Kolizja, ja swiadek, ciekawe co dalej...

Data: 2009-07-07 15:25:16
Autor: Stolat
Kolizja, ja swiadek, ciekawe co dalej...

Użytkownik "Rafal" <rafal_1970WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:796e.000009c9.4a526677newsgate.onet.pl...
ten z golfa
byłby bez szans na uniknięcie odpowiedzialności za tą kolizję.
Mam nadzieję że za wiele po sądach nie będe musiał jeździć - no ale jak trzeba
to trzeba.. no ciekaw jestem czy dorwą tego dziadka...

Nie wiem, czy to by zadziałało.
Ale skoro koleś, uciekł z miejsca wypadku i przejechał na czerwonym świetle to może był pijany w sumie mogłeś widzieć, mętny wzrok i to że jeżdził zygzakiem.... :).
Wtdy zadzownić na policję i powiedzieć, że prawdopodnie pijany koleś spowodował kolizję uciekł z miejsca wypadku na próbę zatrzymania zareagował ucieczką  i stwarza zagrożenie dla życia, pózniej dodatkowo poprosić o nazwisko dyspozytora i poinformować, że rozmowe nagrałeś i że masz nadzieję że go szybko zatrzymają zanim kogoś zabije po pijaku ...
Może wtedy by się chciało komuś ruszyć tyłek...

A tak a propo nie wiem czy to nowość, ale powli staje się nagminne uciekanie sprawców stłuczek z miejsca zdarzenia.
Już 2 moich znajomych tak miało, koleś był winny zatrzymywał się i gdy mieli zjechac koleś uciekał.
Jak ktoś nie ma refleksu to nawet nie zapisze numerów.....
Policja jak zwykle bezradna...
Więc nauczka na przysżłość robić zdjęcia kolesia, samochodu i najlepiej nie zjeżdzać póki nie da wam dowodu rejestracyjnego, prawa jazdy....

Takie kraj mamy..... i takich kierowców.
Gdzie ten co kłamie, oszukuje ma się lepiej niż uczciwy człowiek.

Pozdrawiam Michał

Data: 2009-07-07 17:11:17
Autor: Arek (G)
Stolat pisze:

[...]

Jeśli ucieknie, to nic nie ryzykuje. Jak go złapią to się jakoś wytłumaczy a ma większą szanse na uniknięcie odpowiedzialności.

Takie prawo i takie pier... co niby mają go pilnować.

A.

Kolizja, ja swiadek, ciekawe co dalej...