Kolorowy strój kolarski - lans czy normalka? ;-)

Data: 2010-03-10 20:30:18
Autor: darkimage
Kolorowy strój kolarski - lans czy normalka? ;-)
Hmm, u mnie się zaczęło od koszulki FOX. W sumie prosty wzór, ale z dużym liskiem.
Potem były koszulki "sponsorowane" zaprzyjaźnionego sklepu.
I... wsiąkłem. Jakoś wolę jeździć w ciuchach rowerowych. Czy na wycieczkę, czy na trening.
Są jednak momenty gdy jadę coś na mieście załatwić i wówczas zakładam misk ciuchów rowerowych i cywilnych.
Decathlon ma stroje "nie reklamowe" (bez logotypów sponsorów).
Dla mnie strój kolarski jest sygnałem, że ktoś może się lepiej znać na rowerach lub więcej jeździ.
Trochę sympatii do takich osób czuję, chyba, że mnie wkurzą :)
Poza tym lubie ludzi na rowerach ;) takie cyklozowe zboczenie :D

--
DarkImage

Kolorowy strój kolarski - lans czy normalka? ;-)