Kółka przerzutki tylnej - konserwacja ?

Data: 2014-09-12 14:15:25
Autor: Maciek
Kółka przerzutki tylnej - konserwacja ?
No właśnie. Czy zglądacie tam czasem i smarujecie tulejkę ? jeżeli tak to czym ?

Smarowałem olejem, psikałem wd, nawet ŁT dawałem cienką i grubą warstwę, tak aby skleił miski i odciął wilgoć.
Zazwyczaj to co mam pod ręką podczas wiosennego serwisu tam ładuje.
I co? i nic :) właściwie bez różnicy. Zawsze szybciej ścierają mi się ząbki na kółkach a łożysku nie dolega nic, więc zbytnio się nie przejmuj.

Data: 2014-09-12 14:34:16
Autor: Greg
Kółka przerzutki tylnej - konserwacja ?
I co? i nic :) właściwie bez różnicy. Zawsze szybciej ścierają mi się ząbki na kółkach a łożysku nie dolega nic, więc zbytnio się nie przejmuj.

i wszystko jasne. Dzięki !

Kółka przerzutki tylnej - konserwacja ?