Kolizja, ja swiadek - dzi¶byłem na policji...

Data: 2009-07-10 17:22:35
Autor: Rafal
Kolizja, ja swiadek - dzi¶byłem na policji...
No i jest ci±g dalszy tej sprawy. W ¶rodę zadzwonił do mnie policjant z komendy, dzi¶ pojchałem złożyć zeznania jako ¶wiadek. Spisał szczegółowo co mu opowiedziałem że widziałem, wypytywał do¶ć szczególowo, także o to co się działo już po samej kolizji (fakt że "zbieg" został przeze mnie poinformowany że spowodował kolizję ) - w sumie miła atmosfera, ale z godzinę się zeszło.. Najciekawsze było to że w trakcie tego "przesłuchania" zadzwonił tel na biurku policjanta i z rozmowy szybko domy¶liłem się że to .. kierownik audicy z "mojego" zdarzenia :D NajwyraĽniej już go namierzyli i dostał wezwanie bo próbował tłumaczyć przez tel że się nie poczuwa, jednak do¶ć szybko i szorstko został "zgaszony" przez policjanta i "zaproszony" do komendy w okre¶lonym dniu i godzinie ( ja mogłem sobie wybrac dzień i godzinę wg moich preferencji) :). na koniec pogadałem chwilkę z policjantem - co dalej i co tamtemu grozi. Stwierdził że "hamstwo trzeba tępić", i nie ma zamiaru tamtemu odpu¶cić tylko bezwzględnie skieruje wniosek do SG o ukaranie za doprowadenie do kolizji oraz ucieczkę z miejsca zdarzenia (to po to mu były szczególowe pytania odno¶nie tego co działo się po i ze tamten na pewno wiedział że co¶ się stało). A protokół był tak szczegółowy bo być może s±d poprestanie na nim i nie będie mnie już wzywał jako ¶wiadka (nie będę musił jeĽdzić, ale to oczywi¶cie jużdecyzja s±du).

Tak więc - ucieczka może nie popłacać - grzywna od s±du i punkty, ale przede wszystkim - regres od ubezpieczyciela - facet będzie musiał najprawdopodobniej zapłacić za remont obu samochodów - z tego co widziałem straty to na moje oko z 5-6 ty¶ będzie.. a mógł sięzatrzymać i dostać 200-300zł i 6pkt. Nie żal mi go

I apel do innych - jak widzicie że kto¶ doprowadizł do kolizji i sp...a, zapiszcie numery, zróbcie zdjęcie (je¶li macie czym / ma kto bo jest pasażer) i pomóżcie poszkodowanemu, bez ¶wiadków on nie ma szans.

Data: 2009-07-10 18:05:36
Autor: Karolek
Kolizja, ja swiadek - dzi¶byłem na policji...

Użytkownik "Rafal" <rafal_1970WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:796e.00000d65.4a575cbbnewsgate.onet.pl...

I apel do innych - jak widzicie że kto¶ doprowadizł do kolizji i sp...a,
zapiszcie numery, zróbcie zdjęcie (je¶li macie czym / ma kto bo jest pasażer) i
pomóżcie poszkodowanemu, bez ¶wiadków on nie ma szans.

O, dokladnie.
Ja swiadkow nie mialem i sie wymigal dupek... ale i tak musial z 5 razy dymac do sadu na rozprawy :>

Karolek

Kolizja, ja swiadek - dzi¶byłem na policji...