Kolizja

Data: 2009-09-03 19:43:20
Autor: G Nowak
Kolizja
Po stronie Tico uszkodzony został jedynie zdrzak, u mnie oba przednie reflektory, pogięta klapa, uszkodzona chłodnica i zderzak. Kierowca Tico wezwał Policję, a następnie przyznał im się, że wyprzedzał przed skrzyżowaniem i że zmienił pas ruchu bez sygnalizacji. Po rozmowie z Policją ja dostałem mandat za niezachowanie odległości, kierowca Tico

Zwykle winny jest kierowca samochodu z pogietym przednim zderzakiem. Trzeba bylo gosciowi recznie wytlumaczyc by wiecej nie robil takich scen na drodze, a samochod naprawic z wlasnego ubezpieczenia.

--
pozdr

Kolizja