Kolo zapasowe na dachu w boxie?

Data: 2012-09-21 22:16:14
Autor: LEPEK
Kolo zapasowe na dachu w boxie?
W dniu 2012-09-21 19:03, Jakub Jewuła pisze:

Czy ktorys z producentow wpadl na to, zeby zrobic box
do ktorego miescilbym sie zapas chocby w wersji dojazdowej?

Nie wiem - nie mierzyłem, ale sądzę, że do niejednego boxa zmieścisz zapas. Tylko policz, czy opłaca ci się kupować go tylko po to (zakładam, że relingi i belki już masz), aby raz na ruski rok ci się przydał.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2012-09-22 08:03:37
Autor: Jakub Jewuła
Użytkownik "LEPEK" <gdzies@wsi.pl> napisał w wiadomości news:k3ihu7$ogm$1news.task.gda.pl...
> [...]

Nie wiem - nie mierzyłem, ale sądzę, że do niejednego boxa zmieścisz zapas. Tylko policz, czy opłaca ci się kupować go tylko po to (zakładam, że relingi i belki już masz), aby raz na ruski rok ci się przydał.

Nie musze liczyc, stac mnie na taka ekstrawagancje ;)

Gdyby wszystko musialo sie "oplacac" jezdzlilibysmy siedzac
na drewnianym zydlu, bo przeciez fotel samochodowy tez kosztuje ;)

Data: 2012-09-22 09:49:44
Autor: Michał Pysz
W dniu 2012-09-22 08:03, Jakub Jewuła pisze:
> [...]

Gdyby wszystko musialo sie "oplacac" jezdzlilibysmy siedzac
na drewnianym zydlu, bo przeciez fotel samochodowy tez kosztuje ;)

No to jak liczyć nie musisz to wywal ten gaz w pierony.
Problem się rozwiąże natychmiast.

mp.

Data: 2012-09-22 10:12:36
Autor: Jakub Jewuła
> [...]
> na drewnianym zydlu, bo przeciez fotel samochodowy tez kosztuje ;)

No to jak liczyć nie musisz to wywal ten gaz w pierony.

To juz jest za duzy problem formalny :)

Kolo zapasowe na dachu w boxie?