Kolesie z peło chronią Grzesia, Rysia , Zdzisia, Jasia itd.

Data: 2009-12-06 10:38:14
Autor: u2
Kolesie z peło chronią Grzesia, Rysia , Zdzisia, Jasia itd.
http://www.iap.pl/index.html?id=wiadomosci&nrwiad=402462

"Wniosek o zabezpieczenie billingów rozmów telefonicznych posłów
Platformy: Zbigniewa Chlebowskiego, Mirosława Drzewieckiego i Grzegorza
Schetyny, a także lobbystów branży hazardowej: Jana Koska i Ryszarda
Sobiesiaka, upadł już we wtorek. Beata Kempa (PiS) występowała w nim
również o analizę logowania się telefonów komórkowych wymienionych osób
w stacjach przekaźnikowych BTS. Pozwoliłoby to określić np., czy
posiadacze danych telefonów komórkowych znajdowali się blisko siebie,
czyli czy się spotykali i jaka była częstotliwość ich spotkań. Wniosek
wtedy nie został przegłosowany, a przewodniczący komisji śledczej
Mirosław Sekuła (PO) znowu dał popis, tłumacząc, że zapomniał wniosku
Beaty Kempy poddać pod głosowanie."

Data: 2009-12-06 10:47:17
Autor: cytryna
[...]

Jak to u pospolitych przestepców bywa - jazda w zaparte. A szmatławce doznaja orgazmów wspierając bandziorów antypolskich.

Data: 2009-12-06 13:07:44
Autor: u2
cytryna pisze:

Jak to u pospolitych przestepców bywa - jazda w zaparte. A szmatławce doznaja orgazmów wspierając bandziorów antypolskich.

Trzeba rozpieprzyć tę komisję

Powierzam wam, Sekuła, misję
Trzeba rozpieprzyć tę komisję!
Żeby nie było jak z Millerem
Co przez komisję został zerem

Śledczy Wassermann z Kempą gończą
Odwołać ich, bo nas wykończą!
Wyrzucić ich i drzwi zatrzasnąć
Komisje mieć musimy własną!

Niech ta komisja będzie cicha
Nie rusza Mira, Zbycha, Rycha
Podgryza PiS jak drzewa bobry
I udowodni winę Ziobry!

Janusz Wojciechowski

Data: 2009-12-06 19:00:26
Autor: cirrus
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hfg7et$oj7$1nemesis.news.neostrada.pl...
cytryna pisze:
[...]

Śledczy Wassermann z Kempą  się goniącą
Odwołać ich, bo się biedacy wykończą!
Wyrzucić ich bo drzwi  ich przytrzasną
Parę pisowską musimy stanowić własną!

--
stevep

Data: 2009-12-07 12:54:57
Autor: =heÂŽsk=
On Sun, 06 Dec 2009 10:38:14 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

 a skonczylo sie tym, ze kempie i wannowemu pokazano drzwi. ;o)))
 dziwne, ze taki wassermann nagle wrocil do lask prezesa.
 co takiego sie stalo, ze pozwolil zablysnac wlascicielowi saby?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-07 04:08:28
Autor: Hans Kloss
Kolesie z peło chronią Grzesia, Rysia, Zdzisia , Jasia itd.
=heÂŽsk= napisał(a):

 a skonczylo sie tym,
Pełostwo marzy żeby się na tym skończyło. A le wszystko wskazuje na to
ze od tego to dopiero się zacznie, choć na finał trzeba będzie zapewne
poczekać ze dwa lata.

 co takiego sie stalo, ze pozwolil zablysnac wlascicielowi saby?
Coś ci się gruntownie pop...., nie po raz pierwszy zresztą.
J-23

Data: 2009-12-07 13:14:58
Autor: =heÂŽsk=
Kolesie z peło chronią Grzesia, Rysia, Zdzisia, Ja sia itd.
On Mon, 7 Dec 2009 04:08:28 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

>  a skonczylo sie tym,
Pełostwo marzy żeby się na tym skończyło.

 pelostwo ma to gdzies. ustawa hazardowa uchwalona,
 prezio podpisal. pisowskim blokerom ustawy sztuczka sie nie udala.

A le wszystko wskazuje na to ze od tego to dopiero się zacznie, choć na finał trzeba będzie zapewne poczekać ze dwa lata.

 nie licz na wygana pis ;o)))

>  co takiego sie stalo, ze pozwolil zablysnac wlascicielowi saby?
Coś ci się gruntownie pop...., nie po raz pierwszy zresztą.

 stajesz sie wulgarny a to oznacza, ze brak ci argumentow.
 ludwik byl poza korytem, co sie stalo, ze nagle wrocil  do prezesowych lask? do czego byl mu potrzebny?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-07 04:27:22
Autor: Hans Kloss
Kolesie z peło chronią Grzesia, Rysia, Zdzisia , Jasia itd.
=heÂŽsk= napisał(a):

 pelostwo ma to gdzies.
Pełostwo wyłazi ze skóry żeby na jaw nie wyszły powiązania grzecha,
mira, rycha i zbycha. Powiązania które być może  sięgają najwyższych
urzędników państwowych. Jest niemal pewne ze Miro, Zbycho i Grzecho
wiedzą dużo i przyciśnięci mogliby zacząć opowiadać różne ciekawe
rzeczy. Stad próba rozmycia odpowiedzialności i udawanie że tradycja
"cmentarzowych narad" polityków z kryminalistami sięga jeszcze czasów
króla Jagiełły.

 nie licz na wygana pis ;o)))
To nie będzie konieczne. Przed trybunałem stanu (wykorzystywanie
wysokich stanowisk państwowych itditp) mogą stanąć nawet w razie
wygranej UPR a sprawa owej komisji stanowi czysty do analizy przykład
na owo wykorzystywanie.
J-23

Data: 2009-12-07 14:14:47
Autor: =heÂŽsk=
Kolesie z peło chronią Grzesia, Rysia, Zdzisia, Ja sia itd.
On Mon, 7 Dec 2009 04:27:22 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

>  pelostwo ma to gdzies.
Pełostwo wyłazi ze skóry żeby na jaw nie wyszły powiązania grzecha,
mira, rycha i zbycha.

 tak jak gosiewskiego i kaczynskiego... z jaskiernia.

Powiązania które być może  sięgają najwyższych
urzędników państwowych.

 no tak, kaczynski jaroslaw jest prezesem pis.  jego braciszek prezydentem, same szychy.

Jest niemal pewne ze Miro, Zbycho i Grzecho

 cos na temat chleba wiem. jest taki hotel w walbrzychu.
 tam jest umoczony. co do miro - facio jest cienki ale
 to pioneczek uwiklany w gre. grzecho powinien dostac  od tusku po lapach za zachlysniecie sie wladza. ta trojka
 to kolesie z jednego regionu wiec uwierzyli ze cos tam  moga, udawali mogacych a tak na prawde to pionki na
 szachownicy wielkich pieniedzy. jak sadzisz, z jakich
 "nieoznakowanych" pieniedzy utrzymuje sie tych o ktorych
 nikt nic nie wie ?. m.in. z totka. dlatego sprawa pojdzie
 pod dywan nie dlatego, ze po czy pis tak chca ale dlatego
 ze im tak po prostu kaza zrobic. jezeli tego nie zrobia
 przytrzasna im paluszki. jak sekule czy papale. proste?

wiedzą dużo i przyciśnięci mogliby zacząć opowiadać różne ciekawe rzeczy.

 jeszcze ciekawsze mogliby opowiedziec ich rozmowcy.
 dlaczego ich sie nie wezmie za leb ?  czujesz temat?
 wyobraz sobie o co tak na prawde toczy sie gra i kto
 pociaga za sznurki kukielek bedacych politykami?

Stad próba rozmycia odpowiedzialności i udawanie że tradycja
"cmentarzowych narad" polityków z kryminalistami sięga jeszcze czasów
króla Jagiełły.

 masz na mysli jakiegos hetmana ? ;o)))

>  nie licz na wygana pis ;o)))
To nie będzie konieczne. Przed trybunałem stanu (wykorzystywanie
wysokich stanowisk państwowych itditp) mogą stanąć nawet w razie
wygranej UPR

 taka formacja jak upr przydalaby sie w sejmie.

a sprawa owej komisji stanowi czysty do analizy przykład
na owo wykorzystywanie.

 poczekamy, zobaczymy. nie jestem optymista.
 pamietaj o aferze nfozz i telegraf. cos za cos.
 prezes dobrze wie, ze musi siedziec cicho.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-07 13:25:30
Autor: Hans Kloss
=he?sk= <full&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 prezes dobrze wie, ze musi siedziec cicho.

Miro i Zbycho zostali na 100% poinformowani przez "kogoś" że cba ma ich na
celowniku. Tym kimś był na 99% ryży donek i wyduszenie tej informacji ze
Zbycha  przez komisję śledczą panu prezesowi wystarczyłoby całkowicie. Bez
konieczności deptania po odciskach mafii hazardowej. Gra idzie o to żeby do
kompromitacji donka  za żadna cenę nie dopuścić, bo peło  taka jaka jest w
obecnym kształcie bez ryżego rozsypie się jak domek z kart.
J-23

Data: 2009-12-07 15:31:38
Autor: =heÂŽsk=
Kolesie z peło chronią Grzesia, Rysia, Zdzisia, Ja sia itd.
On Mon, 7 Dec 2009 13:25:30 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

>  prezes dobrze wie, ze musi siedziec cicho.

Miro i Zbycho zostali na 100% poinformowani przez "kogoś" że cba ma ich na
celowniku. Tym kimś był na 99% ryży donek

 bzdura. to byla zagrywka cba by odwrocic uwage o prawdziwego gracza.

i wyduszenie tej informacji ze Zbycha  przez komisję śledczą panu prezesowi wystarczyłoby całkowicie.

 "pan prezes" bedzie jedynie potrzasal szabelka. nic wiecej.
 jak podskoczy to mu sie przypomni o 1 kartce z 30 przygotowanych
 do publikacji i bedzie po prezesie. tak jak bylo po jaskierni.

Bez konieczności deptania po odciskach mafii hazardowej.

 czyli co? na szubienice politykow, a wobec kolesi z mafii
 bedzie sie udawac, ze nic nie stalo ? niezle, niezle.

Gra idzie o to żeby do kompromitacji donka  za żadna cenę nie dopuścić,

 donek jest za malutki na tej szchownicy. tak jak i prezes.
 za malo maja odlozone w ponczochach by podskakiwac.
 "kompromitacja" po to marzenia pis tyle ze sie nie spelnia.

bo peło  taka jaka jest w obecnym kształcie bez ryżego rozsypie się jak domek z kart.

 a co bedzie z pis jezeli prezesowi przetrzepia gatki?
 w koncu bedzie normalna partia... czujesz roznice.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-07 14:20:33
Autor: Hans Kloss
=heÂŽsk= napisał(a):

 bzdura. to byla zagrywka cba by odwrocic uwage o prawdziwego gracza.
Jakieś absurdy wypisujesz. Masz ich wszystkich zdaje się za jakichś
bardzo mądrych i przebiegłych ludzi- tymczasem nic błędniejszego.
Wszystko pasuje do tezy ze zostali ostrzeżeni przez donka- nic nie
wskazuje na to  że jest jakiś "prawdziwy gracz" i jakieś  "odwracanie
uwagi" się odbywa. Bezpodstawne usunięcie Kamińskiego, stawanie na
głowie żeby Mira i Zbycha usunąć z widoku, wycięcie z komisji
przedstawicieli jedynej prawdziwej opozycji...

 jak podskoczy to mu sie przypomni
Kolejna bajka. Już z nim usiłowano w ten sposób wojować
"przypominając" mu jakieś wydumane afery z czasów PC. Filmy nawet
kręcono- i co? I GÓWNO, wszystko się okazało lipą. To czerwonych
najbardziej u prezesa boli ze jest CZYSTY, w tym sensie że NIC na
niego nie mają. Nic zupełnie.

 czyli co? na szubienice politykow, a wobec kolesi z mafii  bedzie sie udawac, ze nic nie stalo ? niezle, niezle.
Tak. Sprzedajnych, skorumpowanych i skurwionych  polityków trzeba
tępić jak karaluchy. "Mafia" hazardowa jest nie do ruszenia i nie ma w
ogóle sensu z nią walczyć. Niejaki "Masa": zeznawał kiedyś że w
połowie lat 90tych z samego tylko hazardu w mieście Łodzi było 1.5
miliona dolarów zysku miesiecznie. Z takimi pieniędzmi się nie wygra.
Można jednak poddać branżę hazardową wolnorynkowym regułom- i będzie
po mafii.

 "kompromitacja" po to marzenia pis tyle ze sie nie spelnia.
PO się cały czas kompromituje, rzecz w tym że usłużne media wybielają
ją na wyścigi.

 a co bedzie z pis jezeli prezesowi przetrzepia gatki?
 w koncu bedzie normalna partia... czujesz roznice.
PiS bez prezesa rozsypie się tak samo jak peło bez donka. I znowu
trzeba będzie czekać 20 lat na partię na która mogą glosować bez
wstydu wszyscy ludzie o poglądach prawicowych.
J-23

Data: 2009-12-07 22:46:53
Autor: Karol
Kolesie z peło chronią Grzesia, Rysia, Zdzisia, Jasia itd.
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
PiS bez prezesa rozsypie si=EA tak samo jak pe=B3o bez donka. I znowu
trzeba b=EAdzie czeka=E6 20 lat na parti=EA na kt=F3ra mog=B1 glosowa=E6 be=
wstydu wszyscy ludzie o pogl=B1dach prawicowych.

a moze lepiej by bylo aby sie jednak i ten PiS rozsypal?
Prosze nie zapominac, ze Kaczynski to jednak facet ktory tez byl przy okraglym
stole?

Poza tym Kaczynski i PiS sa juz tak oslabieni, ze raczej niczego sensowenego
nie zrobia. Ja nie bylby pewny czy Kaczysnscy sa az tak krystalicznie czysci. Z ta afera hazardowa, to tez troche ciekawa sprawa.
Prosze przeczytac co napisal na ten temat p. Michalkiewicz:

Troche sobie posprawdzalem informacji o Kaczynskich i dalem sobie spokoj z
bezkrytycznym ich popieraniem.

Data: 2009-12-07 15:07:51
Autor: Hans Kloss
Karol  napisał(a):

Prosze nie zapominac, ze Kaczynski to jednak facet ktory tez byl przy okraglym
stole?
No i cóż? Nie uważam tego za przestępstwo ani nawet za
sprzeniewierzenie się czemukolwiek. To był w tamtych czasach  wybór
pewnej opcji, być może błędny ale jednak racjonalny. Za zbrodnię i
zdradę uważam dopiero późniejsze dotrzymywanie komuchom zawartych tam
pactów conventów przez wszystkich uczestników tego porozumienia-
wszystkich poza kaczorami. A już dotrzymywanie obietnic których się
nie składało (panowie policzmy głosy) przez donkowe KLD to kurewstwo
czystej wody.

Poza tym Kaczynski i PiS sa juz tak oslabieni, ze raczej niczego sensowenego nie zrobia.

Już to kiedyś o nich słyszałem, pierwszy raz bodaj w 1991wszym, potem
w 2000cznym....

Ja nie bylby pewny czy Kaczysnscy sa az tak krystalicznie czysci.
A ja wiem że nie są. Tam nikt nie jest czysty. Kaczyńskich cenię nie
za cnotliwość ale za NIEZALEŻNOŚĆ

Z ta afera hazardowa, to tez troche ciekawa sprawa.
Prosze przeczytac co napisal na ten temat p. Michalkiewicz:
> http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=1046
A ja wolałbym przeczytać sobie CAŁY tekst owej analizy i wysłuchać
opinii jej tworców zamiast wierzyć w wątpliwe interpretacje oparte na
niepełnych przesłankach.

Troche sobie posprawdzalem informacji o Kaczynskich i dalem sobie spokoj z
bezkrytycznym ich popieraniem.
Bezkrytyczne popieranie KOGOKOLWIEK jest bardzo niewskazane. Ja
odczuwam nagły przypływ sympatii do nich jak tylko sobie uświadomię
kto jest dla nich alternatywą na obecnej scenie politycznej... po
prostu zgroza i rozpacz.
J-23

Data: 2009-12-07 23:32:01
Autor: Karol
Kolesie z peło chronią Grzesia, Rysia, Zdzisia, Jasia itd.
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
Karol  napisa=B3(a):

> Prosze nie zapominac, ze Kaczynski to jednak facet ktory tez byl przy okr=
aglym
> stole?
No i c=F3=BF? Nie uwa=BFam tego za przest=EApstwo ani nawet za
sprzeniewierzenie si=EA czemukolwiek. To by=B3 w tamtych czasach  wyb=F3r
pewnej opcji, by=E6 mo=BFe b=B3=EAdny ale jednak racjonalny. Za zbrodni=EA =
zdrad=EA uwa=BFam dopiero p=F3=BCniejsze dotrzymywanie komuchom zawartych t=
am
pact=F3w convent=F3w przez wszystkich uczestnik=F3w tego porozumienia-
wszystkich poza kaczorami. A ju=BF dotrzymywanie obietnic kt=F3rych si=EA
nie sk=B3ada=B3o (panowie policzmy g=B3osy) przez donkowe KLD to kurewstwo
czystej wody.

tak, to przestepstwo na pewno nie jest, zreszta ja sam sie na ten *haczyk*
dalem zlapac. Tyle, ze...trzeba oceniac politykow, przede wszystki po
skutecznosci ich dzialan, a z tym u Kaczynskich jednak tak nie jest, jakby sie
moglo wydawac. Ta ciagla nagonka na Kaczynskich i PiS, moze jednak
byc mylaca, tzn. ci co to robia, moga to robic po prostu celowo.

Mnie zastanawia jedno, dlaczego Kaczynscy nie przeprowadzili zadnej konkretnej
reformy do konca, tylko uwiklali sie w widowiskowe rozroby?

Nie lepiej bylo, jak to mowia nasi byli sojusznicy dzialac cisze i dalej
zajechac? Osobiscie obserwowalem potyczke Kaczynskiego z Tuskiem w TV.
Juz wowczas zastanowilo mnie, dlaczego oddal swoja pozycje walkowerem.
Jemu wcale wtedy nie zalezalo na podjeciu jakiejkolwiek walki z Tuskiem.
Podczas tego spotkania byl niesamowicie mdly i nieprzekonywujacy...
Taki czlowiek nie moze byc przywodca takiego narodu jakim sa Polacy.

> Poza tym Kaczynski i PiS sa juz tak oslabieni, ze raczej niczego sensowen=
ego nie zrobia.

Ju=BF to kiedy=B6 o nich s=B3ysza=B3em, pierwszy raz bodaj w 1991wszym, pot=
em
w 2000cznym....

z jednej strony moze to byc jedna z metod walki z Kczystami,ale...z drugiej
moze to byc zamierzona ..taktyka pod publiczke:)
Dzisiaj wiadmo na ten temat duzo wiecej !

> Ja nie bylby pewny czy Kaczysnscy sa az tak krystalicznie czysci.
A ja wiem =BFe nie s=B1. Tam nikt nie jest czysty. Kaczy=F1skich ceni=EA ni=
za cnotliwo=B6=E6 ale za NIEZALE=AFNO=A6=C6

nooo...wiadomo, ze politycy nie sa krystalicznie czysci, ale wazne aby
swoja brutalna walke prowadzili w intersie narodu ktory ich wybral...
a w przypadku Kaczynskich, to jedanak az tak ewidentne nie jest.

Dlaczego tak uwazam, to moge jesli czas na to pozwoli, podac kilka, ale
istotnych argumentow, ktore ta teze potwierdza.

> Z ta afera hazardowa, to tez troche ciekawa sprawa.

A ja wola=B3bym przeczyta=E6 sobie CA=A3Y tekst owej analizy i wys=B3ucha=
=E6
opinii jej tworc=F3w zamiast wierzy=E6 w w=B1tpliwe interpretacje oparte na
niepe=B3nych przes=B3ankach.

no kazdy by wolal, ale jak wiadomo PiS specjalnie z tym sie nie kwapi:)

> Troche sobie posprawdzalem informacji o Kaczynskich i dalem sobie spokoj =
> bezkrytycznym ich popieraniem.

Bezkrytyczne popieranie KOGOKOLWIEK jest bardzo niewskazane. Ja
odczuwam nag=B3y przyp=B3yw sympatii do nich jak tylko sobie u=B6wiadomi=EA
kto jest dla nich alternatyw=B1 na obecnej scenie politycznej... po
prostu zgroza i rozpacz.

ba...i tu jest pies pogrzebany, bo nie tylko pan sie na to lapie:)

Data: 2009-12-08 09:01:58
Autor: Hans Kloss
 Karol <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Mnie zastanawia jedno, dlaczego Kaczynscy nie przeprowadzili zadnej
konkretnej reformy do konca, tylko uwiklali sie w widowiskowe rozroby?

Próbowali, nikt im nikt nie może zarzucić że było inaczej. Obie próby
(swobodny dostęp do zawodów prawniczych i lustracja na wyższych uczelniach)
zostały storpedowane przez "trybunał konstytucyjny" w stylu nadającym się do
postawienia "sędziów" owego "trybunału" przed Trybunał Stanu (ale chyba nie ma
takiej możliwości). Co po raz kolejny dowodzi tego że całość jest
skonstruowana tak, żeby żadnych istotnych reform praktycznie nie dało się
przeprowadzić. Te dwie sprawy to były tylko "balony próbne" które pokazały
prawdę o naszym systemie sprawowania władzy w sposób nie pozostawiający
żadnych złudzeń. Btw. wszelkie układanie się z oszustami, komuchami i
pełowcami jest IMO z góry skazane na niepowodzenie- przy pierwszej sposobności
złamią wszelkie ustalenia.
J-23

--

Kolesie z peło chronią Grzesia, Rysia , Zdzisia, Jasia itd.