Kolorowy b?czek jest idealnym symbolem tej ekipy rz?dz?cej

Data: 2011-02-16 18:27:25
Autor: u2
Kolorowy b?czek jest idealnym symbolem tej ekipy rz?dz?cej
... hie, hie przezabawne :

http://wpolityce.pl/view/7324/Wybor_gadzetu_polskiej_prezydencji_jest_wyrazem_glebokiej_resortowej_madrosci_MSZ__Kolorowy_baczek_jest_idealnym_symbolem_tej_ekipy_rzadzacej.html

"Jednym z gadżetów polskiej prezydencji będą... kolorowe bączki. Otóż te
"zakręcone" zestawy  - jak informuje MSZ - mają być wręczane
zagranicznym politykom jako promocyjny, artystyczy prezent. Ministerstwo
 Spraw Zagranicznych zamówiło 6200 takich "zakręconych" zestawów. Jeden
zestaw składa się z dwóch drewnianych, ręcznie malowanych bączków i ma
kosztować 130 zł netto.

Minister ds. europejskicj MSZ Mikołaj Dowgielewicz tłumaczy, że bączek
"jest bardzo miłym gadżetem, który na pewno każdy urzędnik czy
dyplomata, który przyjedzie do Polski, zabierze do domu". Pan minister
podkreśla, że szukał takich prezentów, "które każdy będzie chciał zabrać
ze sobą do domu, dać żonie, mężowi, dzieciom"."Te bączki są naprawdę
bardzo fajne" - przekonuje.

Oczami wyobraźni widzę, jak ministrowie Sikorski z Dowgielewiczem
puszczają sobie w budynku na Szucha bączki. Ręcznie malowane, z drewna w
czterech wzorach: łowickim, opoczyńskim, kurpiowskim i kujawskim. Żałuję
tylko, że nie mogliśmy zobaczyć oficjalnej prezentacji tych
"zakręconych" zestawów. Ależ chłopcy w resorcie musieli mieć zabawę!

Już widzę, jak odwiedzający nas dyplomaci spieszą do swych żon i dzieci
z bączkowym, zakręconym zestawem. I zbierają się całymi rodzinami, żeby
wysłuchać opowieści  swych ojców i mężów o wizycie w dalekim kraju, w
którym puszcza się kolorowe bączki.

Wybór gadżetu polskiej prezydencji jest wyrazem głębokiej resortowej
mądrości naszego Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Zakręcony, kolorowy
bączek jest idealnym symbolem tej ekipy rządzącej.

- Miki! Wpadniesz do mnie?!

- Radek, ale po co?

- Puścimy sobie bączka.

- Może być łowicki?"

Data: 2011-02-16 09:33:43
Autor: Antenka
On 16 Lut, 18:27, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

"Nażarli się unijnego grochu, teraz pierdzą po trochu"  ;-)

Antenka

Data: 2011-02-16 18:45:06
Autor: u2
W dniu 2011-02-16 18:33, Antenka pisze:
"Nażarli się unijnego grochu, teraz pierdzą po trochu"

Puszczają bączki :)

Data: 2011-02-16 11:05:45
Autor: DJ MC Donald Musk
On 16 Lut, 18:27, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

I to jest kapitalny pomysl.
Ten kolorowy baczek polskiej prezydencji IDELNIE  symbolizuje
pracowitosc polskiego prezydenta i Tuska.
Baczek jest symbolem Polaka na stanowisku urzedniczym
Baszek jest zapachem, jaki czuc w polskim sejmie i senacie
Baczek - to glowny cel najwazniejszych polskich dziennikarzy
Po co nam prawda - pusccie nam baczka!

Data: 2011-02-16 20:41:59
Autor: u2
W dniu 2011-02-16 20:05, DJ MC Donald Musk pisze:
Po co nam prawda - pusccie nam baczka!

Za 130 PLN netto :)

Data: 2011-02-16 18:32:14
Autor: Rudy 102
Kolorowy b?czek jest idealnym symbolem tej ekipy rz?dz?cej
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d5c0900$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
.. hie, hie przezabawne :

Przezabawny jest to, że ty były dyrektor PGR, zatwardziały pzpr-owiec udajesz dziś świętego!

JanKos

Data: 2011-02-16 19:12:48
Autor: zinek
[...]

podejrzewam ze kolejny znajomy z PO je wyprodukuje. tak jak trawe do orlikow.

Data: 2011-02-16 10:20:41
Autor: Marek
On Feb 16, 7:12 pm, "zinek" <unkn...@op.pl> wrote:
Użytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:4d5c0900$0$2454$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

> Spraw Zagranicznych zamówiło 6200 takich "zakręconych" zestawów..

podejrzewam ze kolejny znajomy z PO je wyprodukuje. tak jak trawe do

Zeby jeszcze ja sam wyprodukowal, to byloby do przelkniecia, ale on ja
tylko gdzies KUPIL...!

Data: 2011-02-16 19:31:39
Autor: zinek

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:ff2b94f6-1a7f-44f3-93c7-043aefbd7c2ez27g2000prz.googlegroups.com...
> [...]

orlikow.

Zeby jeszcze ja sam wyprodukowal, to byloby do przelkniecia, ale on ja

no tak.. w chrl.

Data: 2011-02-16 19:16:23
Autor: u2
W dniu 2011-02-16 19:12, zinek pisze:
podejrzewam ze kolejny znajomy z PO je wyprodukuje. tak jak trawe do
orlikow.

Sorry Winettou, biznes jest biznes :)

Kolorowy b?czek jest idealnym symbolem tej ekipy rz?dz?cej