Kolorowy strój kolarski - lans czy normalka? ;-)

Data: 2010-03-10 17:48:41
Autor: PeJot
Kolorowy strój kolarski - lans czy normalka? ;-)
Rowerex pisze:

Mam się wyzbyć dylematów? A Wy w czym jeździcie? Uważacie że oczojebne
stroje walące w oczy reklamami, sprawiające wrażenie, że ma się do
czynienia z zawodowym kolarzem, to przejaw lansu?

A chcesz robić z siebie słup reklamowy i to jeszcze za darmo ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-03-10 08:53:08
Autor: Rowerex
On 10 Mar, 17:48, PeJot <Pe...@o2.pl> wrote:
Rowerex pisze:

> [...]
> czynienia z zawodowym kolarzem, to przejaw lansu?

A chcesz robić z siebie słup reklamowy i to jeszcze za darmo ?

Napisy na ramach rowerów też mam zamalować? No i co na to UOKiK -
jeszcze mnie przymkną! Zawsze mógłbym się zwrócić o mały sponsoring do
reklamowanych firm, hłe, hłe, hłe :-D

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-03-10 18:02:12
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-03-10 17:53, Użytkownik Rowerex napisał:

[...]

Następnym razem nie kupuj roweru z namalowanymi reklamówkami
firm trzecich.

Pozdrawiam

Data: 2010-03-10 18:29:45
Autor: MadMan
Dnia Wed, 10 Mar 2010 08:53:08 -0800 (PST), Rowerex napisał(a):

Napisy na ramach rowerów też mam zamalować?

Spreparuj sobie nalepkę pl.rec.rowery i ponaklejaj w feralnych miejscach
:)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-10 09:41:47
Autor: Rowerex
Kolorowy strój kolarski - lans czy normalka? ;- )
On 10 Mar, 18:29, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:
Dnia Wed, 10 Mar 2010 08:53:08 -0800 (PST), Rowerex napisa (a):

> Napisy na ramach rower w te mam zamalowa ?

Spreparuj sobie nalepk pl.rec.rowery i ponaklejaj w feralnych miejscach
:)

W góralu mam napis pl.rec.rowery wbudowany w ramę przez samego
Orłowskiego! No ale napis Orłowski chyba mogę zostawić? :)

Gorzej w szosówce, bo to jeżdżąca reklama pewnej włoskiej firmy,
obciach na całego, więc raczej do zaklejenia, zdrapania,
przemalowania, a może wezmę wiertarkę i Dziurium zrobię ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-03-10 09:23:49
Autor: pHarry
Kolorowy strój kolarski - lans czy normalka? ;- )
On 10 Mar, 17:48, PeJot <Pe...@o2.pl> wrote:

A chcesz robić z siebie słup reklamowy i to jeszcze za darmo ?

E, chyba nie do konca tak za darmo. Czesto na allegro mozna te stroje
kupic w bardzo dobrej cenie _jak na ich jakosc_. Mysle o nowych.

A ogolnie, to oczywiscie kwestia gustow. Najwazniejsze sa tego co sie
ubiera. Jednym sie podobaja takie rzeczy i maja gdzies co mysla sobie
inni. A rzeczywiscie inni bardzo roznie moga myslec. I np na szosie
albo w xc to mysle nie razi specjalnie, ale juz w enduro czy innej
jezdzie luzackiej lub uzytkowej pewnie bardziej. Sam gdy w lajkrze
przylaczam sie do endurakow, to raczej malo typowy jestem. Ale malo
kto to komentuje.

Ja zupelnie tego nie czuje, zeby jakies tam napisy na ciuchach, takie
a nie inne,  mialy sprawiac wrazenie tego tam "powera". Jak juz, to
chyba bardziej jaki tam masz osprzet pod soba. A i tak, jak ktos ma
kase i kaprys, to kupuje xtr-a choc jezdzi lajtowo. Luz jest.

Kolorowy strój kolarski - lans czy normalka? ;-)