Kolizja na rondzie

Data: 2009-05-28 08:51:17
Autor: Paweł W.
Kolizja na rondzie

Wyobraźmy sobie taką sytuację:

Wjeżdżam na rondo na lewym pasie z zamiarem skrętu w lewo.

Jakoś nie załapałem, albo się nie wyspałem. Jak można mieć zamiar skrętu w lewo z ronda? Nie da się przecież, no chyba, że w Anglii.

Pozdrawiam
p.

Data: 2009-05-28 09:58:13
Autor: Krzysiek Kielczewski
Kolizja na rondzie
On 2009-05-28, PaweÂł W. <topauto.wytnij@onet.pl> wrote:

WjeÂżdÂżam na rondo na lewym pasie z zamiarem skrĂŞtu w lewo.

JakoÂś nie zaÂłapaÂłem, albo siĂŞ nie wyspaÂłem. Jak moÂżna mieĂŚ zamiar skrĂŞtu w lewo z ronda? Nie da siĂŞ przecieÂż, no chyba, Âże w Anglii.

Popatrz na rondo jak na jedno skrzyżownie to się domyślisz.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-05-29 01:18:57
Autor: Gotfryd Smolik news
Kolizja na rondzie
On Thu, 28 May 2009, Paweł W. wrote:

Jakoś nie załapałem, albo się nie wyspałem. Jak można mieć zamiar skrętu
w lewo z ronda? Nie da się przecież, no chyba, że w Anglii.

  Y tam, oberwę za powtarzanie się ;)
http://www.youtube.com/watch?v=QhCN2m9Bzq4

  Da się, tylko nie wolno. Po prawniczemu: "kierowca nie powinien".
  Nie da się jak ściana (oddzielająca) za gruba a samochód za lekki :|

pzdr, Gotfryd

Kolizja na rondzie