Ko³otko cyt: Tusk to finansowy IMPOTENT --ale wstyd.

Data: 2010-08-31 18:07:19
Autor: jan kowalski
Ko³otko cyt: Tusk to finansowy IMPOTENT --ale wstyd.
jak banki ³upi³y polskie firmy za opcje to by³o ok ....

Data: 2010-08-31 20:27:45
Autor: totus
jan kowalski wrote:

jak banki ³upi³y polskie firmy za opcje to by³o ok ....

To absolutnie nie jest OK. Mnie dzi¶ moje biuro maklerskie wystawi³o do wiatru. Wczoraj zrealizowali zlecenie sprzeda¿y na kontrakty, a dzi¶ musia³em siê odwracaæ ze strat±. Jutro siê oflagujê, a w przysz³ym tygodniu zaczynam g³odówkê. Tusk musi mi to zwróciæ. BM jest niemieckiego banku BRE. Te transakcje, które mia³em zyskowne to osi±gn±³em dziêki swojej wiedzy i inteligencji. Ta dzisiejsza wtopa to przez tych niemieckich ¯ydów z BRE. Mnie do tej dzisiejszej wtopy zmusili. Wbijali gwo¼dzie pod paznokcie.

Data: 2010-08-31 21:47:22
Autor: walter
Ko³otko cyt: Tusk to finansowy IMPOTENT --ale wstyd.
a jak by ko³atka pochwali³ rudego, to ok???
kurwa pogubi³em sie

Data: 2010-08-31 21:49:39
Autor: walter
Ko³otko cyt: Tusk to finansowy IMPOTENT --ale wstyd.
ooo jadzia wykorbi³a
waliæ kolatke palanty

Ko³otko cyt: Tusk to finansowy IMPOTENT --ale wstyd.