Kołtun trzyma się mocno

Data: 2012-06-29 10:21:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Kołtun trzyma się mocno
Badania Instytutu Statystyki Kościoła Katolickiego pokazują, że w niedzielę na mszę chodzi zaledwie 40% katolików. Zaledwie??? Raczej aż 40%! Najgorzej (i to nie jest zaskoczenie) jest w zagłębiu polskiego kołtuństwa, czyli w Małopolsce. Są tam diecezje,  gdzie w kościółkach posłusznie stawia się zdecydowanie pod 60% wiernych. Najlepiej jest w Łodzi, gdzie na mszalnych listach obecności, odmeldowuje się lekko ponad 20%. Martwi nieco Warszawa, bo tu aż 31% wiernych łazi po świątyniach, ale wytłumaczyć to można znaczącą obecnością w stolicy tzw. elementu napływowego, pragnącego zrobić tu karierę. A skąd ci "napływowi"  są, to doskonale już opisano, zmierzono i zważono.

Elementy upośledzone katolicko, od Terlikowskiego począwszy a na biskupie Michaliku skończywszy,  już ogłosiły, że cyfry te to jedna wielka manipulacja i nieprawda jest jakoby. A poza tym wynik jest efektem "bezpardonowej wojny z kościołem" prowadzonej głównie przez media. Myślę sobie jednak, że jeśli już, to wojnę z kościołem prowadzi sam kościół i jest to wojna jak na razie mało skuteczna, bo mamy w dalszym ciągu aż 40% zadżumionych. To straszne ale prawdziwe.

Co ciekawe z badań wynika, że coraz bardziej poważną alternatywą dla kościoła są centra handlowe, i łatwo teraz zrozumieć dlaczego biskupie chujki  z taką zaciętością walczą o zakaz handlu w niedzielę. Chcą zakazami wyeliminować konkurencję, bo pracowników i ich rodziny to oni mają w dupie. Ludziska zaś wolą iść do galerii lub do kina, miast łazić do kościoła, gdzie jakiś  faszyzujący zazwyczaj ksiądz opowiadał będzie głodne kawałki. W każdym razie trzymajmy kciuki za kościół i jego fobie, wspierajmy kanciarzy i pedofilów, tak by przyszłoroczny wynik był zdecydowanie mniej zatrważający.?
piątek, 29 czerwca 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/06/2764-koltun-trzyma-sie-mocno.html

Kołtun trzyma się mocno