Kolor mebli do salonu

Data: 2010-10-23 11:09:06
Autor: Jacek Osiecki
Kolor mebli do salonu
Dnia Fri, 22 Oct 2010 16:34:49 -0700 (PDT), Nika napisał(a):
Jestem zdezorientowana. Zamówiliśmy z mężem meble do salonu o kolorze
cimnego orzecha ale nie mogę sie zdecydowac jak kolor i odcien farby
wybrac. Wiele osób mi radziło abym do tego koloru mebli dobrala jasny
kolor, ale wiele osób także mówiło abym wźięła ciemniejsz kolor.
A jak państwo mi radzą?

Zdecydowanie jasny - taki kontrast ładnie będzie wyglądał. Ja akurat w domu
zainicjowałem parę dobrych lat temu rewolucję i nie została ani jedna biała
ściana - ale kto wie, może z białymi ścianami będzie wyglądało dobrze. Ja
polecam coś miodowego (ale niezbyt intensywnego), wtedy jest to kolor z
"dobrej parafii" i fajnie kontrastuje.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944