Data: 2010-06-28 22:59:52 | |
Autor: Olek | |
Kolo dwumasowe... czy to ma sens? | |
On 2010-06-28 22:40, Bastion wrote:
Witam Sobie ludzie to chwal± z tego co słyszałem, z drugiej strony dwumasy już nie s± tak bardzo drogie jak było to pare lat wcze¶niej, chyba że mówimy o jakim¶ nowym nabytku. Dziwne ja mam 2.6 V6 mam dwumase i narobione już ni± 300kkm i końca na razie nie widać - co ile to się psuje? o ile w ogóle się psuje? |
|
Data: 2010-06-28 21:03:24 | |
Autor: to | |
Kolo dwumasowe... czy to ma sens? | |
Olek wrote:
Dziwne ja mam 2.6 V6 mam dwumase i narobione już nią 300kkm i końca na Tylko ze to 2,6 V6 ma pewnie tylko ze 200-coś Nm które w dodatku rozwija łagodnie, nie telepie się jak diesel itp. -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g |
|
Data: 2010-06-28 23:13:23 | |
Autor: Olek | |
Kolo dwumasowe... czy to ma sens? | |
On 2010-06-28 23:03, to wrote:
Tylko ze to 2,6 V6 ma pewnie tylko ze 200-co¶ Nm które w dodatku rozwija dokładnie 225 Nm / 3500... aha czyli dwumas wrażliwy na moment, czy na co¶ innego? w sumie to ruszam autem delikatnie nie strzelam ze sprzęgła... |
|
Data: 2010-06-28 21:50:49 | |
Autor: to | |
Kolo dwumasowe... czy to ma sens? | |
Olek wrote:
dokładnie 225 Nm / 3500... aha czyli dwumas wrażliwy na moment, czy na Moment, drgania na niskich obrotach. V-ka pracuje bardzo równo, momentu ma nie za wiele, szczególnie na niskich obrotach typu 1000-2000 rpm więc i dwumas ma dużo łatwiej. -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g |
|
Data: 2010-06-29 00:24:16 | |
Autor: DoQ | |
Kolo dwumasowe... czy to ma sens? | |
to pisze:
Moment, drgania na niskich obrotach. V-ka pracuje bardzo równo, momentu ma nie za wiele, szczególnie na niskich obrotach typu 1000-2000 rpm więc i dwumas ma dużo łatwiej. ~200Nm przy 1000RPM to niewielki moment? Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-06-28 22:31:05 | |
Autor: to | |
Kolo dwumasowe... czy to ma sens? | |
DoQ wrote:
Moment, drgania na niskich obrotach. V-ka pracuje bardzo rĂłwno, momentu Omawiane 2,6 V6 tyle ma? -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g |
|
Data: 2010-06-29 00:32:24 | |
Autor: DoQ | |
Kolo dwumasowe... czy to ma sens? | |
to pisze:
~200Nm przy 1000RPM to niewielki moment?Omawiane 2,6 V6 tyle ma? Nie, ale te mocniejsze maja i tez sie nie sypia dwumasy. Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-06-29 07:18:21 | |
Autor: Agent | |
Kolo dwumasowe... czy to ma sens? | |
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:i0b829$vrm$2mx1.internetia.pl... to pisze:Bo benzyna a szczególnie V6 ma zupełnie inna prace niz diesel. Jak myślisz po co montowane są sprzęgła na kołach altenatora w dieslu? |
|
Data: 2010-06-29 08:38:04 | |
Autor: Irokez | |
Kolo dwumasowe... czy to ma sens? | |
Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości news:i0bvmv$gvi$1news.onet.pl...
No własnie, więcej garów równiej pracuje Ja mam 5 garów w swoim JTD i nalatane niecałe 190kkm i na razie objawów padu dwumasy też nie mam. -- Irokez AR 156 2.4JTD |
|
Data: 2010-06-29 08:35:22 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
Kolo dwumasowe... czy to ma sens? | |
Użytkownik "Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i0b39k$38m$1news.onet.pl... On 2010-06-28 23:03, to wrote: bardziej niż strzaly ze sprzegła (gdzie dostaje sprzęgło) dwumasa wrażliwa jest na jazde na np. zbyt niskich obrotach silnika, gdzie wibracje diesla skutecznie obci±żaj± kolo dwumasowe. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) Omega X25XE Dwa ogony Irma i Myszka |
|
Data: 2010-06-29 00:31:33 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Kolo dwumasowe... czy to ma sens? | |
Olek pisze:
On 2010-06-28 22:40, Bastion wrote: Pulsacje które tłumi dwumasa w silniku sze¶ciocylindrowym s± znacznie mniejsze niż w czterocylindrowym. Silnik sze¶ciocylindrowy przez cały okres działa działa większym lub mniejszym momentem, ale w jedn± stronę. Czterocylindrowy przez większo¶ć czasu napędza, ale przez czę¶ć okresu hamuje (bo tłok napędza wał korbowy przez niecałe 90 stopni obrotu), szarpie więc dwumasa w jedn± i drug± stronę. |
|
Data: 2010-06-29 00:33:55 | |
Autor: DoQ | |
Kolo dwumasowe... czy to ma sens? | |
Tomasz Pyra pisze:
Czterocylindrowy przez większo¶ć czasu napędza, ale przez czę¶ć okresu hamuje (bo tłok napędza wał korbowy przez niecałe 90 stopni obrotu), szarpie więc dwumasa w jedn± i drug± stronę. I to jest wytlumaczenie :) Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-06-29 16:17:42 | |
Autor: to | |
Kolo dwumasowe... czy to ma sens? | |
DoQ wrote:
Czterocylindrowy przez większość czasu napędza, ale przez część okresu Raczej nie za dobre, bo w silnikach benzynowych R4 też bywają koła dwumasowe i nikt nie słyszał, żeby jakoś szczególnie padały, więc wątpię, żeby ilość cylindrów była tutaj najistotniejsza. -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g |
|