Kołobrzeg - Gostyń

Data: 2015-04-13 10:06:41
Autor: mz
Kołobrzeg - Gostyń
Witam
Planuje trasę z Kołobrzegu do Gostynia (wielkopolskie). Wyjazd ok 7 rano i trasą 163 na Wałcz a później 178 do Obornik gdzie wjeżdżam na DK11 . Jeździłem już kiedyś tą trasą i poza Poznaniem korków nie było. Jak to wygląda w tej chwili po oddaniu obwodnicy S11 ? Da się przejechać bez stania w korkach ? S11 chcę dojechać do A2 a później 432 do Gostynia. Na miejscu muszę być na ok 12,00 -  12,30 i nie mogę się spóźnić ;)

Data: 2015-04-13 17:49:22
Autor: Cavallino
Kołobrzeg - Gostyń

Użytkownik "mz" <lapaczspam@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:552b7912$0$15673$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Na odcinku Oborniki-S11 trochę zwolnisz, oprócz tego żadnych korków nie ma.

Kołobrzeg - Gostyń