Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Kom??rka Windows Phone 8

Kom??rka Windows Phone 8

Data: 2014-02-17 20:59:26
Autor: John Ko艂alsky
Kom??rka Windows Phone 8
Potrzebuj臋 kom贸rki z Windows Phone 8

Gdzie da si臋 odszuka膰 i jako艣 por贸wna膰 pod k膮tem spe艂nienia takiego kryterium. Opr贸cz systemu interesuje mnie jeszcze jak d艂ugo wsparcie b臋dzie. No i firma. Zasadniczo HTC, ale inne te偶 mog臋 rozwa偶a膰.

Bo tak czytam te wasze pier.. :-) a nijak nie mog臋 trafi膰 na tak po偶yteczn膮 informacj臋. Rozumiem oczywi艣cie, 偶e ludzie musz膮 si臋 pok艂贸ci膰, ale ja chcia艂bym po prostu odszuka膰 sobie telefon. :-)

Data: 2014-02-17 22:22:47
Autor: ToMasz
Kom??rka Windows Phone 8
W dniu 17.02.2014 20:59, John Ko艂alsky pisze:
Potrzebuj臋 kom贸rki z Windows Phone 8

Gdzie da si臋 odszuka膰 i jako艣 por贸wna膰 pod k膮tem spe艂nienia takiego
kryterium. Opr贸cz systemu interesuje mnie jeszcze jak d艂ugo wsparcie
b臋dzie. No i firma. Zasadniczo HTC, ale inne te偶 mog臋 rozwa偶a膰.

Bo tak czytam te wasze pier.. :-) a nijak nie mog臋 trafi膰 na tak
po偶yteczn膮 informacj臋. Rozumiem oczywi艣cie, 偶e ludzie musz膮 si臋
pok艂贸ci膰, ale ja chcia艂bym po prostu odszuka膰 sobie telefon. :-)
gsmarena.com

Data: 2014-02-17 23:51:10
Autor: John Ko艂alsky
Kom??rka Windows Phone 8

U偶ytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl>

Potrzebuj臋 kom贸rki z Windows Phone 8

Gdzie da si臋 odszuka膰 i jako艣 por贸wna膰 pod k膮tem spe艂nienia takiego
kryterium. Opr贸cz systemu interesuje mnie jeszcze jak d艂ugo wsparcie
b臋dzie. No i firma. Zasadniczo HTC, ale inne te偶 mog臋 rozwa偶a膰.

Bo tak czytam te wasze pier.. :-) a nijak nie mog臋 trafi膰 na tak
po偶yteczn膮 informacj臋. Rozumiem oczywi艣cie, 偶e ludzie musz膮 si臋
pok艂贸ci膰, ale ja chcia艂bym po prostu odszuka膰 sobie telefon. :-)
gsmarena.com

Super. Zosta艂a jeszcze jedna rzecz o kt贸rej nie napisa艂em bo w sumie w膮tpi臋 by ludzie mieli co艣 sensownego do powiedzenia.

Potrzebuj臋 telefonu zdolnego do obs艂ugi profilu SPP. No i ... sam nie wiem. Bo ja najch臋tniej wybra艂bym HTC 8X, ale ... mam takie zestawienie http://us.hardware.info/reviews/3624/12/nokia-lumia-920-versus-htc-8x-windows-phone-8-showdown-specifications z kt贸rego wynika r贸偶nica w艂a艣nie w tym SPP tylko ... ja nie wiem czy temu wierzy膰. Tam jest tak偶e r贸偶nica w tym, 偶e niby 8X nie ma radia a wed艂ug areny ma. Jest 偶e BT2.0 a wed艂ug witryny producenta ma 3.1. Czy w og贸le to SPP musi by膰 wspierane sprz臋towo. Bo Windows Phone i tak wspiera go inaczej ni偶 normalnie.

Data: 2014-02-18 09:46:26
Autor: Trybun
Kom??rka Windows Phone 8
W dniu 2014-02-17 20:59, John Ko艂alsky pisze:
Potrzebuj臋 kom贸rki z Windows Phone 8

Gdzie da si臋 odszuka膰 i jako艣 por贸wna膰 pod k膮tem spe艂nienia takiego kryterium. Opr贸cz systemu interesuje mnie jeszcze jak d艂ugo wsparcie b臋dzie. No i firma. Zasadniczo HTC, ale inne te偶 mog臋 rozwa偶a膰.

Bo tak czytam te wasze pier.. :-) a nijak nie mog臋 trafi膰 na tak po偶yteczn膮 informacj臋. Rozumiem oczywi艣cie, 偶e ludzie musz膮 si臋 pok艂贸ci膰, ale ja chcia艂bym po prostu odszuka膰 sobie telefon. :-)

Jak dla mnie kupowanie innego telefonu z WP8 ni偶 Nokia jest troch臋 bez sensu. A to ze wzgl臋du na dost臋pno艣膰 oprogramowania. Sklepy firmowane przez HTC czy Samsunga 艣wiec膮 pustkami, na tle Nokii je偶eli chodzi o ten system.

P.S. Co rozumiesz poprzez to "wsparcie"?

Data: 2014-02-18 08:59:47
Autor: masti
Kom髍ka Windows Phone 8
Dnia pi臋knego Tue, 18 Feb 2014 09:46:26 +0100 osobnik zwany Trybun
napisa艂:

Jak dla mnie kupowanie innego telefonu z WP8 ni偶 Nokia jest troch臋 bez
sensu. A to ze wzgl臋du na dost臋pno艣膰 oprogramowania. Sklepy firmowane
przez HTC czy Samsunga 艣wiec膮 pustkami, na tle Nokii je偶eli chodzi o ten
system.

to dla WP s膮 osobne sklepy dla r贸偶nych producent贸w telefon贸w? ROTFL



--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-02-18 10:11:16
Autor: mr misio
Kom??rka Windows Phone 8
U偶ytkownik masti napisa艂:
Dnia pi臋knego Tue, 18 Feb 2014 09:46:26 +0100 osobnik zwany Trybun
napisa艂:

Jak dla mnie kupowanie innego telefonu z WP8 ni偶 Nokia jest troch臋 bez
sensu. A to ze wzgl臋du na dost臋pno艣膰 oprogramowania. Sklepy firmowane
przez HTC czy Samsunga 艣wiec膮 pustkami, na tle Nokii je偶eli chodzi o ten
system.

to dla WP s膮 osobne sklepy dla r贸偶nych producent贸w telefon贸w? ROTFL

Kazdy widac chce zarobic na apkach :D

Alez wielki lol.

Ogolnie koncepcja sklepow do mnie nie przemawia. A juz debilizm, ze upgrade windowsa do osiem jeden musialem robic przez sklep gdy jest dzialajace Windows Update to jakies nieporozumienie. Oczywiscie marketingowo swietnie rozegrane - niby sklep a tu taka duza nowowsc za darmo.



--
Sims, know it. But what the f%!k is Katy Perry?
http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

# pl.rec.gry.komputerowe - thank you very much!
# http://www.youtube.com/watch?v=i1Cs5fPagno ;)

Data: 2014-02-18 10:19:42
Autor: Trybun
Kom??rka Windows Phone 8
W dniu 2014-02-18 09:59, masti pisze:
Dnia pi臋knego Tue, 18 Feb 2014 09:46:26 +0100 osobnik zwany Trybun
napisa艂:

Jak dla mnie kupowanie innego telefonu z WP8 ni偶 Nokia jest troch臋 bez
sensu. A to ze wzgl臋du na dost臋pno艣膰 oprogramowania. Sklepy firmowane
przez HTC czy Samsunga 艣wiec膮 pustkami, na tle Nokii je偶eli chodzi o ten
system.
to dla WP s膮 osobne sklepy dla r贸偶nych producent贸w telefon贸w? ROTFL




Do Nokii na pewno, co do Samsunga czy HTC to nie wiem czy takie sklepy s膮. Ale skoro do telefonu Samsunga bez systemowego s膮 programy to dlaczego mia艂yby ich nie by膰 pod WP?

Data: 2014-02-18 09:26:27
Autor: masti
Kom髍ka Windows Phone 8
Dnia pi臋knego Tue, 18 Feb 2014 10:19:42 +0100 osobnik zwany Trybun
napisa艂:

W dniu 2014-02-18 09:59, masti pisze:
Dnia pi臋knego Tue, 18 Feb 2014 09:46:26 +0100 osobnik zwany Trybun
napisa艂:

Jak dla mnie kupowanie innego telefonu z WP8 ni偶 Nokia jest troch臋 bez
sensu. A to ze wzgl臋du na dost臋pno艣膰 oprogramowania. Sklepy firmowane
przez HTC czy Samsunga 艣wiec膮 pustkami, na tle Nokii je偶eli chodzi o
ten system.
to dla WP s膮 osobne sklepy dla r贸偶nych producent贸w telefon贸w? ROTFL




Do Nokii na pewno, co do Samsunga czy HTC to nie wiem czy takie sklepy
s膮. Ale skoro do telefonu Samsunga bez systemowego s膮 programy to
dlaczego mia艂yby ich nie by膰 pod WP?

bo sklep jest jeden z aplikacjami pod r贸偶ne telefony. Jak sobie producent chce trzyma膰 swoje dodatki to jego wola ale dla mnie to bez sensu. Nie bed臋 si臋 zastanawia艂 gdzie mam si臋ga膰 tylko dlatego, ez mam telefony r贸偶nych marek i przez to r贸偶ne aplikacje.



--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-02-18 10:38:40
Autor: Trybun
Kom??rka Windows Phone 8
W dniu 2014-02-18 10:26, masti pisze:

Jak dla mnie kupowanie innego telefonu z WP8 ni偶 Nokia jest troch臋 bez
sensu. A to ze wzgl臋du na dost臋pno艣膰 oprogramowania. Sklepy firmowane
przez HTC czy Samsunga 艣wiec膮 pustkami, na tle Nokii je偶eli chodzi o
ten system.
to dla WP s膮 osobne sklepy dla r贸偶nych producent贸w telefon贸w? ROTFL




Do Nokii na pewno, co do Samsunga czy HTC to nie wiem czy takie sklepy
s膮. Ale skoro do telefonu Samsunga bez systemowego s膮 programy to
dlaczego mia艂yby ich nie by膰 pod WP?
bo sklep jest jeden z aplikacjami pod r贸偶ne telefony. Jak sobie producent
chce trzyma膰 swoje dodatki to jego wola ale dla mnie to bez sensu. Nie
bed臋 si臋 zastanawia艂 gdzie mam si臋ga膰 tylko dlatego, ez mam telefony
r贸偶nych marek i przez to r贸偶ne aplikacje.




A jednak - np. w sklepie Nokii znajdziesz darmow膮 (nawet podobno do艣膰 dobr膮), kt贸rej pr贸偶no szuka膰 u innych producent贸w sprz臋tu opartego na WP. Mo偶e i jest bez sensu, ale ja jednak wybior臋 Noki臋 w kt贸rej jest taka nawigacja, a nie Samsunga czy HTC z WP dla kt贸rych nie ma takiego programu.

Data: 2014-02-20 01:25:04
Autor: J.F
Kom??rka Windows Phone 8
U偶ytkownik "Trybun"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:53032a12$0$2375$65785112@news.neostrada.pl...
A jednak - np. w sklepie Nokii znajdziesz darmow膮 (nawet podobno do艣膰 dobr膮), kt贸rej pr贸偶no szuka膰 u innych producent贸w sprz臋tu opartego na WP. Mo偶e i jest bez sensu, ale ja jednak wybior臋 Noki臋 w kt贸rej jest taka nawigacja, a nie Samsunga czy HTC z WP dla kt贸rych nie ma takiego programu.

Pewnie wielu wybierze, ale klamstwo ma krotkie nogi.
Ja juz tak raz wybralem ale drugi raz nabrac sie nie dam ..

J.

Data: 2014-02-20 22:14:51
Autor: John Ko艂alsky
Kom??rka Windows Phone 8

U偶ytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

A jednak - np. w sklepie Nokii znajdziesz darmow膮 (nawet podobno do艣膰 dobr膮), kt贸rej pr贸偶no szuka膰 u innych producent贸w sprz臋tu opartego na WP. Mo偶e i jest bez sensu, ale ja jednak wybior臋 Noki臋 w kt贸rej jest taka nawigacja, a nie Samsunga czy HTC z WP dla kt贸rych nie ma takiego programu.

Pewnie wielu wybierze, ale klamstwo ma krotkie nogi.
Ja juz tak raz wybralem ale drugi raz nabrac sie nie dam ..

A czemu ? Nokie w por贸wnaniu z HTC (pozdrawiam HTC :-) maj膮 np wi臋cej pami臋ci i np te mapy. Ja jeszcze chc臋 uchwyt aktywny do samochodu i stacj臋 dokuj膮c膮 na biurko. Nie rozpozna艂em jeszcze czy jest dost臋pny i za ile.

Data: 2014-02-20 22:27:01
Autor: J.F.
Kom髍ka Windows Phone 8
Dnia Thu, 20 Feb 2014 22:14:51 +0100, John Ko砤lsky napisa(a):
U縴tkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
A jednak - np. w sklepie Nokii znajdziesz darmow (nawet podobno do舵 dobr), kt髍ej pr罂no szuka u innych producent體 sprz阾u opartego na WP. Mo縠 i jest bez sensu, ale ja jednak wybior Noki w kt髍ej jest taka nawigacja, a nie Samsunga czy HTC z WP dla kt髍ych nie ma takiego programu.

Pewnie wielu wybierze, ale klamstwo ma krotkie nogi.
Ja juz tak raz wybralem ale drugi raz nabrac sie nie dam ..

A czemu ? Nokie w por體naniu z HTC (pozdrawiam HTC :-) maj np wi阠ej pami阠i i np te mapy.

Nokie maja tak malo pamieci ze mapy co chwile wylatuja, mapy sa do
***, program jest do ***, aktualizacji nie ma, itd.

Taka jest moja opinia na podstawie C6 i teraz musi sie MS napracowac
aby mnie przekonac do Nokii :-P

J.

Data: 2014-02-21 00:18:26
Autor: Maciej Bebenek
Kom髍ka Windows Phone 8
W dniu 2014-02-20 22:27, J.F. pisze:

Taka jest moja opinia na podstawie C6 i teraz musi sie MS napracowac
aby mnie przekonac do Nokii :-P


C6 dzia砤 na WP8? Cholera, cz硂wiek si uczy ca砮 縴cie :-P

Data: 2014-02-21 18:34:07
Autor: J.F
Kom髍ka Windows Phone 8
U縴tkownik "Maciej Bebenek"  napisa w wiadomo禼i
W dniu 2014-02-20 22:27, J.F. pisze:
Taka jest moja opinia na podstawie C6 i teraz musi sie MS napracowac
aby mnie przekonac do Nokii :-P

C6 dzia砤 na WP8? Cholera, cz硂wiek si uczy ca砮 縴cie :-P

Nie, ale to bez znaczenia - teraz musi mnie Nokia przekonac ze WP8 to lepszy system, ze ma program do nawigacji, ze ten program ma dobre i aktualne mapy itd.
Nie wystarczy reklama.

I ... o ile w ogole zechce go wysluchac, a nie powiem "prosze mi teraz d* nie zawracac, chwilowo czasu nie mam, a nie wierze zebyscie cos dobrego wypuscili".

J.

Data: 2014-02-21 17:55:08
Autor: Pszemol
Kom髍ka Windows Phone 8
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:53078e11$0$2149$65785112news.neostrada.pl...
Nie, ale to bez znaczenia - teraz musi mnie Nokia przekonac ze WP8 to lepszy system, ze ma program do nawigacji, ze ten program ma dobre
i aktualne mapy itd.
Nie wystarczy reklama.

Sam u縴wam nawigacji wbudowanej w iOS z Apple i jestem zadowolony.
Czy w innych systemach naprawd nie ma natywnych map/nawigacji???

Data: 2014-02-22 11:41:37
Autor: Marek
Kom??rka Windows Phone 8
On Fri, 21 Feb 2014 17:55:08 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Czy w innych systemach naprawd臋 nie ma natywnych map/nawigacji???

S膮, np. mapy google i ich nawigacja.

--
Marek

Data: 2014-02-22 13:44:24
Autor: J.F.
Kom髍ka Windows Phone 8
Dnia Fri, 21 Feb 2014 17:55:08 -0600, Pszemol napisa(a):
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
Nie, ale to bez znaczenia - teraz musi mnie Nokia przekonac ze WP8 to lepszy system, ze ma program do nawigacji, ze ten program ma dobre
i aktualne mapy itd.
Nie wystarczy reklama.

Sam u縴wam nawigacji wbudowanej w iOS z Apple i jestem zadowolony.
Czy w innych systemach naprawd nie ma natywnych map/nawigacji???

No widzisz - nokia probowala, nawet z rozmachem, skonczylo sie jak sie
skonczylo.

Apple ... a pamietasz od kiedy masz te natywna nawigacje ? I jak ja chwalono na poczatku - i w USA, i w Polsce.
"Laska bacci" juz poprawiono ? Jest google ze swoja, w androidach wspomagana.

No i jest masa innych nawigacji, nienatywnych, platnych lub nie, na
rozne platformy.

J.

Data: 2014-02-22 13:03:37
Autor: Waldek Godel
Kom髍ka Windows Phone 8
Dnia Sat, 22 Feb 2014 13:44:24 +0100, J.F. napisa(a):

Apple ... a pamietasz od kiedy masz te natywna nawigacje ? I jak ja chwalono na poczatku - i w USA, i w Polsce.
"Laska bacci" juz poprawiono ?

Apple i nawigacja.. pierwszy model w og髄e nie mia GPS, tylko lokalizacj
po sieciach Wifi od Google, drugi i trzeci mia硑 tak, 縠 TomTom musia
produkowac uchwyt z w砤snym odbiornikiem, bo inaczej nie da硂 si
nawigowa. Nawet czw髍ka miewa砤 problemy z prawid硂wym odbiorem, bo co
prawda odbiornik by ju przyzwoity, za to antena, hm.. kuperty駍ka.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz眃 mo縠 zrobi dla ciebie.
Zapytaj, czy m骻砨y tego nie robi.

Data: 2014-02-22 11:05:21
Autor: Pszemol
Kom髍ka Windows Phone 8
"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:jtvzb4361k2v.dlglepper.institute.com...
Dnia Sat, 22 Feb 2014 13:44:24 +0100, J.F. napisa(a):

Apple ... a pamietasz od kiedy masz te natywna nawigacje ?
I jak ja chwalono na poczatku - i w USA, i w Polsce.
"Laska bacci" juz poprawiono ?

Apple i nawigacja.. pierwszy model w og髄e nie mia GPS, tylko lokalizacj
po sieciach Wifi od Google, drugi i trzeci mia硑 tak, 縠 TomTom musia
produkowac uchwyt z w砤snym odbiornikiem, bo inaczej nie da硂 si
nawigowa. Nawet czw髍ka miewa砤 problemy z prawid硂wym odbiorem,
bo co prawda odbiornik by ju przyzwoity, za to antena, hm.. kuperty駍ka.

No ale nie rozumiem... pr骲ujesz nam wm體i 縠 mamy produkty
Nokii z 2014 roku por體nywa z produktami Apple z 2007 roku?
Dopiero wtedy b阣zie "fair play"? :-)))

Data: 2014-02-22 13:50:29
Autor: masti
Kom髍ka Windows Phone 8
Dnia pi臋knego Fri, 21 Feb 2014 17:55:08 -0600 osobnik zwany Pszemol
napisa艂:

Sam u偶ywam nawigacji wbudowanej w iOS z Apple i jestem zadowolony. Czy w
innych systemach naprawd臋 nie ma natywnych map/nawigacji???

m贸wisz o tym badziewiu co kieruje 4 pi臋tra w d贸艂 na w臋藕le autostrady?



--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-02-22 11:06:02
Autor: Pszemol
Kom??rka Windows Phone 8
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:lea9v5$c1s$3dont-email.me...
Dnia pi臋knego Fri, 21 Feb 2014 17:55:08 -0600 osobnik zwany Pszemol
napisa艂:

Sam u偶ywam nawigacji wbudowanej w iOS z Apple i jestem zadowolony.
Czy w innych systemach naprawd臋 nie ma natywnych map/nawigacji???

m贸wisz o tym badziewiu co kieruje 4 pi臋tra w d贸艂 na w臋藕le autostrady?

Nic mi o tym nie wiadomo...

Data: 2014-02-22 19:01:53
Autor: J.F.
Kom髍ka Windows Phone 8
Dnia Sat, 22 Feb 2014 11:06:02 -0600, Pszemol napisa(a):
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:lea9v5$c1s$3dont-email.me...
Sam u縴wam nawigacji wbudowanej w iOS z Apple i jestem zadowolony.
Czy w innych systemach naprawd nie ma natywnych map/nawigacji???

m體isz o tym badziewiu co kieruje 4 pi阾ra w d蟪 na w昙le autostrady?

Nic mi o tym nie wiadomo...

http://gizmodo.com/5917925/apples-new-maps-app-wants-you-to-drive-off-a-bridge


J.

Data: 2014-02-22 14:52:29
Autor: Pszemol
Kom髍ka Windows Phone 8
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1fx1q5sak6fur$.bdodciphfz8t$.dlg40tude.net...
Dnia Sat, 22 Feb 2014 11:06:02 -0600, Pszemol napisa(a):
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:lea9v5$c1s$3dont-email.me...
Sam u縴wam nawigacji wbudowanej w iOS z Apple i jestem zadowolony.
Czy w innych systemach naprawd nie ma natywnych map/nawigacji???

m體isz o tym badziewiu co kieruje 4 pi阾ra w d蟪 na w昙le autostrady?

Nic mi o tym nie wiadomo...

http://gizmodo.com/5917925/apples-new-maps-app-wants-you-to-drive-off-a-bridge

Po pierwsze - gdzie te 4 pi阾ra w d蟪? Widz tylko dwie autostrady przecinaj眂e si.
Po drugie - przeczytaj uwa縩ie to co przys砤砮: to jest komentarz krytykuj眂y
wygl眃 IKONY programu nie krytykuj眂y sam program...

Data: 2014-02-21 18:04:43
Autor: Waldek Godel
Kom髍ka Windows Phone 8
Dnia Fri, 21 Feb 2014 18:34:07 +0100, J.F napisa(a):

Nie, ale to bez znaczenia - teraz musi mnie Nokia przekonac ze WP8 to lepszy system, ze ma program do nawigacji, ze ten program ma dobre i aktualne mapy itd.

Akurat mapy to ma dobre. Program do nawigacji te.
Klasyfikacja ulic jak zwykle skopana, ale to ma w zasadzie skopany ka縟y
program na rynku. Mo縠 poza TomTomem, ale ten te nie jest idealny.

Problemem jest ca砤 reszta.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz眃 mo縠 zrobi dla ciebie.
Zapytaj, czy m骻砨y tego nie robi.

Data: 2014-02-21 20:06:04
Autor: J.F
Kom髍ka Windows Phone 8
U縴tkownik "Waldek Godel"  napisa w wiadomo禼i
Dnia Fri, 21 Feb 2014 18:34:07 +0100, J.F napisa(a):
Nie, ale to bez znaczenia - teraz musi mnie Nokia przekonac ze WP8 to
lepszy system, ze ma program do nawigacji, ze ten program ma dobre i
aktualne mapy itd.
Akurat mapy to ma dobre.

Taa, dobre. Najpierw mnie wyprowadzila na obwodnice Poznania S11, bo miala juz cala wprowadzona, mimo ze srodkowy odcinek nie byl nawet zaczety,
po roku jak skorygowali to skreslili ja cala, mimo ze 2/3 byly od dawna w uzyciu.

Potem jeszcze skasowali serwis internetowy, zebym nie mogl sprawdzic co warte, teraz wrocil na here ...  kazdy moze sobie obejrzec.

Program do nawigacji te.

Tego o ktorym piszesz to pewnie nie znam, ale program calkiem do d*, a upgrade nie ma. Przynajmniej nie na C6.

Tak czy inaczej - opinie sobie wyrobilem i juz mnie nie zlapia na byle haslo.

Klasyfikacja ulic jak zwykle skopana, ale to ma w zasadzie skopany ka縟y
program na rynku. Mo縠 poza TomTomem, ale ten te nie jest idealny.

Proponuje popatrzec na S8 od Wroclawia w kierunku stolicy.
Ktory jeszcze program tak ma ?

Ale chyba ma lepiej niz pokazuje, bo trase wyznacza po S-ce..

J.




J.

Data: 2014-02-21 19:27:37
Autor: Waldek Godel
Kom髍ka Windows Phone 8
Dnia Fri, 21 Feb 2014 20:06:04 +0100, J.F napisa(a):


Taa, dobre. Najpierw mnie wyprowadzila na obwodnice Poznania S11, bo miala juz cala wprowadzona, mimo ze srodkowy odcinek nie byl nawet zaczety,
po roku jak skorygowali to skreslili ja cala, mimo ze 2/3 byly od dawna w uzyciu.

Powiedzmy sobie szczerze - Polska to nie jest dobry kraj do demonstracji
jako禼i map.  We pod uwag, 縠 opr骳z danych co si zmieni, trzeba jeszcze
przewidzie, jakie wa縩e dora糿e cele b阣 mie politycy, 縠by to w
odpowiednim miejscu w潮czy. A trzeba jeszcze dany odcinek przejecha, 縠by
mie tracka.

W normalnym 秝iecie du縪 wa縩iejsza jest kategoryzacja dr骻

Tego o ktorym piszesz to pewnie nie znam, ale program calkiem do d*, a upgrade nie ma. Przynajmniej nie na C6.


Po raz kolejny - masz WP na C6? Respect...

I jeszcze raz po raz kolejny - to nie mapy s problemem w tym systemie

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz眃 mo縠 zrobi dla ciebie.
Zapytaj, czy m骻砨y tego nie robi.

Data: 2014-02-22 14:00:41
Autor: J.F.
Kom???? Windows Phone 8
Dnia Fri, 21 Feb 2014 19:27:37 +0000, Waldek Godel napisa(a):
Dnia Fri, 21 Feb 2014 20:06:04 +0100, J.F napisa(a):
Taa, dobre. Najpierw mnie wyprowadzila na obwodnice Poznania S11, bo miala juz cala wprowadzona, mimo ze srodkowy odcinek nie byl nawet zaczety,
po roku jak skorygowali to skreslili ja cala, mimo ze 2/3 byly od dawna w uzyciu.

Powiedzmy sobie szczerze - Polska to nie jest dobry kraj do demonstracji
jako禼i map.  We pod uwag, 縠 opr骳z danych co si zmieni, trzeba jeszcze

Czyli swietny kraj ? Powiedzmy sobie szczerze - drogi w krajach trzeciego swiata moga byc
traktowane po macoszemu, bo to nie one przynosza wiekszosc zysku.

przewidzie, jakie wa縩e dora糿e cele b阣 mie politycy, 縠by to w
odpowiednim miejscu w潮czy. A trzeba jeszcze dany odcinek przejecha, 縠by
mie tracka.

Inne firmy jakos sobie radza. A przeciez drogi nie powstaja w dwa
tygodnie, tylko raczej w 2-3 lata. Mozna miec przygotowane.
Ba, moglyby sie nawet samoczynnie aktywowac w przewidzianym czasie
otwarcia, ale, pomijajac obsuwy, na tym raczej nikomu nie zalezy.

W normalnym 秝iecie du縪 wa縩iejsza jest kategoryzacja dr骻

W normalnym swiecie raczej nie ma tego problemu.
Tego o ktorym piszesz to pewnie nie znam, ale program calkiem do d*, a upgrade nie ma. Przynajmniej nie na C6.
Po raz kolejny - masz WP na C6? Respect...

Poraz kolejny - a g* mnie to obchodzi, stracilem szacunek dla calej
firmy :-P

I jeszcze raz po raz kolejny - to nie mapy s problemem w tym systemie

Ale reklamowali ze mapy ma, a w praktyce sa bezuzyteczne, wiec uznaje
ze klamia z tymi mapami.

J.

Data: 2014-02-22 13:13:57
Autor: Waldek Godel
Kom???? Windows Phone 8
Dnia Sat, 22 Feb 2014 14:00:41 +0100, J.F. napisa(a):

Ale reklamowali ze mapy ma, a w praktyce sa bezuzyteczne, wiec uznaje
ze klamia z tymi mapami.

Nie, nie k砤mi. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz眃 mo縠 zrobi dla ciebie.
Zapytaj, czy m骻砨y tego nie robi.

Data: 2014-02-22 14:21:39
Autor: J.F.
Kom???? Windows Phone 8
Dnia Sat, 22 Feb 2014 13:13:57 +0000, Waldek Godel napisa(a):
Dnia Sat, 22 Feb 2014 14:00:41 +0100, J.F. napisa(a):
Ale reklamowali ze mapy ma, a w praktyce sa bezuzyteczne, wiec uznaje
ze klamia z tymi mapami.

Nie, nie k砤mi.

Ok, to jest twoje zdanie, ja juz wymagam dokladnej prezentacji, w
ciemno nie kupie. Klienta stracic latwo :-)

J.

Data: 2014-02-23 00:05:13
Autor: Krystek
Kom??rka Windows Phone 8
W dniu 2014-02-21 20:06, J.F pisze:
U偶ytkownik "Waldek Godel"  napisa艂 w wiadomo艣ci
Dnia Fri, 21 Feb 2014 18:34:07 +0100, J.F napisa艂(a):
Nie, ale to bez znaczenia - teraz musi mnie Nokia przekonac ze WP8 to
lepszy system, ze ma program do nawigacji, ze ten program ma dobre i
aktualne mapy itd.
Akurat mapy to ma dobre.

Taa, dobre. Najpierw mnie wyprowadzila na obwodnice Poznania S11, bo
miala juz cala wprowadzona, mimo ze srodkowy odcinek nie byl nawet zaczety,
po roku jak skorygowali to skreslili ja cala, mimo ze 2/3 byly od dawna
w uzyciu.

Program dobry, bo korzysta艂em na swojej E51 i nawigacja ca艂kiem sensownie chodzi, ale to, co si臋 dzieje obecnie z mapami Nokia / Bing Maps (by Microsoft) to pora偶ka. U mnie w mie艣cie nie s膮 naniesione zmiany, kt贸re maj膮 ju偶 z rok (jak nie lepiej). Z ciekawo艣ci sprawdzam sobie co jaki艣 czas pewien obszar i 艣ledz臋 poprawki. A tu nic si臋 nie dzieje. Dno. Google s膮 bardziej aktualne.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2014-02-21 21:32:04
Autor: John Ko砤lsky
Kom髍ka Windows Phone 8

U縴tkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

Taka jest moja opinia na podstawie C6 i teraz musi sie MS napracowac
aby mnie przekonac do Nokii :-P

C6 dzia砤 na WP8? Cholera, cz硂wiek si uczy ca砮 縴cie :-P

Nie, ale to bez znaczenia - teraz musi mnie Nokia przekonac ze WP8 to lepszy system,

Ale to system Microsofta. Dla mnie z definicji jest dobry, poda砮m dlaczego. Je秎i dla kogo nie jest bo co秚am to nie ma co rozwa縜.

ze ma program do nawigacji, ze ten program ma dobre i aktualne mapy itd.
Nie wystarczy reklama.

No dobrze, ale .. w tym momencie chodzi tylko o por體nanie dwu telefon體. Je秎i s dwa telefony z WP8 i Nokia ma mapy a HTC nie oraz Nokia ma SPP a HTC nie wiadomo (pozdrawiam support :-) to wyb髍 staje si oczywisty.


I ... o ile w ogole zechce go wysluchac, a nie powiem "prosze mi teraz d* nie zawracac, chwilowo czasu nie mam, a nie wierze zebyscie cos dobrego wypuscili".

Wypij piwo i nie zawracaj sobie g硂wy :-)

Data: 2014-02-21 21:44:05
Autor: J.F
Kom髍ka Windows Phone 8
U縴tkownik "John Ko砤lsky"  napisa w wiadomo禼i
U縴tkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
Taka jest moja opinia na podstawie C6 i teraz musi sie MS napracowac
aby mnie przekonac do Nokii :-P
C6 dzia砤 na WP8? Cholera, cz硂wiek si uczy ca砮 縴cie :-P
Nie, ale to bez znaczenia - teraz musi mnie Nokia przekonac ze WP8 to lepszy system,
Ale to system Microsofta. Dla mnie z definicji jest dobry, poda砮m dlaczego.

Dla mnie system MS z definicji jest zly.
Byc moze zdatny do uzytku ... ale tu sa dwa slowa, ktore odstreczaja - Windows i 8 :-)

ze ma program do nawigacji, ze ten program ma dobre i aktualne mapy itd.
Nie wystarczy reklama.
No dobrze, ale .. w tym momencie chodzi tylko o por體nanie dwu telefon體. Je秎i s dwa telefony z WP8 i Nokia ma mapy a HTC nie oraz Nokia ma SPP a HTC nie wiadomo (pozdrawiam support :-) to wyb髍 staje si oczywisty.

A ja ci radze dobrze sprawdzic jakie ta Nokia ma mapy, bo byc moze nalezy uznac ze wcale ich nie ma..

ale SPP to chyba sprawa systemu ... HTC ma inaczej niz Nokia ?

I ... o ile w ogole zechce go wysluchac, a nie powiem "prosze mi teraz d* nie zawracac, chwilowo czasu nie mam, a nie wierze zebyscie cos dobrego wypuscili".
Wypij piwo i nie zawracaj sobie g硂wy :-)

Sobie sami zasluzyli :-)
Glownie to wlasnie mapami :-)


J.

Data: 2014-02-21 22:58:39
Autor: John Ko砤lsky
Kom髍ka Windows Phone 8

U縴tkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

Taka jest moja opinia na podstawie C6 i teraz musi sie MS napracowac
aby mnie przekonac do Nokii :-P
C6 dzia砤 na WP8? Cholera, cz硂wiek si uczy ca砮 縴cie :-P
Nie, ale to bez znaczenia - teraz musi mnie Nokia przekonac ze WP8 to lepszy system,
Ale to system Microsofta. Dla mnie z definicji jest dobry, poda砮m dlaczego.

Dla mnie system MS z definicji jest zly.
Byc moze zdatny do uzytku ... ale tu sa dwa slowa, ktore odstreczaja - Windows i 8 :-)

Wr阠z przeciwnie. Oba przyci眊aj :-)

Windows oznacza mo縧iwo舵 programowania w C#

8 oznacza potencjalne wsparcie SPP


ze ma program do nawigacji, ze ten program ma dobre i aktualne mapy itd.
Nie wystarczy reklama.
No dobrze, ale .. w tym momencie chodzi tylko o por體nanie dwu telefon體. Je秎i s dwa telefony z WP8 i Nokia ma mapy a HTC nie oraz Nokia ma SPP a HTC nie wiadomo (pozdrawiam support :-) to wyb髍 staje si oczywisty.

A ja ci radze dobrze sprawdzic jakie ta Nokia ma mapy, bo byc moze nalezy uznac ze wcale ich nie ma..

M體i眂 szczerze mam w to w 4, ale cz硂wiek, kt髍emu by硑 potrzebne pozytywnie oceni to o tym napisa砮m.


ale SPP to chyba sprawa systemu ...

Te tak mi si chybie, ale pewno禼i nie mam. Wydaje mi si, 縠 spraw mo縠 po硂縴 inny modu radiowy albo inne sterowniki.

HTC ma inaczej niz Nokia ?

Nokia publikuje informacje developerskie na swojej witrynie a HTC nie i nie potrafi odpowiedzie na do舵 podstawowe pytanie (pozdrawiam support :-)


I ... o ile w ogole zechce go wysluchac, a nie powiem "prosze mi teraz d* nie zawracac, chwilowo czasu nie mam, a nie wierze zebyscie cos dobrego wypuscili".
Wypij piwo i nie zawracaj sobie g硂wy :-)

Sobie sami zasluzyli :-)
Glownie to wlasnie mapami :-)

A ja tych map wcale nie chc u縴wa :-)

Data: 2014-02-22 13:51:42
Autor: J.F.
Kom髍ka Windows Phone 8
Dnia Fri, 21 Feb 2014 22:58:39 +0100, John Ko砤lsky napisa(a):
U縴tkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
Ale to system Microsofta. Dla mnie z definicji jest dobry, poda砮m dlaczego.
Dla mnie system MS z definicji jest zly.
Byc moze zdatny do uzytku ... ale tu sa dwa slowa, ktore odstreczaja - Windows i 8 :-)

Wr阠z przeciwnie. Oba przyci眊aj :-)

Dziekuje, Windows 8 widzialem na pececie i wole omijac szeroko :-)

Wiem ze to calkiem co innego, ale niesmak pozostaje :-)

Windows oznacza mo縧iwo舵 programowania w C#

Nie ma juz C# na inne platformy ?

8 oznacza potencjalne wsparcie SPP

Ja tam nie wiem, ale Trekbuddy na wielu telefonach laczy sie z GPS ...
przez SPP zapewne.

No dobrze, ale .. w tym momencie chodzi tylko o por體nanie dwu telefon體. Je秎i s dwa telefony z WP8 i Nokia ma mapy a HTC nie oraz Nokia ma SPP a HTC nie wiadomo (pozdrawiam support :-) to wyb髍 staje si oczywisty.

A ja ci radze dobrze sprawdzic jakie ta Nokia ma mapy, bo byc moze nalezy uznac ze wcale ich nie ma..
M體i眂 szczerze mam w to w 4, ale cz硂wiek, kt髍emu by硑 potrzebne pozytywnie oceni to o tym napisa砮m.

Czyli wolisz wybrac firme X, z powodu map, ktorych kompletnie nie
potrzebujesz :-)

HTC ma inaczej niz Nokia ?
Nokia publikuje informacje developerskie na swojej witrynie a HTC nie i nie potrafi odpowiedzie na do舵 podstawowe pytanie (pozdrawiam support :-)

Bo HTC nie ma ambicji zachecac do rozwijania oprogramowania na swoje
telefony. I slusznie, bo przeciez to zadanie tworcy systemu.

Nokia tez nie powinna w przypadku WP ... no ale Nokia to juz MS ...

J.

Data: 2014-02-23 17:07:59
Autor: John Ko砤lsky
Kom髍ka Windows Phone 8

U縴tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

Ale to system Microsofta. Dla mnie z definicji jest dobry, poda砮m
dlaczego.
Dla mnie system MS z definicji jest zly.
Byc moze zdatny do uzytku ... ale tu sa dwa slowa, ktore odstreczaja -
Windows i 8 :-)

Wr阠z przeciwnie. Oba przyci眊aj :-)

Dziekuje, Windows 8 widzialem na pececie i wole omijac szeroko :-)

Ale 縠 co ? Shell si nie podoba ? Na serwerach te taki jest.


Wiem ze to calkiem co innego, ale niesmak pozostaje :-)

Windows oznacza mo縧iwo舵 programowania w C#

Nie ma juz C# na inne platformy ?

S, ale nie natywne.


8 oznacza potencjalne wsparcie SPP

Ja tam nie wiem, ale Trekbuddy na wielu telefonach laczy sie z GPS ...
przez SPP zapewne.

Ale nie na Windows Phone 7 i ... j wie w kt髍ych 8-kach mo縩a si 潮czy do czego zmierzam w砤秐ie


No dobrze, ale .. w tym momencie chodzi tylko o por體nanie dwu telefon體.
Je秎i s dwa telefony z WP8 i Nokia ma mapy a HTC nie oraz Nokia ma SPP a
HTC nie wiadomo (pozdrawiam support :-) to wyb髍 staje si oczywisty.

A ja ci radze dobrze sprawdzic jakie ta Nokia ma mapy, bo byc moze nalezy
uznac ze wcale ich nie ma..
M體i眂 szczerze mam w to w 4, ale cz硂wiek, kt髍emu by硑 potrzebne
pozytywnie oceni to o tym napisa砮m.

Czyli wolisz wybrac firme X, z powodu map, ktorych kompletnie nie
potrzebujesz :-)

Troch tak. To jaka przes砤nka wiarygodno禼i firmy.


HTC ma inaczej niz Nokia ?
Nokia publikuje informacje developerskie na swojej witrynie a HTC nie i nie
potrafi odpowiedzie na do舵 podstawowe pytanie (pozdrawiam support :-)

Bo HTC nie ma ambicji zachecac do rozwijania oprogramowania na swoje
telefony. I slusznie, bo przeciez to zadanie tworcy systemu.

Znaczy nie chc bym kupi ten ich telefon ?


Nokia tez nie powinna w przypadku WP ... no ale Nokia to juz MS ...

Ideologizujemy ?

Data: 2014-02-23 17:47:46
Autor: J.F.
Kom髍ka Windows Phone 8
Dnia Sun, 23 Feb 2014 17:07:59 +0100, John Ko砤lsky napisa(a):
U縴tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
Ale to system Microsofta. Dla mnie z definicji jest dobry, poda砮m
dlaczego.
Dla mnie system MS z definicji jest zly.
Byc moze zdatny do uzytku ... ale tu sa dwa slowa, ktore odstreczaja -
Windows i 8 :-)

Wr阠z przeciwnie. Oba przyci眊aj :-)
Dziekuje, Windows 8 widzialem na pececie i wole omijac szeroko :-)
Ale 縠 co ? Shell si nie podoba ? Na serwerach te taki jest.

Na serwerach jest ciut lepszy. W zasadzie to ciut powoduje ze jest o
niebo lepszy. Ale przeciez nie twierdze ze na serwerach jest dobry.
Raczej stwierdze ze mnie tez odstrecza :-)

8 oznacza potencjalne wsparcie SPP
Ja tam nie wiem, ale Trekbuddy na wielu telefonach laczy sie z GPS ...
przez SPP zapewne.
Ale nie na Windows Phone 7 i ... j wie w kt髍ych 8-kach mo縩a si 潮czy do czego zmierzam w砤秐ie

ale na Androidzie mozna, na Symbianie mozna :-)

No dobrze, ale .. w tym momencie chodzi tylko o por體nanie dwu telefon體.
Je秎i s dwa telefony z WP8 i Nokia ma mapy a HTC nie oraz Nokia ma SPP a
HTC nie wiadomo (pozdrawiam support :-) to wyb髍 staje si oczywisty.
A ja ci radze dobrze sprawdzic jakie ta Nokia ma mapy, bo byc moze nalezy uznac ze wcale ich nie ma..
M體i眂 szczerze mam w to w 4, ale cz硂wiek, kt髍emu by硑 potrzebne
pozytywnie oceni to o tym napisa砮m.

Czyli wolisz wybrac firme X, z powodu map, ktorych kompletnie nie
potrzebujesz :-)
Troch tak. To jaka przes砤nka wiarygodno禼i firmy.

No to przeciez podpowiadam ze ta przeslanka niewiarygodna jest :-)

HTC ma inaczej niz Nokia ?
Nokia publikuje informacje developerskie na swojej witrynie a HTC nie i nie potrafi odpowiedzie na do舵 podstawowe pytanie (pozdrawiam support :-)
Bo HTC nie ma ambicji zachecac do rozwijania oprogramowania na swoje
telefony. I slusznie, bo przeciez to zadanie tworcy systemu.

Znaczy nie chc bym kupi ten ich telefon ?

Skoro to telefon z systemem WP8, to program piszesz pod WP8, a nie pod
HTC.

Nokia tez nie powinna w przypadku WP ... no ale Nokia to juz MS ...
Ideologizujemy ?

Nie, po prostu popularyzacja systemu jest w tym przypadku uzasadniona.

J.

Data: 2014-02-23 17:58:35
Autor: Artur Ma秎眊
Kom髍ka Windows Phone 8
W dniu 2014-02-23 17:47, J.F. pisze:
Dnia Sun, 23 Feb 2014 17:07:59 +0100, John Ko砤lsky napisa(a):
(...)
Dziekuje, Windows 8 widzialem na pececie i wole omijac szeroko :-)
Ale 縠 co ? Shell si nie podoba ? Na serwerach te taki jest.

Na serwerach jest ciut lepszy.

Na serwerach jest taki sam jak na stacjach roboczych, wi阠 reszt
Twoich dywagacji mo縩a spokojnie pomin辨...

Data: 2014-02-24 21:53:00
Autor: John Ko砤lsky
Kom髍ka Windows Phone 8

U縴tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

Ale to system Microsofta. Dla mnie z definicji jest dobry, poda砮m
dlaczego.
Dla mnie system MS z definicji jest zly.
Byc moze zdatny do uzytku ... ale tu sa dwa slowa, ktore odstreczaja -
Windows i 8 :-)

Wr阠z przeciwnie. Oba przyci眊aj :-)
Dziekuje, Windows 8 widzialem na pececie i wole omijac szeroko :-)
Ale 縠 co ? Shell si nie podoba ? Na serwerach te taki jest.

Na serwerach jest ciut lepszy. W zasadzie to ciut powoduje ze jest o
niebo lepszy. Ale przeciez nie twierdze ze na serwerach jest dobry.
Raczej stwierdze ze mnie tez odstrecza :-)

Przecie taki sam jest.


8 oznacza potencjalne wsparcie SPP
Ja tam nie wiem, ale Trekbuddy na wielu telefonach laczy sie z GPS ...
przez SPP zapewne.
Ale nie na Windows Phone 7 i ... j wie w kt髍ych 8-kach mo縩a si 潮czy do
czego zmierzam w砤秐ie

ale na Androidzie mozna, na Symbianie mozna :-)

Odpadaj


No dobrze, ale .. w tym momencie chodzi tylko o por體nanie dwu
telefon體.
Je秎i s dwa telefony z WP8 i Nokia ma mapy a HTC nie oraz Nokia ma SPP a
HTC nie wiadomo (pozdrawiam support :-) to wyb髍 staje si oczywisty.
A ja ci radze dobrze sprawdzic jakie ta Nokia ma mapy, bo byc moze
nalezy uznac ze wcale ich nie ma..
M體i眂 szczerze mam w to w 4, ale cz硂wiek, kt髍emu by硑 potrzebne
pozytywnie oceni to o tym napisa砮m.

Czyli wolisz wybrac firme X, z powodu map, ktorych kompletnie nie
potrzebujesz :-)
Troch tak. To jaka przes砤nka wiarygodno禼i firmy.

No to przeciez podpowiadam ze ta przeslanka niewiarygodna jest :-)

Czemu ? Ma swoje programy


HTC ma inaczej niz Nokia ?
Nokia publikuje informacje developerskie na swojej witrynie a HTC nie i
nie potrafi odpowiedzie na do舵 podstawowe pytanie (pozdrawiam support :-)
Bo HTC nie ma ambicji zachecac do rozwijania oprogramowania na swoje
telefony. I slusznie, bo przeciez to zadanie tworcy systemu.

Znaczy nie chc bym kupi ten ich telefon ?

Skoro to telefon z systemem WP8, to program piszesz pod WP8, a nie pod
HTC.

Co mi to da jak telefon nie wspiera SPP ?


Nokia tez nie powinna w przypadku WP ... no ale Nokia to juz MS ...
Ideologizujemy ?

Nie, po prostu popularyzacja systemu jest w tym przypadku uzasadniona.

Eeee, nie rozumiem. Reklamujesz produkt funkcjonalno禼iami systemu.

Data: 2014-02-21 20:53:54
Autor: John Ko砤lsky
Kom髍ka Windows Phone 8

U縴tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

A jednak - np. w sklepie Nokii znajdziesz darmow (nawet podobno do舵
dobr), kt髍ej pr罂no szuka u innych producent體 sprz阾u opartego na WP.
Mo縠 i jest bez sensu, ale ja jednak wybior Noki w kt髍ej jest taka
nawigacja, a nie Samsunga czy HTC z WP dla kt髍ych nie ma takiego
programu.

Pewnie wielu wybierze, ale klamstwo ma krotkie nogi.
Ja juz tak raz wybralem ale drugi raz nabrac sie nie dam ..

A czemu ? Nokie w por體naniu z HTC (pozdrawiam HTC :-) maj np wi阠ej
pami阠i i np te mapy.

Nokie maja tak malo pamieci ze mapy co chwile wylatuja, mapy sa do
***, program jest do ***, aktualizacji nie ma, itd.

A zobacz np por體nanie http://us.hardware.info/reviews/3624/12/nokia-lumia-920-versus-htc-8x-windows-phone-8-showdown-specifications

Nokia ma w砤秐ie wi阠ej pami阠i


Taka jest moja opinia na podstawie C6 i teraz musi sie MS napracowac
aby mnie przekonac do Nokii :-P

Mnie suport HTC przekona do tego by kupi Noki :-)

A propos ... zainteresowanie Windows Phone jest takie, 縠 w 500-osobowej firmie programistycznej nie ma takiego telefonu :-)

Data: 2014-02-18 19:32:31
Autor: John Ko艂alsky
Kom??rka Windows Phone 8

U偶ytkownik "Trybun" <CHE@jahu.com>

Potrzebuj臋 kom贸rki z Windows Phone 8

Gdzie da si臋 odszuka膰 i jako艣 por贸wna膰 pod k膮tem spe艂nienia takiego kryterium. Opr贸cz systemu interesuje mnie jeszcze jak d艂ugo wsparcie b臋dzie. No i firma. Zasadniczo HTC, ale inne te偶 mog臋 rozwa偶a膰.

Bo tak czytam te wasze pier.. :-) a nijak nie mog臋 trafi膰 na tak po偶yteczn膮 informacj臋. Rozumiem oczywi艣cie, 偶e ludzie musz膮 si臋 pok艂贸ci膰, ale ja chcia艂bym po prostu odszuka膰 sobie telefon. :-)

Jak dla mnie kupowanie innego telefonu z WP8 ni偶 Nokia jest troch臋 bez sensu. A to ze wzgl臋du na dost臋pno艣膰 oprogramowania. Sklepy firmowane przez HTC czy Samsunga 艣wiec膮 pustkami, na tle Nokii je偶eli chodzi o ten system.

Ale ja nie potrzebuj臋 oprogramowania bo sam je pisz臋 i taki w艂a艣nie cel zakupu jest.


P.S. Co rozumiesz poprzez to "wsparcie"?

To czy b臋d臋 w stanie sparowa膰 telefon z urz膮dzeniem z SPP i pobiera膰 i wysy艂a膰 do/z niego dane.

Data: 2014-02-19 18:08:36
Autor: John Ko艂alsky
Kom??rka Windows Phone 8

U偶ytkownik "John Ko艂alsky" <john@kowal.invalid>


P.S. Co rozumiesz poprzez to "wsparcie"?

To czy b臋d臋 w stanie sparowa膰 telefon z urz膮dzeniem z SPP i pobiera膰 i wysy艂a膰 do/z niego dane.

Chat Transcript
Please wait while we find an agent to assist you...
Nawi膮zano po艂膮czenie z Genowefa.
John Ko艂alski:  Witam
Genowefa:  Dzi臋kujemy za kontakt z pomoc膮 HTC, w艂a艣nie czytam Pana/Pani pytanie.
John Ko艂alski:  Czy kto艣 mo偶e mi udzieli膰 tak szczeg贸艂owej informacji jak mo偶liwo艣膰 u偶ywania profilu SPP w spos贸b developerski ?
Genowefa:  Informacje dotycz膮ce wszelkich profili typu SPP ipt. udzielane s膮 przez Microsoft
John Ko艂alski:  Chodzi og贸lnie o to, 偶e Windows Phone nie oferuje takiego bezpo艣redniego wsparcia, ale w przynajmniej kliku modelach Nokii to jednak jest mo偶liwe i opisywane w serwisach developerskich
Genowefa:  Czyli tw贸rc臋 systemu operacyjnego
Genowefa:  zatem prosze o kontakt z Microsoft
John Ko艂alski:  no tak, ale ... normalnie jest to cecha telefonu
John Ko艂alski:  jak czytam specyfikacj臋 to nie ma takiej informacji
John Ko艂alski:  wr臋cz gdzieniegdzie pisze. 偶e brak takiego wsparcia
Genowefa:  Informacje dotycz膮ce wszelkich profili typu SPP ipt. udzielane s膮 przez Microsoft
Genowefa:  Nie przez producenta urz膮dzenia
John Ko艂alski:  w tym konktek艣cie mog膮 Pa艅stwo chyba odpowiedzie膰 czy SPP jest czy nie ma
John Ko艂alski:  Informacje na temat wsparcia SPP w telefonach Nokii s膮 w serwisie Nokii, st膮d moje pytanie do Pa艅stwa jako producenta sprz臋tu
Genowefa:  Niestety nie
Genowefa:  Przykro mi
Genowefa:  Czy mog臋 w czym艣 jeszcze pom贸c?
John Ko艂alski:  Mam kupi膰 Noki臋 bo nie mog臋 od Pa艅stwa uzyska膰 odpowiedzi ?
Genowefa:  Prosze o kontakt z Microsoft, HTC nie udziela takich informacji
Genowefa:  Dziekuj臋 za dzisiejsz膮 rozmow臋 z nami. Aby zako艅czy膰 chat, prosz臋 klikna膰 "Zako艅cz sesj臋". Zapraszam do udzia艂u w kr贸tkiej ankiecie badaj膮cej satysfakcj臋 klienta, b臋d臋 wdzi臋czny za jej wype艂nienie. 呕yczymy milego dnia.
Thank you for using InstantService. You may now close this window.
Dzi臋kujemy za kontakt z HTC.

Data: 2014-02-20 00:25:09
Autor: Krystek
Kom??rka Windows Phone 8
W dniu 2014-02-19 18:08, John Ko艂alsky pisze:
Chat Transcript
Please wait while we find an agent to assist you...
Nawi膮zano po艂膮czenie z Genowefa.
John Ko艂alski: Witam
Genowefa: Dzi臋kujemy za kontakt z pomoc膮 HTC, w艂a艣nie czytam Pana/Pani
pytanie.
John Ko艂alski: Czy kto艣 mo偶e mi udzieli膰 tak szczeg贸艂owej informacji jak
mo偶liwo艣膰 u偶ywania profilu SPP w spos贸b developerski ?
Genowefa: Informacje dotycz膮ce wszelkich profili typu SPP ipt. udzielane
s膮 przez Microsoft

Wiesz, w sumie dobrze Ci napisa艂a. Bo to brzmia艂o mniej wi臋cej tak, jakby艣 poszed艂 do dealera w salonie samochodowym i zapyta艂:
鈥濰ej. Chc臋 kupi膰 wasze auto, ale niech mi pan powie jak zdj膮膰 elektroniczny ogranicznik pr臋dko艣ci za艂o偶ony w samochodzie z tym silnikiem?鈥

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2014-02-20 12:42:46
Autor: Pszemol
Kom??rka Windows Phone 8
"Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> wrote in message news:le3egl$82t$1node1.news.atman.pl...
Wiesz, w sumie dobrze Ci napisa艂a. Bo to brzmia艂o mniej wi臋cej tak, jakby艣 poszed艂 do dealera w salonie samochodowym i zapyta艂:
鈥濰ej. Chc臋 kupi膰 wasze auto, ale niech mi pan powie jak zdj膮膰 elektroniczny ogranicznik pr臋dko艣ci za艂o偶ony w samochodzie z tym silnikiem?鈥

Nie bardzo... raczej gdyby zapyta艂 czy "bt w waszym aucie obs艂uguje SPP czy nie?".

Aczkolwiek zabawne jest to, 偶e John oczekiwa艂 odpowiedzi na tego typu pytanie
od "sustomer service level 1"... Takie pytania zadaje si臋 nie na chat, gdzie s膮
ludzie z praktycznie zerow膮 wiedz膮 w艂asn膮 o sprz臋cie, cytuj膮cy tylko skrypt
dost臋pny na ich komputerze i pomagaj膮 ludziom kt贸rzy nie umiej膮 sobie
w艂膮czy膰 kamery w telefonie tylko dzwoni si臋 do korporacji (w tym wypadku
Tajwan zdaje si臋?) i pr贸buje nawi膮za膰 kontakt z kim艣 z dzia艂u Engineering...

Data: 2014-02-20 22:12:36
Autor: John Ko艂alsky
Kom??rka Windows Phone 8

U偶ytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl>

W dniu 2014-02-19 18:08, John Ko艂alsky pisze:
Chat Transcript
Please wait while we find an agent to assist you...
Nawi膮zano po艂膮czenie z Genowefa.
John Ko艂alski: Witam
Genowefa: Dzi臋kujemy za kontakt z pomoc膮 HTC, w艂a艣nie czytam Pana/Pani
pytanie.
John Ko艂alski: Czy kto艣 mo偶e mi udzieli膰 tak szczeg贸艂owej informacji jak
mo偶liwo艣膰 u偶ywania profilu SPP w spos贸b developerski ?
Genowefa: Informacje dotycz膮ce wszelkich profili typu SPP ipt. udzielane
s膮 przez Microsoft

Wiesz, w sumie dobrze Ci napisa艂a. Bo to brzmia艂o mniej wi臋cej tak, jakby艣 poszed艂 do dealera w salonie samochodowym i zapyta艂:
鈥濰ej. Chc臋 kupi膰 wasze auto, ale niech mi pan powie jak zdj膮膰 elektroniczny ogranicznik pr臋dko艣ci za艂o偶ony w samochodzie z tym silnikiem?鈥

Ale, 偶e ja niby mam wiedzie膰 jaki czip BT oni do swojego telefonu w艂o偶yli ?

Data: 2014-02-21 17:53:25
Autor: Pszemol
Kom??rka Windows Phone 8
"Trybun" <CHE@jahu.com> wrote in message news:53031dd5$0$2362$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-02-17 20:59, John Ko艂alsky pisze:
Potrzebuj臋 kom贸rki z Windows Phone 8

Gdzie da si臋 odszuka膰 i jako艣 por贸wna膰 pod k膮tem spe艂nienia takiego kryterium. Opr贸cz systemu interesuje mnie jeszcze jak d艂ugo wsparcie b臋dzie. No i firma. Zasadniczo HTC, ale inne te偶 mog臋 rozwa偶a膰.

Bo tak czytam te wasze pier.. :-) a nijak nie mog臋 trafi膰 na tak po偶yteczn膮 informacj臋. Rozumiem oczywi艣cie, 偶e ludzie musz膮 si臋 pok艂贸ci膰, ale ja chcia艂bym po prostu odszuka膰 sobie telefon. :-)

Jak dla mnie kupowanie innego telefonu z WP8 ni偶 Nokia jest troch臋 bez sensu. A to ze wzgl臋du na dost臋pno艣膰 oprogramowania. Sklepy firmowane przez HTC czy Samsunga 艣wiec膮 pustkami, na tle Nokii je偶eli chodzi o ten system.

Ogl膮da艂 ju偶 kto艣 ich Lumnia Icon?
Z daleka wygl膮da z t膮 stalow膮 ramk膮 jak ciut wi臋kszy iPhone4.

Data: 2014-02-21 22:21:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kom髍ka Windows Phone 8

"Trybun" 53031dd5$0$2362$65785112@news.neostrada.pl

Jak dla mnie kupowanie innego telefonu
z WP8 ni Nokia jest troch bez sensu.

Nokia przew阣rowywuje ;) na Androida. :)

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2014-02-22 13:53:54
Autor: J.F.
Kom髍ka Windows Phone 8
Dnia Fri, 21 Feb 2014 22:21:06 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
"Trybun" 53031dd5$0$2362$65785112@news.neostrada.pl
Jak dla mnie kupowanie innego telefonu
z WP8 ni Nokia jest troch bez sensu.

Nokia przew阣rowywuje ;) na Androida. :)

Watpie. Przeciez MS nie bedzie wspieral konkurencji.

Albo jakis stary projekt wypchniety sila rozpedu, albo trzymaja w
rezerwie, gdyby sie WP klientom nie spodobal, albo ... maja ochote
sprzedac Nokie ?

J.

Data: 2014-02-22 13:14:57
Autor: Waldek Godel
Kom髍ka Windows Phone 8
Dnia Sat, 22 Feb 2014 13:53:54 +0100, J.F. napisa(a):

Nokia przew阣rowywuje ;) na Androida. :)

Watpie. Przeciez MS nie bedzie wspieral konkurencji.


Wpisz sobie Nokia Normandy w google.. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz眃 mo縠 zrobi dla ciebie.
Zapytaj, czy m骻砨y tego nie robi.

Data: 2014-02-22 14:20:34
Autor: J.F.
Kom髍ka Windows Phone 8
Dnia Sat, 22 Feb 2014 13:14:57 +0000, Waldek Godel napisa(a):
Dnia Sat, 22 Feb 2014 13:53:54 +0100, J.F. napisa(a):
Nokia przew阣rowywuje ;) na Androida. :)
Watpie. Przeciez MS nie bedzie wspieral konkurencji.

Wpisz sobie Nokia Normandy w google..

I myslisz ze projekt bedzie sie rozwijal ? I beda nastepne modele ? J.

Data: 2014-02-22 13:52:04
Autor: Waldek Godel
Kom髍ka Windows Phone 8
Dnia Sat, 22 Feb 2014 14:20:34 +0100, J.F. napisa(a):

Nokia przew阣rowywuje ;) na Androida. :)
Watpie. Przeciez MS nie bedzie wspieral konkurencji.

Wpisz sobie Nokia Normandy w google..

I myslisz ze projekt bedzie sie rozwijal ? I beda nastepne modele ?

I twierdzisz, 縠 "nie b阣zie wspiera" a "telefon w zasadzie w sklepach" to
jest to samo?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz眃 mo縠 zrobi dla ciebie.
Zapytaj, czy m骻砨y tego nie robi.

Data: 2014-02-22 16:29:12
Autor: J.F.
Kom髍ka Windows Phone 8
Dnia Sat, 22 Feb 2014 13:52:04 +0000, Waldek Godel napisa(a):
Dnia Sat, 22 Feb 2014 14:20:34 +0100, J.F. napisa(a):
Nokia przew阣rowywuje ;) na Androida. :)
Watpie. Przeciez MS nie bedzie wspieral konkurencji.

Wpisz sobie Nokia Normandy w google..
I myslisz ze projekt bedzie sie rozwijal ? I beda nastepne modele ?
I twierdzisz, 縠 "nie b阣zie wspiera" a "telefon w zasadzie w sklepach" to
jest to samo?

"nie bedzie wspieral" to dokladnie to co napisane.
Bedzie kolejny model, czy to jest ostatni, a dzial pojdzie na
odstrzal?

No chyba ze ... bedzie MS oferowal dwa systemy do wyboru ? To mogloby byc ciekawe ...


J.

Data: 2014-02-22 11:09:39
Autor: Pszemol
Kom髍ka Windows Phone 8
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:hsrg86n8sg05.1ukfb6918ga2c.dlg40tude.net...
No chyba ze ... bedzie MS oferowal dwa systemy do wyboru ?
To mogloby byc ciekawe ...

To by硂by troch tak jakby w restauracji oferowano klientom
coca-col i pepsi-col... Nie spotka砮m si jeszcze z tak knajp.
Zwykle rozs眃ek nakazuje kontrakt z jedn firm na wy潮czno舵.

Data: 2014-02-22 18:54:21
Autor: J.F.
Kom髍ka Windows Phone 8
Dnia Sat, 22 Feb 2014 11:09:39 -0600, Pszemol napisa(a):
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
No chyba ze ... bedzie MS oferowal dwa systemy do wyboru ?
To mogloby byc ciekawe ...

To by硂by troch tak jakby w restauracji oferowano klientom
coca-col i pepsi-col... Nie spotka砮m si jeszcze z tak knajp.
Zwykle rozs眃ek nakazuje kontrakt z jedn firm na wy潮czno舵.

Raczej dlatego ze te firmy tak wybieraja. W sklepie widze telewizory
Samsung, LG, Sony, Thomson - i nikomu to nie przeszkadza.

A tu:
a) trudno mowic o korzysciach z wylacznosci, gdy MS jest jedna z tych
firm,
b) za to mozna przyciagnac klienta tym ze bedzie mial wybor i plan
awaryjny.

No, moze by mnie Nokia tym przekonala, i moze bym nawet sprawdzil co
to WP8 warte :-)

J.

Data: 2014-02-22 18:05:56
Autor: Waldek Godel
Kom髍ka Windows Phone 8
Dnia Sat, 22 Feb 2014 16:29:12 +0100, J.F. napisa(a):

No chyba ze ... bedzie MS oferowal dwa systemy do wyboru ? To mogloby byc ciekawe ...

Tak, w dw骳h r髗nych seriach modeli.
Android ma zast眕i seri Asha, kt髍a jest za "g硊pia" na wsp蟪czesne
standardy

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz眃 mo縠 zrobi dla ciebie.
Zapytaj, czy m骻砨y tego nie robi.

Data: 2014-02-24 11:40:25
Autor: Waldek Godel
Kom髍ka Windows Phone 8
Dnia Sat, 22 Feb 2014 16:29:12 +0100, J.F. napisa(a):

"nie bedzie wspieral" to dokladnie to co napisane.
Bedzie kolejny model, czy to jest ostatni, a dzial pojdzie na
odstrzal?

No chyba ze ... bedzie MS oferowal dwa systemy do wyboru ? To mogloby byc ciekawe ...

No paczpan, jaki peszek, czy som

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz眃 mo縠 zrobi dla ciebie.
Zapytaj, czy m骻砨y tego nie robi.

Data: 2014-02-22 15:13:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kom髍ka Windows Phone 8

"J.F." w4crq8z1tm78.145lxwt5evbfw$.dlg@40tude.net

Nokia przew阣rowywuje ;) na Androida. :)

Watpie. Przeciez MS nie bedzie wspieral konkurencji.

Albo jakis stary projekt wypchniety sila rozpedu, albo trzymaja w
rezerwie, gdyby sie WP klientom nie spodobal, albo ... maja ochote
sprzedac Nokie ?

Gdzie czyta砮m (albo mi kto m體i) 縠 nawet J.F. przeszed na Android. ;)

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Kom??rka Windows Phone 8

Nowy film z video.banzaj.pl wi阠ej »
Redmi 9A - recenzja bud縠towego smartfona