Kolizja - co z tym zrobić

Data: 2010-07-15 18:54:49
Autor: m
Kolizja - co z tym zrobić

Użytkownik "pebro" <pebro@usun_to.wp.pl> napisał w wiadomości news:4c3f3260$0$17084$65785112news.neostrada.pl...
ubezpieczalnia przysłała protokół powypadkowy i teraz zaczynają
Po 2 miesiącach ubezpieczalnia twierdzi, że podany numer
Samochód sprawcy służbowy, posiadam dane wlaściciela i dane

Oszustem jest ubezpieczalnia. Wcześniej nie wiedzieli? Doskonale wiedzieli. Teraz szukają pretekstu, by nie płacić. Sprawcę namawiają do kłamstwa. Omijać ich z daleka, ich marketoidów poszczuć lwami..

Służbowe auto bez OC a z AC? Kpina czy żarty?
Komu uśmiech przetrącić? Który ubezpieczyciel taki "mondry"?

Data: 2010-07-15 18:56:28
Autor: radekp@konto.pl
Kolizja - co z tym zrobić
Thu, 15 Jul 2010 18:54:49 +0200, w <i1neh0$k20$1@news.onet.pl>, "m" <m@no.pq>
napisał(-a):

[...]

Nic nie rozumiesz. Auto miało AC w tym TU, a OC w innym.
Też tak miałem ze sprawcą, ale tam PZU samo wszystko wyjaśniło i przesłało
papiery do właściwej ubezpieczalni. Dopiero ona wypłaciła.

Data: 2010-07-15 19:02:39
Autor: m
Kolizja - co z tym zrobić

napisał(-a):

Nic nie rozumiesz. Auto miało AC w tym TU, a OC w innym.
Też tak miałem ze sprawcą, ale tam PZU samo wszystko wyjaśniło i przesłało
papiery do właściwej ubezpieczalni. Dopiero ona wypłaciła.

Dlatego piszę, ze ten ubezpieczyciel jest beznadziejny, bo nawet takiej dupereli nie potrafią jego urzędnicy sprawnie załatwić.
Sam tez tak miałem i tez PZU dochodziło samo z innymi, ale doszło.
Może i PZU jest drogie i złe, ale ja ich kupuję, a nie alternatywną beznadziejną taniochę.

Kolizja - co z tym zrobić