem, więc nie załapie.

To widać, masz coś z pacjenta :)

Widąc ze znasz się na rzeczy od strony pacjenta.

Takich jak ty tylko ci zrozumieją.

Braki w wykształceniu nie muszą zamykać ci drogi do awansu,
nie stresuj się z tego powodu.

Tabletki już wziołeś ?

Na razie to ty kwękasz cały czas jak to źle jest,

Nie interesuje cię to? Kup sobie sitko tak jak PO czubek Idzikowski
Bogdan:)

Po co, będę miał temat do pracy na temat "psychopatów", jesteś cennym materiałem badawczym.

do roboty się weź a nie narzekać.

Już zapomniałeś że to jest banda złodziei? Może jednak idź i pogwizdaj
tatusiowi, jemu się będzie lepiej sikało, a ty wypełnisz sobie czas
czymś pożytecznym :)

Tatuś cię dymał, wyrazy współczucia, jak masz tylko takie skojarzenia.

Data: 2013-03-27 07:47:27
Autor: Brawo Platfusy
cie (was: Kolesie z Platformy złapani za jaja)
Dnia Wed, 27 Mar 2013 13:34:30 +0100, xan napisał(a):
[...]

Nie, widać że nie jesteś psychiatrą i nie ma sensu udawać.

Takich jak ty tylko ci zrozumieją.

Braki w wykształceniu nie muszą zamykać ci drogi do awansu,
nie stresuj się z tego powodu.

Tabletki już wziołeś ?

Pielęgniarka nadal pozwala ci używać komputera?

[...]

Podobno nie jesteś psychiatrą, ale badać to ty sobie oczywiście
możesz...palcem w pupie :)

[...]

Mamusia robi ci to ręką przed spaniem?

wyrazy współczucia,

Nie martw się o to czego nie rozumiesz, będzie cię głowa
bolała a tego powinieneś unikać :)

Data: 2013-03-27 13:55:53
Autor: xan
cie
W dniu 27.03.2013 13:47, Brawo Platfusy pisze:
Dnia Wed, 27 Mar 2013 13:34:30 +0100, xan napisał(a):

wyrazy współczucia,

Nie martw się o to czego nie rozumiesz, będzie cię głowa
bolała a tego powinieneś unikać :)

Tobie to chyba już mózg spuchł z wysiłku.

Data: 2013-03-27 07:58:08
Autor: Brawo Platfusy
cie
Dnia Wed, 27 Mar 2013 13:55:53 +0100, xan napisał(a):

[...]

Od czego niby? Od kopania kolejnego PO czubka :)
ubawiony po pachwiny

Data: 2013-03-27 14:22:22
Autor: xan
cie
W dniu 27.03.2013 13:58, Brawo Platfusy pisze:
[...]

Od czego niby?

Nie wyśilaj się, bo ci czacha z opuchlizny pęknie.

Od kopania kolejnego PO czubka :)

A kop, ja tam zwolennikiem PO nie jestem - wiem, nie zrozumiesz tego, wiec nie wysilaj sobie dyni.

Data: 2013-03-27 08:32:56
Autor: Brawo Platfusy
cie
Dnia Wed, 27 Mar 2013 14:22:22 +0100, xan napisał(a):

[...]

Musiałbyś szybciej machać rączkami żeby mnie zmusić
do wysiłku, ale nie zniechęcaj się i próbuj dalej :)

Od kopania kolejnego PO czubka :)

A kop, ja tam zwolennikiem PO nie jestem - wiem, nie zrozumiesz tego, wiec nie wysilaj sobie dyni.

Ile razy trzeba ci chłopak powtarzać, że nie interesują mnie
twoje poglądy? Ja się tylko z tobą bawie, wysil dynie może
to wreszcie zrozumiesz :)

Data: 2013-03-27 14:42:26
Autor: xan
cie
W dniu 27.03.2013 14:32, Brawo Platfusy pisze:
[...]

Nie da sie, trudno coś oczekiwać jak ktoś czegoś nie ma :D

[...]

Próbuj dalej się bawić, może skompromitujesz się jeszcze bardziej - niezłą polewę mam z ciebie :D

Data: 2013-03-27 08:49:31
Autor: Brawo Platfusy
cie
Dnia Wed, 27 Mar 2013 14:42:26 +0100, xan napisał(a):

[...]

To machaj nóżkami, jeżeli rączek nie masz, jest mi to całkowicie obojętne, musisz sobie w życiu jakoś radzić.

[...]

Masz? No to dobrze, polewaj se dynie, ale czachy bardzo nie wysilaj :)
ubawiony po pachwiny :)

Data: 2013-03-27 14:57:21
Autor: xan
cie
W dniu 27.03.2013 14:49, Brawo Platfusy pisze:
[...]

Muszę sobie dynie ostudzić, chyba mi odwaliło trać czas na przegadywanie się z idiotą - którego nie przegadam, a do jego poziomu nie mam zamiaru się zniżać.

EOT

Data: 2013-03-27 09:11:22
Autor: Brawo Platfusy
cie
Dnia Wed, 27 Mar 2013 14:57:21 +0100, xan napisał(a):

[...]

Dokładnie, to było ci potrzebne przynajmniej dwie godziny temu :)

chyba mi odwaliło trać czas na przegadywanie się z idiotą

Chciałeś coś sobie udowodnić ale nie wyszło? Nie przejmuj się, w twoim
wieku dynia jest bardziej pusta niż bardziej pełna, z czasem nadrobisz
braki tak jak Tusk w pisaniu książek. Tak czy inaczej, spierdalaj zawsze
głosować na PO :)

Data: 2013-03-27 15:56:58
Autor: xan
cie
W dniu 27.03.2013 15:11, Brawo Platfusy pisze:
[...]

A idiota dalej swoje wywody - te typy tak mają.

EOT

Data: 2013-03-27 10:18:40
Autor: Brawo Platfusy
cie
Dnia Wed, 27 Mar 2013 15:56:58 +0100, xan napisał(a):

[...]

Dalej kwękasz PO czubku? Bodzio po pachy Idzikowski chce się z tobą pomacać, nie pozwól mu czekać, przy nim nie będziesz musiał wysilać dyni :)

Data: 2013-03-27 17:18:56
Autor: xan
cie
W dniu 27.03.2013 16:18, Brawo Platfusy pisze:
[...]

No i dalej idiota swoje..... idź pobiegaj to może schudniesz i będziesz taki "rozlazły"

Data: 2013-03-27 17:32:39
Autor: Prinzlaff Herrlich
cie
Dnia Wed, 27 Mar 2013 17:18:56 +0100, xan napisał(a):

[...]

Ten "Brawo Platfusy" to ten czubek rAzor, podwałbrzyski przygłup
uwielbiający swego czasu LPR.

MW

Data: 2013-03-27 18:45:47
Autor: mkarwan
cie
From: Prinzlaff Herrlich <"scheißhaus"@aoio.org>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: cie
Date: Wed, 27 Mar 2013 17:32:39 +0100
Sender: Prinzlaff Herrlich <>
References: <kiue7s$7f1$1@dont-email.me> <kiuh1d$k52$1@dont-email.me> <kiuhev$eok$1@news.icm.edu.pl> <kiuhmr$mld$1@dont-email.me> <kiuk26$k7m$1@news.icm.edu.pl> <kiuke9$5g5$1@dont-email.me> <kiun1a$qap$1@news.icm.edu.pl> <kiuoed$pvl$1@dont-email.me> <kiup0n$umg$1@news.icm.edu.pl> <kiupkv$kv$1@dont-email.me> <kiuq8p$1ar$1@news.icm.edu.pl> <kiuq90$3jo$1@dont-email.me> <kiurqe$4fv$1@news.icm.edu.pl> <kiusa8$eeu$1@dont-email.me> <kiut04$7e8$1@news.icm.edu.pl> <kiut9b$jfi$1@dont-email.me> <kiuts1$8qf$2@news.icm.edu.pl> <kiuuia$rhd$1@dont-email.me> <kiv1bq$gk4$1@news.icm.edu.pl> <kiv2gg$i7h$1@dont-email.me> <kiv65g$qbh$1@news.icm.edu.pl>

Data: 2013-03-27 18:45:29
Autor: mkarwan
cie
From: Brawo Platfusy <jebac@palikota.org>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Wed, 27 Mar 2013 10:18:40 -0500
References: <kiue7s$7f1$1@dont-email.me> <kiugh9$gsv$1@dont-email.me> <kiugpn$dbr$2@news.icm.edu.pl> <kiuh1d$k52$1@dont-email.me> <kiuhev$eok$1@news.icm.edu.pl> <kiuhmr$mld$1@dont-email.me> <kiuk26$k7m$1@news.icm.edu.pl> <kiuke9$5g5$1@dont-email.me> <kiun1a$qap$1@news.icm.edu.pl> <kiuoed$pvl$1@dont-email.me> <kiup0n$umg$1@news.icm.edu.pl> <kiupkv$kv$1@dont-email.me> <kiuq8p$1ar$1@news.icm.edu.pl> <kiuq90$3jo$1@dont-email.me> <kiurqe$4fv$1@news.icm.edu.pl> <kiusa8$eeu$1@dont-email.me> <kiut04$7e8$1@news.icm.edu.pl> <kiut9b$jfi$1@dont-email.me> <kiuts1$8qf$2@news.icm.edu.pl> <kiuuia$rhd$1@dont-email.me> <kiv1bq$gk4$1@news.icm.edu.pl>

Data: 2013-03-27 18:45:10
Autor: mkarwan
cie
From: Brawo Platfusy <jebac@palikota.org>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Wed, 27 Mar 2013 09:11:22 -0500
References: <kiue7s$7f1$1@dont-email.me> <kiug0g$etb$1@dont-email.me> <kiugal$cak$1@news.icm.edu.pl> <kiugh9$gsv$1@dont-email.me> <kiugpn$dbr$2@news.icm.edu.pl> <kiuh1d$k52$1@dont-email.me> <kiuhev$eok$1@news.icm.edu.pl> <kiuhmr$mld$1@dont-email.me> <kiuk26$k7m$1@news.icm.edu.pl> <kiuke9$5g5$1@dont-email.me> <kiun1a$qap$1@news.icm.edu.pl> <kiuoed$pvl$1@dont-email.me> <kiup0n$umg$1@news.icm.edu.pl> <kiupkv$kv$1@dont-email.me> <kiuq8p$1ar$1@news.icm.edu.pl> <kiuq90$3jo$1@dont-email.me> <kiurqe$4fv$1@news.icm.edu.pl> <kiusa8$eeu$1@dont-email.me> <kiut04$7e8$1@news.icm.edu.pl> <kiut9b$jfi$1@dont-email.me> <kiuts1$8qf$2@news.icm.edu.pl>

Data: 2013-03-27 16:03:19
Autor: Bogdan Idzikowski
cie

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:kiuts1$8qf$2news.icm.edu.pl...
[...]

Należy zastosować "brzytwę Okhama" i nie mnożyć bytów zbytecznych. Niezrównoważony chłopczyk powędrował do sitka!

ubawiony po pachy

Data: 2013-03-27 18:44:51
Autor: mkarwan
cie
From: Brawo Platfusy <jebac@palikota.org>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Wed, 27 Mar 2013 08:49:31 -0500
References: <kiue7s$7f1$1@dont-email.me> <kiufrj$bj1$1@news.icm.edu.pl> <kiug0g$etb$1@dont-email.me> <kiugal$cak$1@news.icm.edu.pl> <kiugh9$gsv$1@dont-email.me> <kiugpn$dbr$2@news.icm.edu.pl> <kiuh1d$k52$1@dont-email.me> <kiuhev$eok$1@news.icm.edu.pl> <kiuhmr$mld$1@dont-email.me> <kiuk26$k7m$1@news.icm.edu.pl> <kiuke9$5g5$1@dont-email.me> <kiun1a$qap$1@news.icm.edu.pl> <kiuoed$pvl$1@dont-email.me> <kiup0n$umg$1@news.icm.edu.pl> <kiupkv$kv$1@dont-email.me> <kiuq8p$1ar$1@news.icm.edu.pl> <kiuq90$3jo$1@dont-email.me> <kiurqe$4fv$1@news.icm.edu.pl> <kiusa8$eeu$1@dont-email.me> <kiut04$7e8$1@news.icm.edu.pl>

Data: 2013-03-27 18:44:33
Autor: mkarwan
cie
From: Brawo Platfusy <jebac@palikota.org>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Wed, 27 Mar 2013 08:32:56 -0500

Data: 2013-03-27 16:44:06
Autor: Prinzlaff Herrlich
cie
Dnia Wed, 27 Mar 2013 07:58:08 -0500, Brawo Platfusy napisał(a):

[...]

Jemu mózg nie puchnie, on od małego był czubkiem.

Data: 2013-03-27 18:46:04
Autor: mkarwan
cie
From: Prinzlaff Herrlich <"scheißhaus"@aoio.org>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Wed, 27 Mar 2013 16:44:06 +0100
Sender: Prinzlaff Herrlich <>

Data: 2013-03-27 18:44:15
Autor: mkarwan
cie
From: Brawo Platfusy <jebac@palikota.org>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Wed, 27 Mar 2013 07:58:08 -0500

Data: 2013-03-27 18:43:58
Autor: mkarwan
cie (was: Kolesie z Platformy złapani za jaja)
From: Brawo Platfusy <jebac@palikota.org>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: cie =?iso-8859-2?Q?=28was=3A_Kolesie_z_Platformy_z=B3apani_za_jaja=29?=
Date: Wed, 27 Mar 2013 07:47:27 -0500

Data: 2013-03-27 16:46:29
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Wed, 27 Mar 2013 07:26:53 -0500, Brawo Platfusy napisał(a):

Dnia Wed, 27 Mar 2013 13:00:42 +0100, na pl.soc.polityka napisałeś(aś):

Psychiatrą nie jestem, więc nie załapie.

To widać, masz coś z pacjenta :)

Ty masz coś więcej niż z pacjenta, jesteś czubkiem.

Data: 2013-03-27 18:46:22
Autor: mkarwan
Kolesie z Platformy złapani za jaja
From: Prinzlaff Herrlich <"scheißhaus"@aoio.org>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Wed, 27 Mar 2013 16:46:29 +0100
Sender: Prinzlaff Herrlich <>

Data: 2013-03-27 18:43:40
Autor: mkarwan
Kolesie z Platformy złapani za jaja
From: Brawo Platfusy <jebac@palikota.org>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Wed, 27 Mar 2013 07:26:53 -0500

Data: 2013-03-27 18:43:08
Autor: mkarwan
Kolesie z Platformy złapani za jaja
From: Brawo Platfusy <jebac@palikota.org>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Wed, 27 Mar 2013 06:18:34 -0500

Data: 2013-03-27 18:42:07
Autor: mkarwan
Kolesie z Platformy złapani za jaja
From: Brawo Platfusy <jebac@palikota.org>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Wed, 27 Mar 2013 05:31:55 -0500

Data: 2013-03-27 18:41:34
Autor: mkarwan
Kolesie z Platformy złapani za jaja
From: Brawo Platfusy <jebac@palikota.org>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Wed, 27 Mar 2013 05:20:29 -0500

Data: 2013-03-27 18:41:14
Autor: mkarwan
Kolesie z Platformy złapani za jaja
From: Brawo Platfusy <jebac@palikota.org>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Wed, 27 Mar 2013 05:11:53 -0500

Data: 2013-03-27 18:40:57
Autor: mkarwan
Kolesie z Platformy złapani za jaja
From: Brawo Platfusy <jebac@palikota.org>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Wed, 27 Mar 2013 05:02:56 -0500

Data: 2013-03-27 21:00:28
Autor: mkarwan
Kolesie z Platformy złapani za jaja
From: Prinzlaff Herrlich <"scheißhaus"@aoio.org>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Wed, 27 Mar 2013 14:36:50 -0500
Sender: Prinzlaff Herrlich <>

Data: 2013-03-27 16:51:43
Autor: Prinzlaff Herrlich
Dnia Wed, 27 Mar 2013 04:32:44 -0500, Brawo Platfusy napisał(a):

[...]

Czyżby propozycję nagrała Renata Beger?

Data: 2013-03-27 14:34:48
Autor: Prinzlaff Herrlich
On Wed, 27 Mar 2013 16:51:43 +0100, Prinzlaff Herrlich wrote:

[...]

WAL SIĘ GENETYCZNY DURNIU!

Data: 2013-03-27 20:59:55
Autor: mkarwan
Kolesie z Platformy złapani za jaja
From: Prinzlaff Herrlich <"scheißhaus"@aoio.org>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Wed, 27 Mar 2013 14:34:48 -0500
Sender: Prinzlaff Herrlich <>

Data: 2013-03-27 15:01:37
Autor: Prinzlaff Herrlich
Kolesie z Platformy złapani za jaja

WAL SIĘ GENETYCZNY DURNIU!

Data: 2013-03-27 23:09:58
Autor: mkarwan
Kolesie z Platformy złapani za jaja
From: Prinzlaff Herrlich <"scheißhaus"@aoio.org>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Wed, 27 Mar 2013 15:01:37 -0500
Sender: Prinzlaff Herrlich <>

Data: 2013-03-27 18:46:55
Autor: mkarwan
Kolesie z Platformy złapani za jaja
From: Prinzlaff Herrlich <"scheißhaus"@aoio.org>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Wed, 27 Mar 2013 16:51:43 +0100
Sender: Prinzlaff Herrlich <>

Data: 2013-03-27 17:10:51
Autor: Marek Woydak
[...]

Ależ mu załatwił prace!! Za 2000 zł. śmiechu warte. MW

Data: 2013-03-27 18:46:38
Autor: mkarwan
Kolesie z Platformy złapani za jaja
From: Marek Woydak <mark.woydak@gmx.de>