Kolizja w Warszawie w praktyce

Data: 2017-08-01 12:03:41
Autor: sirapacz
Kolizja w Warszawie w praktyce

Jakieś pomysły, jak jednak zgłosić sprawę?

112 to nr ratunkowy - koordynują służby. To gdzie chciałeś się dodzwonić to 997 i zgłosić ucieszkę z miejsca kolizji. Jak masz numer rejestracyjny to zgłaszasz dyżurnemu(na posterunku/komendzie) a jak odmówi to poproś o nr legitymacji. Jak odmówi podania legitymacji to piszesz pismo do komendanta podając datę, dokładny czas i okoliczności.

Data: 2017-08-01 10:56:13
Autor: Skolmi
Kolizja w Warszawie w praktyce
Jak sprawca ucieka to chyba faktycznie trzeba swoje odstać na Waliców. Ale ja zamknąłem sprawę w godzinę.

BTW, ze sprawcą na miejscu czekałem kiedyś na patrol 7 godzin! I co z tego, że po skardze mnie KSP przeprosiła, za to że zgłoszenie zjadł system.

Kolizja w Warszawie w praktyce