Kolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina

Data: 2017-01-21 00:07:30
Autor: qwerty
Kolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina
Użytkownik "Adam Wysocki"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2Td70oemI38hNv8%gof@news.chmurka.net...
1. Czyja to wg Was wina? Moja czy tego, który we mnie wjechał?

Tamtego

2. Czy jeżeli podpisałem oświadczenie, w którym przyznałem się do winy, to
da się to jeszcze odwrócić, czy już pozamiatane? Mam kopię oświadczenia,
mam też dane kierowcy (łącznie z nr telefonu).

Da się.

Kolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina