Kolorowy b?czek jest idealnym symbolem tej ekipy rz?dz?cej

Data: 2011-02-16 19:12:48
Autor: zinek
Kolorowy b?czek jest idealnym symbolem tej ekipy rz?dz?cej

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d5c0900$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
.. hie, hie przezabawne :

http://wpolityce.pl/view/7324/Wybor_gadzetu_polskiej_prezydencji_jest_wyrazem_glebokiej_resortowej_madrosci_MSZ__Kolorowy_baczek_jest_idealnym_symbolem_tej_ekipy_rzadzacej.html

"Jednym z gadżetów polskiej prezydencji będą... kolorowe bączki. Otóż te
"zakręcone" zestawy  - jak informuje MSZ - mają być wręczane
zagranicznym politykom jako promocyjny, artystyczy prezent. Ministerstwo
Spraw Zagranicznych zamówiło 6200 takich "zakręconych" zestawów.

podejrzewam ze kolejny znajomy z PO je wyprodukuje. tak jak trawe do orlikow.

Data: 2011-02-16 10:20:41
Autor: Marek
On Feb 16, 7:12 pm, "zinek" <unkn...@op.pl> wrote:
Użytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:4d5c0900$0$2454$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

> Spraw Zagranicznych zamówiło 6200 takich "zakręconych" zestawów..

podejrzewam ze kolejny znajomy z PO je wyprodukuje. tak jak trawe do

Zeby jeszcze ja sam wyprodukowal, to byloby do przelkniecia, ale on ja
tylko gdzies KUPIL...!

Data: 2011-02-16 19:31:39
Autor: zinek

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:ff2b94f6-1a7f-44f3-93c7-043aefbd7c2ez27g2000prz.googlegroups.com...
> [...]

orlikow.

Zeby jeszcze ja sam wyprodukowal, to byloby do przelkniecia, ale on ja

no tak.. w chrl.

Data: 2011-02-16 19:16:23
Autor: u2
W dniu 2011-02-16 19:12, zinek pisze:
podejrzewam ze kolejny znajomy z PO je wyprodukuje. tak jak trawe do
orlikow.

Sorry Winettou, biznes jest biznes :)

Kolorowy b?czek jest idealnym symbolem tej ekipy rz?dz?cej