Kolizja drogowa

Data: 2009-09-05 17:55:41
Autor: neelix
Kolizja drogowa

Użytkownik "MiK" <mik80@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7tk67$b4k$1inews.gazeta.pl...
Wczoraj uczestniczylem w kolizji drogowej. Sprawa wygląda następująco. Przy
drodze był parking. ja dokonyweałem manwewru cofania, ażeby nawrócić w ten
sposób, że\by wyjechać na drogę.

No i wszystko na ten temat. Podczas cofania masz obowiązek ustąpić pierwszeństwa innym i zachować szczególną ostrożność. Nie możesz utrudnić ruchu i spowodować zagrożenia. Jak nie widzisz to prosisz o pomoc inną osobę. To tak w skrócie z konkretnego artykułu.

neelix

Kolizja drogowa