Koljeny krok ku destabilizacji !.

Data: 2010-09-10 14:26:02
Autor: cyc
Koljeny krok ku destabilizacji !.
Konus Kaczynski dokonal kolejnego kroku destabilizujacego kraj . Tym razem bezprawnie wprowadza w struktury panstwa trojanskiego konia pod postacia Fatygowej .
Ta ostatnia ma "reprezentowac " PiS w stosunkach miedynarodowych o czym Kaczynski powiadomil wszystkich ambasadorow . Nie wiem jaki styatus bedzie miala fatygowa w polskich ambasadach bo wiem , rowniez z doswiadcz\enia , ze dostac sie do ambasady przecietnemu obywatelowi , uzyskac audiencje u ambasodora i zalatwic cos jest droga przez meke . Czy Fatygowa bedzie miala jakis specjalny status a jesli tak to jaka bedzie do tego podstawa prawna ? ..
Jej obecnosc w ambasadach i ew. dostepnosc do danych oznacza  tyle , ze "dama " ta bedzie torpedowac w imieniu Kaczynskiego wszystkie dzialania naszego ministerstwa spraw zagranicznych co w sposob oczywisty musi odbic sie na naszych stpsunkach z wieloma krajami .
Kiedys u nas i w kazdym normalnym kraju dzisiaj taka dzialalnosc byla i jest karana tak , jak zdrada stanu . Nie u nas . U nas oblakanie Kaczynskego znajduje zrozumienie u politykow , rzadu i prezedenta .
Kazde jego nieracjonalne dzialanie a tylko na takie dzisiaj go stac , tlumaczone jest rauma po stracie brata .
Nie moge juz sluchac tych idiotyzmow bo jak kiedys pisalem , kazdy kiedys stracil juz kogos bliskiego i w zaden spsob nie usprawiedliwia to popelnianych przez tych ludzi ew. przestepstw a tymbardziej dzialan na niekorzysc wlasnego narodu , kraju .
Tylko tchorze , ktorzy nie potrafia poradzic sobie z Kaczynskim - oblakancem moga tak argumentowac swoja slabosc i brak jednoznacznych reakcji eliminujacych dzialanosc szalenca .
Nic nie usprawiedliwi rzadzacych kiedy okaze sie , ze Polska nieformalnie kierowana przez oblakanca wkroczy na droge faszyzmu , bedaq winni temu na rowni z szalencem .

cyc

Data: 2010-09-10 14:39:10
Autor: awe
Koljeny krok ku destabilizacji !.
Ty kurwo chazarska jak dla ciebie to wielce szanowny Jaroslaw Kaczynski
awe

Data: 2010-09-10 14:46:46
Autor: bartez

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i6d8kr$7l4$1news.onet.pl...
Ty kurwo chazarska jak dla ciebie to wielce szanowny Jaroslaw Kaczynski
awe

Tak. A w niedalekiej przyszłośći w każdym domu na ścianie zamiast krzyża trzy fotografie : Lech, Jar i... kot (niczym w Korei)

Data: 2010-09-10 16:03:52
Autor: awe

Użytkownik "bartez" <bartezel@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4c8a28b8$0$20998$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
i rachunki za splate deficytu po Tusku i pelobandzie
awe

Data: 2010-09-10 16:16:33
Autor: bartez

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i6ddim$l9h$1news.onet.pl...

[...]

Tylko, że nie wszystkie rachunki będą po Tusku. A jak narazie "Pan Rycerz Narodu" nie zastanawia się ile miesięcznie kosztuje naród "obrona krzyża". Nie każdy w tym roku stracił wszystko w powodzi i nie każdy dostał 3mln.

Data: 2010-09-11 00:34:02
Autor: awe

Użytkownik "bartez" <bartezel@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4c8a3dc3$0$22807$65785112news.neostrada.pl...

[...]

kancelaria prezydenta Bronka Komorowski powinna wylozyc te kase, ale ja bym sie nie martwil na twoim miejscu o 3 mln, martw sie o te 300 mld co to donek narobil dlugow
awe

Data: 2010-09-10 19:42:03
Autor: =heÂŽsk=
Koljeny krok ku destabilizacji !.
On Fri, 10 Sep 2010 14:46:46 +0200, "bartez" <bartezel@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

Tak. A w niedalekiej przyszłośći w każdym domu na ścianie zamiast krzyża trzy fotografie : Lech, Jar i... kot (niczym w Korei)

 Awe... awe. jak mozesz tak bluzgac?!  wiem, ze prostactwo masz w genach ale na litosc prezesa pis,
 chlopie, szanuj siebie! prezes pis jest nagi. to karta zgrana.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-10 15:22:49
Autor: Tomek
Koljeny krok ku destabilizacji !.
wszystkie dzialania naszego ministerstwa spraw zagranicznych

ROTFL

Czyli co?

Wszystko, czego się tkną, to spieprzą.

Ps. Każdy ma prawo napisać list do ambasadorów. Ty też. Więc Kaczor napisał, że w imieniu jego partii sprawami zagranicznymi zajmować się będzie p. Fotyga. Co w tym złego i dziwnego? Czy w tym państwie napisanie listu do ambasadora wymaga "podstawy prawnej"? Czy to zdrada stanu?
Kuźwa, w jakim kraju ja żyję...

Tomek

Data: 2010-09-10 06:33:58
Autor: zbig
On 10 Wrz, 15:22, "Tomek" <ten...@tlen.pl> wrote:
> [...]

Fotyga. Co w tym złego i dziwnego? Czy w tym państwie napisanie listu do
ambasadora wymaga "podstawy prawnej"? Czy to zdrada stanu?

Aj akie sprawy zagraniczne może mieć PiS?
To bardzo ciekawe.

Data: 2010-09-10 15:50:08
Autor: bartez

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d99ea00d-ed61-4949-8236-34ee3403ab1eh25g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

Kuźwa, w jakim kraju ja żyję...

Tomek

Aj akie sprawy zagraniczne może mieć PiS?

Jak to jakie? Tylko i wyłącznie smoleńskie.

Data: 2010-09-12 23:29:56
Autor: Antenka
On 10 Wrz, 15:33, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Aj akie sprawy zagraniczne może mieć PiS?<

Co chciał zbieg nabazgrać? Ajwaj?  Czy może jednak po polsku grzecznie
zapytać?

A jakie sprawy zagraniczne może mieć PiS?
===============================
Sens tego idiotycznego pytania pominę. Zadając je, doskonale się
samookreśliłeś.

Antenka

P.s. Zanim poddasz korekcie cudze teksty, popraw własne błędy - roi
się od nich.

Data: 2010-09-13 08:35:02
Autor: dK
> [...]

Kuźwa, w jakim kraju ja żyję...

Tomek
Aj akie sprawy zagraniczne może mieć PiS?

==============
Jakoś trzeba przemycić kasę od swoich  mocodawców. Jakieś fundacje żeby swoim owieczkom dać punt wyjścia do
głoszenia "prawdy" o Kondom-inium. Są na tyle bezczelni, że chcą nawet te swoje...projekty... uwiarygadniać ambasadorami tego ... Kondominium.
Ciekawe ilu jeszcze ambasadorów siedzi na placówkach z nadania bliźniaków.

dK

dK

Data: 2010-09-10 15:50:23
Autor: the_foe
W dniu 2010-09-10 15:22, Tomek pisze:
[...]

przeczytaj lepiej Konstytucje i jest tam wyraznie napisane kto jest uprawniony do prowadzenia polityki zagranicznej. Jak ktos napisal, jesli Fotyga rzeczywiscie bedzie prowadzic dzialalnosc dyplomatyczna, to jest to czyn karalny.

--
the_foe

Data: 2010-09-13 08:57:00
Autor: Tomek
[...]

To dlaczego tylu dziennikarzy zajmuje się sprawami zagranicznymi? Też ich rozstrzelać?
Nie widzisz różnicy między "zajmowaniem się" a prowadzeniem polityki i imieniu państwa?
Poza tym zdecydowanie mniejsze foux pas popełniło PiS, jak rząd, zapraszając Ławrowa na spotkanie z ambasadorami. To jak służenie na dwóch łapkach...
Tomek

Data: 2010-09-10 16:54:40
Autor: cyc

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4c8a335d$0$22804$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

Ps. Każdy ma prawo napisać list do ambasadorów. Ty też. Więc Kaczor napisał, że w imieniu jego partii sprawami zagranicznymi zajmować się będzie p. Fotyga. Co w tym złego i dziwnego? Czy w tym państwie napisanie listu do ambasadora wymaga "podstawy prawnej"? Czy to zdrada stanu?

W jakim kraju zyjesz ? .
podpowiem , w kraju w ktorym wszystko co bylo do spieprzenia speiprzyli Kaczyunscy . Nawet to co bylo sila tego kraju a wiec determinacje w walce o lepsze jutro , wolnosc i prawde sprzeprzyli . Teraz ten , ktory zostal chce spieprzyc jeszcze jednosc narodu , rozpetac domowa wojne i wprowadzic nowa , kacza "moralnosc" , moralnosc oparta na kaczej "prawdzie" i takiej  samej "uczciwosci " , faszystowskiej uczciwosci .
Ten typ swiadomie lamie prawo skladajac wieniec pod krzyzem , swiadomie podburza tym ta najglupsza i zmanipulowana przez niego czesc spoleczenstwa , swiadomie tworzy napiecia spoleczne nie liczac sie z konsekwencjami i to wszystko tylko po to aby zadoscuczynic swoim oblakanym pomyslom .
Mam nadzieje , ze w koncu ktos zaqreaguje na jego typowe faszystowskie proby przejecia wladzy , przejecia ktore z demokraja maja tyle wspolnego ile Kaczynski z dobrymi manierami , prawda i madroscia .

cyc

Data: 2010-09-10 17:12:53
Autor: cirrus
[...]

Rzeczywiscie nic dziwnego, nawet w PiS-ie trudno o wiekszą idiotkę.

--
stevep

Data: 2010-09-10 19:42:03
Autor: =heÂŽsk=
On Fri, 10 Sep 2010 15:22:49 +0200, "Tomek" <tentom@tlen.pl> wrote:

> [...]

Ps. Każdy ma prawo napisać list do ambasadorów. Ty też. Więc Kaczor napisał, że w imieniu jego partii sprawami zagranicznymi zajmować się będzie p. Fotyga. Co w tym złego i dziwnego? Czy w tym państwie napisanie listu do ambasadora wymaga "podstawy prawnej"? Czy to zdrada stanu?

 co to niby oznacza? dwuwladze? czy prezes pis jest prezydentem,
 ze fotyga w jego imieniu bedzie zajmowac sie sprawami zagranicznymi?
 co to niby jest? faceta najwyzszy czas zamknac w domciu bez klamek.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-10 23:48:59
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-10 14:26, cyc pisze:
[...]

To jakiś żart?  Przecież na dzień dzisiejszy to PiS, Kaczyński i Ta Fotyga są tak na dobrą sprawę nikim.

Data: 2010-09-11 09:53:30
Autor: cyc

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i6e9f8$vie$1news.onet.pl...
[...]

Nie , to nie zart !.
Kaczynski wymyuslil mnisterstwo spraw zagranicznych bis w postaci Fatygowej ..
O fakcie tym powiadomil wszystkich polskich ambasadorow . Domyslam sie , ze oczekuje od nich spelniania zadan Fatygowej w zakresie prowadzenia polityki zagranicznej kraju .
Paranoja tego czlowieka siegnela zenitu .
Jesli wladze kraju nie siegnal po drastyczne srodki wyeliminowania paranoika z polityki , to pewnego dnia obudzimy sie z reka w nocniku a dokonania Hitlera przy komusie okaza sie tylko polityczna etiuda .
Czas zaczac sie bac !

cyc

Data: 2010-09-11 10:39:48
Autor: u2
W dniu 2010-09-10 23:48, jadrys pisze:
To jakiś żart?  Przecież na dzień dzisiejszy to PiS, Kaczyński i Ta
Fotyga są tak na dobrą sprawę nikim.

W cywilizowanych krajach o rozwiniętej demokracji zwykle jest t.zw.
gabinet cieni. Nie ma znaczenia czy ma wpływ na rządzenie czy nie.

Koljeny krok ku destabilizacji !.