Data: 2014-09-12 12:17:26 | |
Autor: mbut | |
Kółka przerzutki tylnej - konserwacja ? | |
W dniu 14-09-12 11:19, Greg pisze:
No właśnie. Czy zglądacie tam czasem i smarujecie tulejkę ? jeżeli takJak konserwuję łańcuch to i zaglądam do kółek rozbierając i myciem w benzynie ekstrakcyjnej następnie oliwię. Kto smaruje ten nie ma kłopotów:) Nie używajcie przypadkiem do napędu WD40, bo więcej będzie z tego kłopotu niż pożytku. To nie jest olej. |
|
Data: 2014-09-12 12:32:03 | |
Autor: Greg | |
Kółka przerzutki tylnej - konserwacja ? | |
Jak konserwuję łańcuch to i zaglądam do kółek rozbierając i myciem w benzynie ekstrakcyjnej następnie oliwię. Kto smaruje ten nie ma kłopotów:) Nie używajcie przypadkiem do napędu WD40, bo więcej będzie z tego kłopotu niż pożytku. To nie jest olej. stały smar będzie fe ? np. LT43. Czy za dużo syfu będzie zbierał ? |
|
Data: 2014-09-12 13:12:33 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Kółka przerzutki tylnej - konserwacja ? | |
Dnia Fri, 12 Sep 2014 12:32:03 +0200, Greg napisał(a):
stały smar będzie fe ? np. LT43. To przecież łożysko ¶lizgowe plastyk/metal o małym współczynniku tarcia. IMO smarowanie tego przyniesie więcej szkody niż pożytku, ze smaru i pyłu robi się pasta ¶cierna :) -- Jacek |
|
Data: 2014-09-12 13:19:43 | |
Autor: atm | |
Kółka przerzutki tylnej - konserwacja ? | |
On 2014-09-12 13:12, Jacek Maciejewski wrote:
Dnia Fri, 12 Sep 2014 12:32:03 +0200, Greg napisał(a): Tez tak podchodze do tego tematu. Na Allegro komplet oryginalnych do SLX kosztuje niecale 20zl. |
|
Data: 2014-09-12 13:22:36 | |
Autor: 666 | |
Kółka przerzutki tylnej - konserwacja ? | |
Konserwuję strumieniem wosku na gor±co z Karchera, 50 sekund za 1 zł na lokalnej myjni ;-)
-- -- - Tez tak podchodze do tego tematu. |
|
Data: 2014-09-12 13:53:18 | |
Autor: qrt | |
Kółka przerzutki tylnej - konserwacja ? | |
Dnia Fri, 12 Sep 2014 12:17:26 +0200, mbut napisał(a):
W dniu 14-09-12 11:19, Greg pisze: WD- 40 zawiera lubrykanty. Niewiele ale zawiera. Wiec cały problem z wd-40 to w zasadzie polega na tym iż działa poprostu krótko bo smaru jest bardzo niewiele. Żadnego kłopotu poza tym co napisałem po smarowaniu wd40 nie ma. |