Kolorystyka samochodu - jaka najlepsza

Data: 2012-06-21 09:12:02
Autor: Mareczek
Kolorystyka samochodu - jaka najlepsza
Jaka wam się podoba kolorystyka samochodu ???

Wg mnie: - czarny lakier i biała skóra...miód :)

Data: 2012-06-21 07:26:43
Autor: to
Kolorystyka samochodu - jaka najlepsza
begin Mareczek
Jaka wam siĂŞ podoba kolorystyka samochodu ???

Wg mnie: - czarny lakier i biaÂła skĂłra...miĂłd :)

Jak masz służącego, który będzie Ci go mył co rano i czyścił wnętrze co tydzień, to faktycznie fajny. ;-)

Data: 2012-06-21 09:37:33
Autor: Mareczek
Kolorystyka samochodu - jaka najlepsza
Jak masz służącego, który będzie Ci go mył co rano i czyścił wnętrze co
tydzień, to faktycznie fajny. ;-)

Wg mnie mycie własnego samochodu i czyszczenie to przyjemnosc .

Data: 2012-06-21 09:42:10
Autor: Marcin N
W dniu 2012-06-21 09:37, Mareczek pisze:
Jak masz służącego, który będzie Ci go mył co rano i czyścił wnętrze co
tydzień, to faktycznie fajny. ;-)

Wg mnie mycie własnego samochodu i czyszczenie to przyjemnosc .

Poznasz jakąś dziewczynę i Ci się zmieni światopogląd.

Data: 2012-06-21 09:44:51
Autor: Myjk
Kolorystyka samochodu - jaka najlepsza
Thu, 21 Jun 2012 09:42:10 +0200, Marcin N
Poznasz jakąś dziewczynę i Ci się zmieni światopogląd.

Jak pojmie ją za żone, to się nawróci. :P

--
Pozdor Myjk
http://rejestratory-trasy.pl

Data: 2012-06-21 09:51:43
Autor: Mareczek
Kolorystyka samochodu - jaka najlepsza
Poznasz jakąś dziewczynę i Ci się zmieni światopogląd.

Żonka też lubi dbać o samochód :)

Data: 2012-06-21 10:18:04
Autor: Myjk
Kolorystyka samochodu - jaka najlepsza
Thu, 21 Jun 2012 09:51:43 +0200, Mareczek
Poznasz jakąś dziewczynę i Ci się zmieni światopogląd.
Żonka też lubi dbać o samochód :)

O swoje BMW? ;)

--
Pozdor Myjk
http://rejestratory-trasy.pl

Data: 2012-06-21 10:26:55
Autor: Mareczek
Kolorystyka samochodu - jaka najlepsza
O swoje BMW? ;)

Akurat o AUDI :)

Data: 2012-06-21 11:04:13
Autor: Myjk
Kolorystyka samochodu - jaka najlepsza
Thu, 21 Jun 2012 10:26:55 +0200, Mareczek
O swoje BMW? ;)
Akurat o AUDI :)

TeĹź dobrze, zapodaj namiary. ;P

--
Pozdor Myjk
http://rejestratory-trasy.pl

Data: 2012-06-22 12:19:14
Autor: radekp@konto.pl
Kolorystyka samochodu - jaka najlepsza
Thu, 21 Jun 2012 09:51:43 +0200, w <jrujqn$rs$1@inews.gazeta.pl>, "Mareczek"
<mareczek12-10@gazeta.pl> napisał(-a):

Żonka też lubi dbać o samochód :)

Już macie siebie dość? ;)

Data: 2012-06-21 14:29:29
Autor: Agent

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:jruj8c$ka4$1news.task.gda.pl...
[...]

Ale to tylko na krótki czas. Jak zostanie jego żoną to znowu czyszczenie samochodu może stać się przyjemnością :)

Data: 2012-06-21 10:04:41
Autor: Robert_J
Kolorystyka samochodu - jaka najlepsza
Wg mnie mycie własnego samochodu i czyszczenie to przyjemnosc .

Znam wiele ciekawszych i przyjemniejszych sposobów spędzania wolnego czasu ;-). Ale znam też gości, którzy tak bardzo identyfikują się ze swom autem że czasem nawet w nim spią ;-).

Data: 2012-06-22 10:19:00
Autor: Heraklit
Kolorystyka samochodu - jaka najlepsza
Był sobie taki dzień: 21 czerwiec (czwartek), gdy o godzinie 15:44
*Cavallino* naskrobał(a):

Wg mnie mycie własnego samochodu i czyszczenie to przyjemnosc .

Ile masz lat?

a co to ma do rzeczy?  --
Pozdrawiam,

Post stworzono 2012-06-22 10:13:36

Data: 2012-06-22 10:26:41
Autor: Cavallino

Użytkownik "Heraklit" <rafal@f12.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:cn4rknirhsko$.q6q7pq2mjcgv.dlg@40tude.net...
[...]

Dużo.
Jak już trochę się namyjesz, to z reguły takie zboczenie przechodzi.
Albo gdy masz już co w życiu robić.

Już nie mówiąc o tym, że najczęściej samochód lubią czyścić nastolatkowie, którzy go nie mają, a czyszczenie odbywa się wyłącznie w marzeniach.

Data: 2012-06-22 12:55:02
Autor: Heraklit
Kolorystyka samochodu - jaka najlepsza
Był sobie taki dzień: 22 czerwiec (piątek), gdy o godzinie 10:26
*Cavallino* naskrobał(a):

[...]
nie wszyscy pracują w myjniach. Jest grupa ludzi, którzy lubią w
słoneczny weekend np. umyć auto.

Już nie mówiąc o tym, że najczęściej samochód lubią czyścić nastolatkowie, którzy go nie mają, a czyszczenie odbywa się wyłącznie w marzeniach.
jakieś źródło danych do tego twierdzenia?

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2012-06-22 12:47:16

Data: 2012-06-22 17:30:35
Autor: Robert_J
Kolorystyka samochodu - jaka najlepsza
Jest grupa ludzi, którzy lubią w
słoneczny weekend np. umyć auto.

A 95% z nich robi to w miejscach, w których nie wolno :-). Np. na trawniku lub parkingu przed blokiem...

Data: 2012-06-22 19:21:37
Autor: Cavallino

Użytkownik "Heraklit" <rafal@f12.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:py0oqtwutd7f$.3rtga9vrrt5d$.dlg@40tude.net...
[...]

No właśnie - a to idealne miejsce do pracy, dla takich co to auta lubią pucować.

Jest grupa ludzi, którzy lubią w
słoneczny weekend np. umyć auto.

Oczywiście szanujemy ich.

BTW: A wiedzą, że w słońcu auta się nie myje? ;-)

Już nie mówiąc o tym, że najczęściej samochód lubią czyścić nastolatkowie,
którzy go nie mają, a czyszczenie odbywa się wyłącznie w marzeniach.
jakieś źródło danych do tego twierdzenia?

Autopsja.

Data: 2012-06-22 19:35:53
Autor: marcin
Kolorystyka samochodu - jaka najlepsza
BTW: A wiedzą, że w słońcu auta się nie myje? ;-)

bo ?

Data: 2012-06-23 17:50:24
Autor: Bydlę
On 2012-06-22 19:35:53 +0200, marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> said:

BTW: A wiedzą, że w słońcu auta się nie myje? ;-)

bo ?

1. hint: Słońce grzeje...
2. hint: Słońce świeci, a kropla wody zamienia się w...

--
Bydlę

Data: 2012-06-23 18:30:20
Autor: marcin
Kolorystyka samochodu - jaka najlepsza
1. hint: Słońce grzeje...
2. hint: Słońce świeci, a kropla wody zamienia się w...

no i ?

Data: 2012-06-25 17:08:52
Autor: Bydlę
On 2012-06-23 18:30:20 +0200, marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> said:

1. hint: Słońce grzeje...
2. hint: Słońce świeci, a kropla wody zamienia się w...

no i ?

No i po trzech kropkach miałeś włączyć myślenie, przywołać wspomnienia z dzieciństwa, skonfrontować podpowiedzi ze swym doświadczeniem. Ponieważ nie ułatwiasz, więc pomogę;

1. Słońce nagrzewa to, na co świeci.
Słabo operujące Słońce słabo nagrzewa, mocno - mocno.
I zadanie na dziś: co się dzieje, gdy na rozgrzaną blachę nalejemy trochę wody (z płynem, ale ten element to na ocenę maksymalną)

2. Promienie Słońca przechodząc przez kroplę wody mogą:
- rozbiec się w różne strony
- ustawić się równolegle bawiąc się w laser
- skupić się jak po przejściu przez soczewkę...

To jest drugie zadanie na dziś.

--
Bydlę

Data: 2012-06-25 18:06:27
Autor: marcin
On 2012-06-23 18:30:20 +0200, marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> said:

1. hint: Słońce grzeje...
[...]

dobrze, starczy pierdolingu. a teraz idz sprawdz jak sie myje auto na sloncu zamiast pierdolic teorie z dupy wyjete.

Data: 2012-06-25 16:09:35
Autor: kamil
On 22/06/2012 11:55, Heraklit wrote:
[...]

Jeśli marnują słoneczny weekend na mycie samochodu, to tym bardziej im ich żal. Chyba, że to oryginalny Jaguar E-type, ale tutaj zdaje się mówimy o jakiejś masówce z fabryki na śląsku.

Już nie mówiąc o tym, że najczęściej samochód lubią czyścić nastolatkowie,
którzy go nie mają, a czyszczenie odbywa się wyłącznie w marzeniach.
jakieś źródło danych do tego twierdzenia?

Życie.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-06-22 10:28:25
Autor: Myjk
Kolorystyka samochodu - jaka najlepsza
Fri, 22 Jun 2012 10:19:00 +0200, Heraklit
a co to ma do rzeczy?

Nie wiesz? Na PMS wiek jest kluczowy. Definiuje ilość i poziom
doświadczenia, ogólną poprawność postrzegania świata itede. :P

--
Pozdor Myjk
http://rejestratory-trasy.pl

Data: 2012-06-21 15:58:55
Autor: marcin
Kolorystyka samochodu - jaka najlepsza
W dniu 2012-06-21 09:37, Mareczek pisze:
Jak masz s³u¿¹cego, który bêdzie Ci go my³ co rano i czyœci³ wnêtrze co
tydzieĂą, to faktycznie fajny. ;-)

Wg mnie mycie wÂłasnego samochodu i czyszczenie to przyjemnosc .

no a jak jeszcze jest to pasek kombi w tedeiku to juz w ogole szczyt szczescia,

Data: 2012-06-24 20:54:40
Autor: Marek Dyjor
Mareczek wrote:
Jak masz służącego, który będzie Ci go mył co rano i czyścił wnętrze
co tydzień, to faktycznie fajny. ;-)

Wg mnie mycie własnego samochodu i czyszczenie to przyjemnosc .

jak byłem mareczkiem to też tak sądziłem :)

teraz jestem markiem i mam inne zdanie.

Data: 2012-06-28 00:42:04
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Kolorystyka samochodu - jaka najlepsza
Mareczek, Thu, 21 Jun 2012 09:37:33 +0200, pl.misc.samochody:
Jak masz służącego, który będzie Ci go mył co rano i czyścił wnętrze co
tydzień, to faktycznie fajny. ;-)

Wg mnie mycie własnego samochodu i czyszczenie to przyjemnosc .

A wg mnie - strata czasu. Auto jest po to, żeby jeździło, a nie stało na
parkingu i ładnie wyglądało.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-06-28 12:36:25
Autor: RadekNet
On Wed, 27 Jun 2012 23:42:04 +0100, Marek 'marcus075' Karweta  <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> wrote:

[...]

Zachecam do mojego rozwiazania ;) Jedno auto myte co 2-3 tygodnie (no,  zima troche psuje statystyke), drugie tylko na przeglad ;)

--
Radoslaw Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

Data: 2012-06-21 09:39:15
Autor: Myjk
Kolorystyka samochodu - jaka najlepsza
Thu, 21 Jun 2012 09:12:02 +0200, Mareczek
Jaka wam się podoba kolorystyka samochodu ???

Najlepsza to jest beżowa, zarówno lakier jak i środek.
Lub srebrny + szary. http://kut.as/07eh haba-haba :P
Najmniej widać kurz/brud.

Wg mnie: - czarny lakier i biała skóra...miód :)

To nie najlepsza, tylko najładniejsza. Do gruntownego sprzątania raz w
tygodniu, żeby po roku w środku nie wyglądało na 10 lat używania.

--
Pozdor Myjk
http://rejestratory-trasy.pl

Data: 2012-06-21 17:03:57
Autor: jerzu
On Thu, 21 Jun 2012 09:39:15 +0200, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:

Lub srebrny + szary. http://kut.as/07eh haba-haba :P
Najmniej widać kurz/brud.

Podobną kolorystykę mam w Mondeo. Ale żeby nie było widać brudu?
Hmm...

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-06-21 10:43:47
Autor: masti
Kolorystyka samochodu - jaka najlepsza
Dnia pięknego Thu, 21 Jun 2012 09:12:02 +0200 osobnik zwany Mareczek
wystukał:

Jaka wam siĂŞ podoba kolorystyka samochodu ???

Wg mnie: - czarny lakier i biaÂła skĂłra...miĂłd :)

to najlepsza czy się podoba?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-06-21 12:51:22
Autor: Przemysław Gubernat
W dniu 2012-06-21 09:12, Mareczek pisze:
Jaka wam się podoba kolorystyka samochodu ???

Wg mnie: - czarny lakier i biała skóra...miód :)

Lakier - żółty/żółto-zielony najlepiej fluorescencyjny, nikt cię nie "przeoczy"
środek - beżowy, ew. szaro-beżowy

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna   |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+

Data: 2012-06-21 14:01:42
Autor: glang
Kolorystyka samochodu - jaka najlepsza
Jaka wam się podoba kolorystyka samochodu ???

Wg mnie: - czarny lakier i biała skóra...miód :)

biała perła...
środek też nie za ciemny. fajny JEEP Grand Cheeroke będzie w limitownaej wersji
pzdr
GL

Data: 2012-06-21 20:54:40
Autor: Bydlę
On 2012-06-21 09:12:02 +0200, "Mareczek" <mareczek12-10@gazeta.pl> said:

Jaka wam się podoba kolorystyka samochodu ???

Zdecyduj się, bo pytasz o dwie różne rzeczy, a w jednej nie dokończyłeś pytania.
;>

--
Bydlę

Data: 2012-06-22 18:35:11
Autor: nazgul
On 2012-06-21 09:12:02 +0200, "Mareczek" <mareczek12-10@gazeta.pl> said:

Jaka wam się podoba kolorystyka samochodu ???

Zdecyduj się, bo pytasz o dwie różne rzeczy, a w jednej nie
dokończyłeś pytania.
;>

bleee
Jako rasowy przypierdalacz powinieneś zignorować pytanie zadane w temacie, a nie w treści.

Data: 2012-06-22 20:16:06
Autor: MadMan
Dnia Thu, 21 Jun 2012 09:12:02 +0200, Mareczek napisał(a):

Jaka wam się podoba kolorystyka samochodu ???

Wg mnie: - czarny lakier i biała skóra...miód :)

Każdy samochód powinien być pomalowany na odblaskowy zielony lub
pomarańczowy, taki na modłę kamizelek. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2012-06-23 22:52:43
Autor: Michał
Kolorystyka samochodu - jaka najlepsza
Mareczek <mareczek12-10@gazeta.pl> napisał(a):
Jaka wam się podoba kolorystyka samochodu ???

Wg mnie: - czarny lakier i biała skóra...miód :)

albo ciemno szary :) ale tak :)
http://img.motonews.pl/photos/ren/ren_vel_satis_2002_003.jpg
http://motoforum.pl/Magazyn/200503/vel_satis02.jpg

Data: 2012-06-24 06:23:29
Autor: marcin
Kolorystyka samochodu - jaka najlepsza
http://motoforum.pl/Magazyn/200503/vel_satis02.jpg

cale szczescie ze tego nie widac na drogach, bo sie porzygac mozna. juz wole paski w tedeku i inne teutonskie kloce.

Data: 2012-06-24 11:41:53
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2012-06-24 06:23, marcin pisze:
http://motoforum.pl/Magazyn/200503/vel_satis02.jpg

cale szczescie ze tego nie widac na drogach, bo sie porzygac mozna. juz
wole paski w tedeku i inne teutonskie kloce.

Bo to jest samochód dla ludzi. Nie zrozumiesz tego.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-06-25 16:11:48
Autor: kamil
On 24/06/2012 10:41, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
[...]

Dla ludzi z poczuciem estetyki ukształtowanym na płytach Ich Troje, zapomniałeś dodać.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-06-24 20:58:30
Autor: Marek Dyjor
marcin wrote:
http://motoforum.pl/Magazyn/200503/vel_satis02.jpg

cale szczescie ze tego nie widac na drogach, bo sie porzygac mozna.
juz wole paski w tedeku i inne teutonskie kloce.

Wsiądz i się przejdź to zmienisz zdanie...

szczególeni za te pieniadze :)

Data: 2012-06-24 22:03:04
Autor: marcin
W dniu 2012-06-24 20:58, Marek Dyjor pisze:
marcin wrote:
[...]

fakt siedzac w srodku nie bede patrzyl na to paskudztwo :)

Data: 2012-06-24 20:57:11
Autor: Marek Dyjor
 Michał wrote:
[...]

ten jasny środek jest fajny ale jak kupujesz nową brykę z salonu i sprzedajesz tak po trzech latach góra.

Kolorystyka samochodu - jaka najlepsza