Data: 2014-09-12 14:00:35 | |
Autor: qrt | |
Kółka przerzutki tylnej - konserwacja ? | |
Dnia Fri, 12 Sep 2014 11:19:32 +0200, Greg napisał(a):
No właśnie. Czy zglądacie tam czasem i smarujecie tulejkę ? jeżeli tak to czym ? To jest tylko kwestia tego czy lubisz sie z rowerm cackać czyścić go i polerować czy raczej czu sie nie chce. Jak lubisz i chcesz to możesz sobie czyścić A jak sie nie lubisz i nie chcesz to nie musisz. Jesli zaniechasz tych czynności to nic sie nie stanie. Rower nie wybuchnie łańcuch sie nie zerwie. Jak zacznie piszczeć to poprostu coś tam kapniesz. Przerzutki od XT czy XTR w jednym kółeczku miały normalne łożysko kulkowe. I ono potrafiło sie zatrzeć, ale w tańszych jest tuleja ślizgowa i tam nic sie nie dzije. jak zetrą się ząbki to sobie wymienisz całe kółeczko |
|
Data: 2014-09-12 14:20:10 | |
Autor: JDX | |
Kółka przerzutki tylnej - konserwacja ? | |
On 2014-09-12 14:00, qrt wrote:
[...] Przerzutki od XT czy XTR w jednym kółeczku miały normalne łożysko kulkowe.Jak to nic się nie dzieje? Przecież piszczeć zaczną jak będziesz za bardzo zwlekał ze smarowaniem. |
|
Data: 2014-09-12 14:22:48 | |
Autor: atm | |
Kółka przerzutki tylnej - konserwacja ? | |
On 2014-09-12 14:20, JDX wrote:
On 2014-09-12 14:00, qrt wrote: Chyba nigdy tego nie smarowalem, za to na myjce pojechalem woda karczerem. Lancuch poniej Finish Linem i jest dobrze, nic nie piszczy :] |
|
Data: 2014-09-12 15:08:55 | |
Autor: qrt | |
Kółka przerzutki tylnej - konserwacja ? | |
Dnia Fri, 12 Sep 2014 14:20:10 +0200, JDX napisał(a):
On 2014-09-12 14:00, qrt wrote: toć pisałem "Jak zacznie piszczeć to poprostu coś tam kapniesz. " a chdzi o to ze łozysko kulkowe potrafi sie zatrzeć. Tulei slizgowej nic sie niestanie. |