Kolorowo dzis w Bialymstoku.

Data: 2011-05-13 21:30:32
Autor: Hades
Kolorowo dzis w Bialymstoku.
Mam nadzieje ze yamma bedzie obiektywny jesli chodzi
o wysyp kolorowych kartonikow dzis w Bialymstoku. Prawda?
AM

Data: 2011-05-13 22:00:09
Autor: Fidelio
Kolorowo dzis w Bialymstoku.
Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4dcd86d8$0$2459$65785112news.neostrada.pl...
Mam nadzieje ze yamma bedzie obiektywny jesli chodzi
o wysyp kolorowych kartonikow dzis w Bialymstoku. Prawda?
AM

Kartoniki kartonikami, mnie poraża nieporadno¶ć Jagielloni. Aż trudno uwierzyć, że za co¶ takiego kto¶ płaci.

Data: 2011-05-13 22:27:21
Autor: Mane
Kolorowo dzis w Bialymstoku.
W dniu 2011-05-13 22:00, Fidelio pisze:

Kartoniki kartonikami, mnie poraża nieporadność Jagielloni. Aż trudno
uwierzyć, że za coś takiego ktoś płaci.

Prawda jest taka, że żadna polska drużyna nie potrafi grać w ataku pozycyjnym, wszystko wolno w jednostajnym tempie, od lewej do prawej i z powrotem.

Data: 2011-05-13 22:11:31
Autor: yamma
Hades wrote:
Mam nadzieje ze yamma bedzie obiektywny jesli chodzi
o wysyp kolorowych kartonikow dzis w Bialymstoku. Prawda?

Przede wszystkim Piasecki dawał się nabierać na nurki ale jak już odgwizdał faul Vrdoljaka, to kartka nie mogła być inna. Z kolei Borysiuk dwie jak najbardziej zasłużone - za pyskowanie i za taktyczny. Generalnie, pokaz antyfutbolu ze strony Legii i ja się niezmiernie cieszę, że to ostatnie dni Maciusia na Ł3. Obserwuj±c 3 ostatnie mecze Legii widać stopniowy spadek jako¶ci gry więc z Wisł± może być jeszcze większa chujnia i łomot. No chyba, że wi¶lacy już w ten weekend zapewni± sobie MP i odpuszcz±.
yamma

Data: 2011-05-13 22:22:24
Autor: PB
On 13 Maj, 22:11, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
Hades wrote:
> [...]

Przede wszystkim Piasecki dawał się nabierać na nurki ale jak już odgwizdał
faul Vrdoljaka, to kartka nie mogła być inna.

ano wła¶nie, bo ja jako¶ wcale nie jestem przekonany, że ten kontakt
pomiędzy Vrdoljakiem a Frankowskim był na tyle duży, żeby Frankowski
run±ł na murawę jak kręgielek. Myslę, że "Franek" szukał karnego, a
znalazł przynajmniej zdobycie liczebnej przewagi, z której zreszt±
g.... wyszło.

Vrdoljak ma w tym sezonie na koncie sporo innych przewinień na
"czerwień" o wiele bardziej realnych i lepiej udokumentowanych niż to.

Wygl±da na to, że Genkowa będ± powstrzymywać Wawrzyniak z Komorowskim
na stoperach, chyba ,zę Skorża jeszcze raz zaryzykuje i wstawi
Kelhara.

Data: 2011-05-13 22:26:13
Autor: Mane
W dniu 2011-05-13 22:11, yamma pisze:

Przede wszystkim Piasecki dawał się nabierać na nurki ale jak już
odgwizdał faul Vrdoljaka, to kartka nie mogła być inna. Z kolei Borysiuk
dwie jak najbardziej zasłużone - za pyskowanie i za taktyczny.

Myślałem, że Radović będzie następny :) ale jakoś się ogarnął.

Data: 2011-05-13 23:37:32
Autor: danpe_
Dnia Fri, 13 May 2011 22:11:31 +0200, yamma napisał(a):

Hades wrote:
Mam nadzieje ze yamma bedzie obiektywny jesli chodzi
o wysyp kolorowych kartonikow dzis w Bialymstoku. Prawda?

 No chyba, że wi¶lacy już w ten weekend zapewni± sobie MP i odpuszcz±.

Nie moga. Lech ma nie  grac w pucharach, a do tego potrzebne sa Lech i
Legia poza pudlem :)

danpe_
gg:827748

Kolorowo dzis w Bialymstoku.