Kolizja przy odblokowywaniu skrzy?owania -przestroga!

Data: 2014-02-06 21:00:17
Autor: Budzik
Kolizja przy odblokowywaniu skrzy?owania -przestroga!
Użytkownik Adax adam.adamczak@gmail.com ...

Po paru dniach jednak zastanawiam się, czy istnieje kiedykolwiek inna
wykładnia takiej kolizji? Chyba nie, ale może... 1. autobus zablokował
skrzyżowanie -pierwotna przyczyna zamieszania 2. wszyscy mnie chcieli
puścić i... wypuścili 3. wypuścili pod szybko jadący samochód na
wprost (prowadziła kobieta), którego nie mogłem zauważyć, zasłonięty
przez bus skręcający w lewo Mam wątpliwości, czy interpretacja nie była za prosta i dla mnie
krzywdząca? Rozumiem, że tak, bo nie da się łatwo udowodnić, że
autobus wpakował się pomimo, że nie miał możliwości, kobieta jechała
za szybko, itp, itd. Pewnie się śmiejecie, ale to była moja pierwsza
szkoda, staram się jeździć bezpiecznie, więc przestrzegam, bo dałem
się "wrobić" :)

Nie ma innej interpretacji, no chyba, ze chcesz cywilnie pozwać osobe ktora pokazywała ci ze masz jechać.

Wniosek - uważac na pomagaczy.

znajomy ostatnio oparł cofanie na takiej osobie. Machała, pokazywała ze mozna, a okazało się, ze drugą strona samochodu zabierał znak ze sobą...

Data: 2014-02-09 18:12:17
Autor: John Kołalsky
Kolizja przy odblokowywaniu skrzy?owania -przestroga!

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

[...]

Czemu cywilnie ?

Kolizja przy odblokowywaniu skrzy?owania -przestroga!