Kolorowe kawasaki.

Data: 2012-04-14 15:56:35
Autor: maverik
Kolorowe kawasaki.
Mam do zrobienia troche zaprawek na kawie zzr1400. Kodu koloru brak.
Pan w serwisie powiedzial ze kawasaki nie udziela info o kodzie
lakieru, bo czesc lakierowana trzeba zamowic i przyjdzie w kolorze.
Macie jakies pomysly skad taki kod lakieru wziac? Moto jest w takim
kolorze jak tu
http://i984.photobucket.com/albums/ae326/rasherzzr/Alps%202010/05_09_Nufenen.jpg
Taki jeden chlop, co ma mieszalnie, dorobil mi lakier skanujac plasik,
niestety wyszedl mu za ciemny.
Rece mi juz opadaja. Pomozcie.

pod siedzeniem nie ma? poszukaj na stronach kawasaki po modelu i vinie

Data: 2012-04-14 07:46:43
Autor: kapec
Kolorowe kawasaki.

pod siedzeniem nie ma? poszukaj na stronach kawasaki po modelu i vinie

Nigdzie nic nie ma. Albo ja jestem slepy jak kura.
Vin jest taki
JKBZXT40AAA025669.

Kolorowe kawasaki.