Kolor pieczątki na świadectwie

Data: 2009-05-15 15:00:05
Autor: Michal
Kolor pieczątki na świadectwie
Uprzejmie proszę o wskazanie rozporządzenia, które mówi o kolorach pieczątek
na świadectwach szkolnych.

Data: 2009-05-15 13:17:16
Autor: januszek
Michal napisał(a):

Uprzejmie proszę o wskazanie rozporządzenia, które mówi o kolorach pieczątek
na świadectwach szkolnych.

Nie "pieczątek" tylko "urzędowych pieczęci". Dz.U. 2005 nr 235 poz. 2000 Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 listopada 2005 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o godle, barwach i hymnie Rzeczypospolitej Polskiej oraz o pieczęciach państwowych. Nie ma tam jednak jednoznacznie określonego koloru tuszu. Może jest o tym w rozporządzeniach?

j.

--
www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!

Data: 2009-05-15 15:20:22
Autor: tomasz karśnicki
Michal pisze:
Uprzejmie proszę o wskazanie rozporządzenia, które mówi o kolorach pieczątek
na świadectwach szkolnych.

Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 1955r. w sprawie tablic i pieczęci urzędowych (Dz.U. Nr 47 poz. 316, z 1970r. nr 13 poz.116, z 1971r. nr 13, poz. 128, z 1973r. nr 47, poz. 281, z 1974r. nr 22, poz. 132, z 1990r. nr 73 poz. 436, z 1991r. nr 33, poz. 139).
Rozporządzenie to jest częściowo nieaktualne (w części dot. godła i barw RP) - vide ustawa z dnia 31.01.1980r. o godle, barwach i hymnie Rzeczypospolitej Polskiej.
TOmasz

Data: 2009-05-15 13:29:09
Autor: januszek
Kolor pieczątki na świadectwie
tomasz karśnicki napisał(a):

[...]

W sumie jest tego dużo: http://isip.sejm.gov.pl/prawo.nsf/WWW-hasla?OpenView&Start=1147&Count=50&Expand=1147#1147

j.

--
www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!

Data: 2009-05-15 15:56:27
Autor: Michal
Kolor pieczątkinaświadectwie
No tak znam te przepisy ale tego tutaj nigdzie nie ma.

[...]

Data: 2009-05-15 22:12:55
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Fri, 15 May 2009 15:00:05 +0200, Michal napisał(a):

Uprzejmie proszę o wskazanie rozporządzenia, które mówi o kolorach pieczątek
na świadectwach szkolnych.

nie spotkałem nigdy pieczęci urzędowej w kolorze czarnym;

wszystkie świadectwa jakie widziałem ja, znajomi, znajomi tych znajomych i
kolejni znajomi - miały odcisk pieczęci urzędowej w kolorze niebieskim lub
czerwonym

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
Prywatna kolekcja antyków
http://foto.3mam.net/antyki/

Data: 2009-05-17 17:02:30
Autor: Cubus
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
[...]

A na poczcie? IMHO stempel pocztowy jest jak najbardziej urzędowy.

Kolor pieczątki na świadectwie