Kolorowa drukarka laserowa

Data: 2014-05-29 16:13:27
Autor: nom
Kolorowa drukarka laserowa

Użytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisał w wiadomości news:lm6qmd$lrd$1node1.news.atman.pl...
Witam

Mała firemka użytkowała sobie dotychczas drukarkę Samsung CLP-365W.

Canon LBP5050n, albo coś nowszego.

Data: 2014-05-29 16:59:11
Autor: Maciek
W dniu 2014-05-29 16:13, nom pisze:
Mała firemka użytkowała sobie dotychczas drukarkę Samsung CLP-365W.
Canon LBP5050n, albo coś nowszego.
Mogę prosić o jakieś uzasadnienie? Łatwo się uzupełnia tonery? Są tanie
i przyzwoite zamienniki? Jak na razie jedyny plus jaki znalazłem, to
zdaje się bębny zintegrowane z każdym kolorem toneru, co z jednej strony
podwyższa zapewne koszt samych tonerów, ale jednocześnie nie ma problemu
z kasowaniem liczników od bębnów.

Maciek

Data: 2014-05-29 18:38:46
Autor: 666
Kolorowa drukarka laserowa
Dobrze, że pytasz, ale szukasz i dobrze i tanio, a tak nie ma.
Jeżeli to firma, to może wziąć drukarkę w leasing i niech leasingodawca się martwi materiałami eksploatacyjnymi, licznikami itp.?

-- -- -

Data: 2014-05-29 19:22:52
Autor: Maciek
W dniu 2014-05-29 18:38,  666 pisze:
Dobrze, że pytasz, ale szukasz i dobrze i tanio, a tak nie ma.
Powiedzmy, że szukam jakiegoś kompromisu.

Jeżeli to firma, to może wziąć drukarkę w leasing i niech leasingodawca się martwi materiałami eksploatacyjnymi, licznikami itp.?
To malutka firma, więc na razie ta opcja odpada.

Maciek

Data: 2014-05-29 21:04:41
Autor: 666
Kolorowa drukarka laserowa
To nie ma znaczenia, podpisujesz umowę na koszt jednostkowy od wydrukowanej liczby stron i minimalny miesięczny przebieg (bo leasingodawcy nie opłaca się Twój mały przebieg, nie zamortyzowałby sprzetu).
A pisałeś, że dużo drukujecie.

-- -- -
To malutka firma

Data: 2014-06-01 21:04:42
Autor: nom

Użytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisał w wiadomości news:lm7i03$lru$1node2.news.atman.pl...
[...]

Łatwo, ale mi się nie chce, jeden kolor to ok. 70zł (na ok. 1500 stron), ale można samemu regenerować.

Kolorowa drukarka laserowa