"Kolumbia-świadectwo dla świata" - Jakubie Krzewicki

Data: 2012-03-13 15:58:55
Autor: Ajgor
"Kolumbia-świadectwo dla świata" - Jakubie Krzewicki

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jjnlj5$3po$1inews.gazeta.pl...
... i co pan na to? Ja przyjalem do wiadomosci. Nie lekcewaze. To sa fakty.

Orban rowniez wprowadzil Boga do konstytucji i rozpoczal reformy panstwa.
Ma poparcie kosciola wegierskiego.

Tylko nie ma poparcia narodu węgierskiego.
A kosciol to jest potrzebny jak piate kolo u wozu.
Zreszta.. Kosciol zawsze popieral faszystow.

Data: 2012-03-13 15:15:14
Autor: Obserwator
Ajgor <niepod@m.pl> napisał(a):

> [...]

Tylko nie ma poparcia narodu węgierskiego.
A kosciol to jest potrzebny jak piate kolo u wozu.
Zreszta.. Kosciol zawsze popieral faszystow.

prosze wysluchac najpierw wykladu. Rezyser juz przgotowuje materialy do filmu
o Wegrach Orbana.

Ps. ja jestem agnostykiem, ale slucham i obserwuje. Interesuja mnie fakty.

--

"Kolumbia-świadectwo dla świata" - Jakubie Krzewicki