Kolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina

Data: 2017-01-21 13:31:02
Autor: Myjk
Kolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina
Fri, 20 Jan 2017 22:59:20 +0000 (UTC), Adam Wysocki
1. Czyja to wg Was wina? Moja czy tego, który we mnie wjechał?

Wina za kolzję jest tego z tyłu (nawet jeśli byś darł po ciągłej). Ale
Twoja jazda tak czy siak woła o pomstę do nieba (blokowanie pasa bo
koniecznie muszę przejechać, miganie długimi) -- oby jak najmniej takich
kierowców. Hm. Może zmień muzykę, bo jest istotnie irytująca... :P Polecam
coś z playlisty:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLEEX8g2XtzsGv61U11HpoWt5JP18NHeve
:D

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-01-21 13:33:59
Autor: Adam Wysocki
Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:

Może zmień muzykę, bo jest istotnie irytująca... :P

Akurat puściłem ten kawałek, bo miałem strasznie ciężki dzień w pracy i chciałem się trochę uspokoić i wyciszyć (i wyszło jak wyszło). Normalnie mam "normalniejszą" playlistę :)

--
[ GSX 1300R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
[ PMS PJ S+ p+ M++ W P+:+ X++ L+ B+ M++ Z+++ T- w- CB++ ]

Kolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina