Kolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina

Data: 2017-01-21 00:15:12
Autor: Kviat
Kolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina
W dniu 2017-01-20 o 23:59, Adam Wysocki pisze:
Cześć,

Miałem sytuację, która nagrała się tak.

https://youtube.com/watch?v=R9hyBEthOeo

Byłem pewien, że przejechałem po ciągłej i wepchnąłem się facetowi, więc
nie chciałem wzywać policji (po co mi mandat za ciągłą + za spowodowanie
kolizji), ale teraz obejrzałem ten film i widzę, że wcale tak nie było,
poza tym od mojej zmiany pasa do kolizji minęło 7 sekund.

I teraz dwa pytania.

1. Czyja to wg Was wina? Moja czy tego, który we mnie wjechał?

Tego, który w ciebie wjechał.
Było zielone światło. Koleś/koleżanka :) przed tobą z jakiegoś powodu nie pojechał, mimo zielonego (nie ważne z jakiego powodu, pies, piłka, dziecko na drodze, zgasł mu/jej samochód... cokolwiek). Ty się zatrzymałeś, a koleś za tobą najwyraźniej zafiksował się zielonym światłem... nie ogarnął, że się zatrzymałeś _na_zielonym_.

2. Czy jeżeli podpisałem oświadczenie, w którym przyznałem się do winy, to
da się to jeszcze odwrócić,

Nie wiem :)
Chciałem tylko napisać czyja wina :)

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2017-01-21 23:02:26
Autor: WAM
On Sat, 21 Jan 2017 00:15:12 +0100, Kviat <null> wrote:

Było zielone światło. Koleś/koleżanka :) przed tobą z jakiegoś powodu nie pojechał, mimo zielonego (nie ważne z jakiego powodu, pies, piłka, dziecko na drodze, zgasł mu/jej samochód... cokolwiek).
Powód akurat jest widoczny. Przed samochodem WN6536E widać kolejny
samochód WB7221J który stoi na środku skrzyżowania. WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Kolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina