Kolizja, ja swiadek, ciekawe co dalej...

Data: 2009-07-07 09:15:05
Autor: michaça
Kolizja, ja swiadek, ciekawe co dalej...
jakiś...). Policja przyjeżdza dość szybko, pierwszy werdykt gliniarza - winny
tek który robił unik (bo - jak to argumentował gliniarz - to on zmienił pas
ruchu). facet się nie zgadza (moim zdaniem słusznie ...
nie widzialem akcji wiec nie wiem czy kierowca golfa zachowal i nalezyta ostroznosc, czy nie jechal zbyt szybko, czy posiadal elementarne zdolnosci przewidywanie sytuacji na drodze - calkiem mozliwe, ze jest tak jak mowisz czyli, ze audi nie dalo mu zadnych szans...

ja mam porsta zasade:
- jak widze audi (w poblizu mojego toru ruchu i jak zanosi sie na jego przeciecie czy cos), to nawet nie zastanawiam sie czy to mlode karczycho ze swoja blondi czy dziadek z wasem tylko zdejmuje noge z gazu, wlaczam czujnosc, rownam do prawej a nawet zsuwam sie na pobocze jak widze, ze idzie na 3-ego (jezdze glownie po polsce B i C) - niech sobie jedzie w pi*du i niech go wiecej nie widze na oczy
- to samo jak zbliza sie bmw

pozdro.
m.

Data: 2009-07-07 09:37:23
Autor: karol
[...]

ale bzdury
a wypadki i kolizje z innymi markami to Ci intuicja podpowiada?

Data: 2009-07-07 07:44:39
Autor: Massai
karol wrote:

> [...]
> oczy - to samo jak zbliza sie bmw

ale bzdury
a wypadki i kolizje z innymi markami to Ci intuicja podpowiada?

Nie wiem czy bzdury, czy tylko stereotypy.

Ale... wg. mnie bmw na drodze - 95% ryzyka że zachowa się jak buc.
Wepchnie się, nie patrząc, nie ustąpi pierwszeństwa, zaparkuje jak
ostatni gnojek. Niewielki odsetek tych "normalnych" kierowników bmw
niestety nie zmienia obrazu.

I to nieważne czy młody czy stary, niezależnie od wieku musi, po prostu
musi pokazać jakie to on nie jest panisko.

Zwyczajnie, ten samochód jest bardzo często wybierany przez określony
typ człowieka... Nie zawsze, ale często.

Audi - będzie jechał za szybko.

Z tych marek to merc jest stosunkowo "obojętny".

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-07-07 11:00:02
Autor: Jakub Witkowski
Massai pisze:

Zwyczajnie, ten samochód jest bardzo często wybierany przez określony
typ człowieka... Nie zawsze, ale często.

I to nie jest stereotyp tylko polski. Clarkson opisał to dość
dosadnie - gdy jedzie jakimś BMW, wszyscy na drodze go nienawidzą.

Data: 2009-07-07 11:26:33
Autor: Tadeusz

Użytkownik "Jakub Witkowski" <> napisał w wiadomości ...
Massai pisze:

[...]

Clarkson musi być kontrowersyjny - z tego żyje...

a BMW - cóż: samochód stworzony do dynamicznej jazdy :)
z tym że przesadzić można samochodzie każdej marki

Tadeusz

Data: 2009-07-07 17:08:09
Autor: Arek (G)

Massai pisze:

[...]

Ale jak jesteś bucem i lubisz szaleć na ulicach to raczej nie kupisz sobie np. toyoty, lub daci.

A.

Data: 2009-07-07 18:31:45
Autor: Jacek \"Plumpi\"

Użytkownik "Arek (G)" <aaaa@bbbb.pl> napisał w wiadomości news:h2vocp$bbf$1inews.gazeta.pl...

Ale jak jesteś bucem i lubisz szaleć na ulicach to raczej nie kupisz sobie np. toyoty, lub daci.

He he he. Dzisiaj widziałem takiego bucka w jakimś BMW typu kabrio. Piłował, piłował i dostał tęgie baty od kapelusznika w Toyocie Navara :)

Data: 2009-07-07 19:11:26
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Tue, 7 Jul 2009 18:31:45 +0200, Jacek "Plumpi" napisał(a):

[...]

 Yyy, że w czym?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-07 20:03:57
Autor: 'Tom N'
Borys Pogoreło w <news:11kul9nenmk1i$.2qvd7crv3ium$.dlg40tude.net>:

[...]

No w składaku Toyoty, Nissana i przystanku ;-)

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-07-09 20:36:49
Autor: Jacek \"Plumpi\"

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:11kul9nenmk1i$.2qvd7crv3ium$.dlg40tude.net...

[...]

Sorry, Nissan Navara - pozajączkowało mie siem :)

Data: 2009-07-08 08:36:09
Autor: Tadeusz

Massai pisze:

[...]

jak patrzę co wyprawiają REP-y w firmowych yarisach czy corollach
to niektórym karkom w starych bmkach daleko do nich :)

Data: 2009-07-07 14:23:33
Autor: J.F.
Użytkownik "michaça" <toyota@pino.pl> napisał w wiadomości news:h2uslp$l41$1news.wp.pl...
[...]

Dziwna sprawa .. a ja sie nie patrze na marki okolicznych aut, i co ? I nic, wiekszosc jezdzi przyzwoicie, blad zdarzyc sie moze kazdemu, a glupota .. no ta to przypisana do pojazdow na litere W ...

rownam do prawej a nawet zsuwam sie na pobocze jak widze, ze idzie na 3-ego

No jak jest mozliwosc to i ja daje miejsce ..

J.

Kolizja, ja swiadek, ciekawe co dalej...