Koluszki - remont wiaduktu - omijajcie z daleka

Data: 2009-08-18 05:26:38
Autor: rt
Koluszki - remont wiaduktu - omijajcie z daleka
Wczoraj w nocy jechalem E-W i zaskoczył mnie remont wiaduktu w Koluszkach.
Fatalnie oznakowany objazd, z dziurami po kolana studzienkami wystajacymi pol
metra nad ziemie (bo asfaltu tam nie było) i poprowadzony waskimi uliczkami panom ktorzy cos takiego popelnili warto polecic wymianę oleju pod czapką pozdr
rt

Data: 2009-08-18 09:12:56
Autor: Lukasz

Użytkownik "rt" <xrtx.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6de2e$7j0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pisz do właściciela drogi
REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
97-300 Piotrków Tryb., Al. 3-go Maja 33
tel./faks: (44) 647 82 03
e-mail: rdw.pt@zdw.lodz.pl

Koluszki - remont wiaduktu - omijajcie z daleka