Ko³o Reflex - o co z tym chodzi?

Data: 2009-12-27 12:02:15
Autor: Tomek G³owacki
Ko³o Reflex - o co z tym chodzi?
Witam serdecznie,

Mam w domu miskê sedesow± Ko³a z powierzchni± Reflex. Wg. producenta, niby ma pomagaæ w utrzymaniu czysto¶ci, np. zgdonie z tym co napisano w linku:

http://porady.kolo.com.pl/reflex-kolo-czystosc-doskonala.html

Problem w tym, ¿e u mnie jest dok³adnie odwrotnie: wszystko siê niemo¿liwie lepi do tej ceramiki, wrêcz trzeba miejscami szorowaæ ¿eby toto umyæ. Nie mówi±c ju¿ o braku po³ysku, powierzchnia to co najwy¿ej pó³mat. By³o tak od pocz±tku, zanim nawet tr±ci³em to jakim¶ detergentem. Spust wody jest ok, idzie du¿o i z sensownym ci¶nieniem.

Mia³em do tej pory przez grubo ponad 10 lat jak±¶ tani± michê Cersanitu i samo siê sp³ukaniem wody, czy za pomoc± detergentu czy¶ci³o na b³ysk...

Co¶ mam "zespute"  i reklamowaæ czy to takie jest i takie ma byæ "dobre, bo polskie"? :) jak to mówi± - bug or feature?

Pozdr,
Tomek

Ko³o Reflex - o co z tym chodzi?